Gå til innhold

Lord of the Rings Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kul grafikk og verden , jeg er Tolkien-fan (men ikke så fan av filmene).Godt å være tilbake igjen !

Ferdig med eq2 da Bulletus?

Liker Lotro veldig godt selv, men var reaktiverte kontoen min i EVE før helga.. Så får vi se hvor smart det var.

EVE ja ! Jeg trener skills på å kjøre Vagabond ;)

 

Nei , er ikke ferdig med EQ2 ;) Hvordan kan man bli det ;) Det er bikkjekaldt ute og orker ikke pusse fluestanga mi mer nå , så spiller heller 100 spill istedet ;)

Holder også på med Mass Effect 1 , må jogge igjennom en gang til før toern kommer den 28.

Skulle også ha spilt 10000 andre spill jeg sikler på ;( Men døgnet rekker ikke til ! Må jobbe litt skift også ( la meg slippe jobbe gud ,7 rette i lotto til helga please).

 

Er på Laurelin , Grimbull , champion ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Dette spillet er helt konge!

 

Har en Champion i level 62(som jeg lot hvile siden jeg er **** lei av enkel gameplay og ingen krav fra min side å tenke når jeg kun står for å maksimere DPS).

 

Nå spiller jeg på Warden den siste måneden, fått den opp til level 50. Absolutt anbefales, kanskje en av de mest unike klassene jeg noensinne har sett i noen MMO.(Har spilt EVE i 2 år, WoW, WAR, GW, AION, AoC og flere)

 

Jeg spiller på Laurelin. Konge server, mange fine folk. Er i et Elf-only Heavy RP kinship, vi har 4-5 norske her totalt. Så hvis noen er Elf, interessert i RP og vil møte på noen landsmenn, er det bare å ta kontakt!

 

62 Champion navn: Aesterna

50 Warden navn: Aegledor

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil bare tillege i denne tråden om at på servern Snowbourn så er et norsk Kinship som heter Majestic. Vi har ca 20-30 aktive medlemmer og +20ish flere som er semiaktive. Medlemmer i alder 13-40 år :)

 

Vi driver på med det meste som spillet har og tilby og er en hjelpsom og koselig gjeng norske damer og menn :) Om du spiller og er intr i norske medspillere kansje dette er kinnet for deg ;-) ;-) ;-)

 

www.majestic.kicks-ass.org

 

Mathilior

Officer

Endret av Mathilior
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Var nettopp innom codemasters kontoen min for å sjekke hvor mye det vil koste å kjøpe expansion pakkene der. hvis jeg har lyst å prøve igjen..

 

Og de kan tydligvis ikke regne helt, var tilbud på triple pack special edition med alle tre expansions pluss adventurer pack for 59.99$! og så ned på resten av listen så var triple pack med alle tre expansions til 49.99 og kun adventurer pack for 8.99$. så hver for seg så koster dem 58.8$!

er ikke akkurat mye å spare men er litt idiotisk av dem uansett :p

 

Prøvde AoC igjen men fant fort ut at AoC er fortsatt ikke noe for meg, så har lyst å prøve Lotro litt igjen, eneste jeg husker fra da jeg spilte litt på release er at jeg var litt skuffa av Loremaster.

 

Noen som vet hvilken class som er best på solo questing? liker best ranged DPS classes så har sett litt på Hunter og Rune-Keeper, antar bare at Rune-Keeper er noe lignende mage i WoW som jeg har mest MMO erfaring fra.

Kan jo alltids prøve melee dps class også :p

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Jeg har spilt en del Hunter, og det er veldig solo-vennlig. Loremaster har jeg ikke prøvd, men så vidt jeg husker er den regnet som en veldig allsidig klasse så sant du behersker den. Om du er litt rusten i LoTRO så kan det jo lønne seg å kjøre hunter, tror det vil bety mindre micromanaging i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Tror jeg prøver hunter da, men jeg må vel ikke skaffe meg alle tre expansion packs med en gang vel? går vel ikke glipp av noe moro/intresangt hvis jeg venter med å kjøpe expansion?

"ille" nok å punge ut med 80kr ca for å prøve litt igjen, men å punge ut med 350kr til for expansions kun for å prøve litt... har ikke så veldig lyst til det :p

Lenke til kommentar

Stemmer ikkje heilt at hunter er den beste solo klassen. Det er nok Champion, LM og Warden. Champ er heavy armour, veldig bra DPS, sjuk AoE. Warden har self-heals, DoT, "leeches", DPS og tanking. Warden er litt vanskeligare pga. gambits, though, så champ er definitivt den enklaste, sjølvom warden er like bra solo.

LM er CC, DPS og pets. Du har også litt healing. Men den kan vere litt vanskeleg, siden du har lite moral og berre light armour, og mange skills krever at du bruker din eigen moral.

Hunter er DPS, men viss du ikkje kan bruke traps og skills korrekt så kjem du til å miste power raskt, og kanskje halvparten av moral i ein kamp. RK er heilt sinnsjuk DPS, men er ikkje bra for solo viss du ikkje kjenner spelet og skills, du er altfor "squishy".

 

Når det kjem til server så er Laurelin best for rp, men eg vil tippe at 80% av serveren ikkje driv med rp i det heile. Ellers veit eg berre at Eldar har eit veldig bra PvMP community(Det beste, trur eg faktisk).

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Så på difficulty rateing eller noe i den duren at Champion var den aller enkleste classen å spille, men liker ranged bedre enn melee generelt.

Har ikke lyst å prøve LM igjen og får ikke prøvd Warden siden jeg ikke har kjøpt noe expansion enda.

Kan jo alltids prøve Champion litt før jeg går videre

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

nei no er det på tide å få liv i tråden her igjen med tanken på at turbine har no annonsert at både EU og US versjonen av Lotro skal bli F2P (hybrid F2P slik som DDO altså)

 

de sa tidligere at dette aldri kom til å skje pågrunn av kosen lotro var bygd opp, men pågrunn av DDO sin braksuksess på denne måten bestemmte de seg for å gjøre det likevel.

 

det vil selvfølgelig være content du må betale for spille, men då trenger du kun å betale en gangs beløp ingen måndelige summer (med mindre du ønsker det som gjør deg til en VIP)

 

men du vil kunne levle opp til lvl 50 og de som betaler vil ikke få overtak på deg PvP messig for turbine ønsket ikke noe "pay to win" opplegg.

 

uansett, spillet vil være klar til F2P i høsten når volume 3 book 2 kommer ut. og vet ikke med dåkkar, men dette skal eg garantert prøve altså :D

 

her er den offensielle annonseringen fra deres egen side: http://www.lotro.com/news/709-announcing-the-lord-of-the-rings-onlines-move-to-free-to-play-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...