PaoloMaldini Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg er officer i Warriors of the fourth age(light RP), rank 10 kin, hjemmeside og kinhouse. Bare kjerne mennesker i det kinnet. Mye sosiale happenings og har i de siste arrangert kin raid på turtle. Da får vi gitt ut i snitt ett 1st ager til en heldig kinmember. Bare å ta kontakt ingame med "Degorond" hvis du ønsker å joine oss. Men siden vi ikke er nok til å raide noe annet enn turtle har jeg meldt meg inn i en raiding "klubb" hvor man kan signe up for raid. Har vært med der i 3 uker og har drept The Watcher 2 ganger og drept 4 bosser i DN. Dette gir et mye mer underholdene preg på end-game content for meg. Endret 28. september 2009 av PaoloMaldini Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Eg fekk nettopp min første Legendary Weapon, og min første Legendary Item 8D Du får begge to når du fullfører Volume 2, Book 1, som var overaskande enkel å gjere på lvl 47 Så no gjer eg solo quests med min Guardians Great Axe of the Third Age!! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Etter å ha lest gjennom tråden her (samt andre steder) er jeg så nær ved å aktivere kontoen min igjen. Har tatt en pause fra WoW, og etter å ha sett litt rundt, må jeg innrømme at det frister mest å ta en tur tilbake til Midgard. Den stakkars Hobbit Minstrelen min er sikkert ensom. Noen som klarer å overbevise meg? Har ikke spilt siden pre-MoM. Endret 22. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som klarer å overbevise meg? Ringenes Herrææææææææhhhh :o Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Etter å ha lest gjennom tråden her (samt andre steder) er jeg så nær ved å aktivere kontoen min igjen. Har tatt en pause fra WoW, og etter å ha sett litt rundt, må jeg innrømme at det frister mest å ta en tur tilbake til Midgard. Den stakkars Hobbit Minstrelen min er sikkert ensom. Noen som klarer å overbevise meg? Har ikke spilt siden pre-MoM. Kort svar : det er og blir antagelig på en stund the beste mmo som er Men spillet er veldig polert nå. Ingen bugs som er merkbare. Historien blir bare bedre og bedre lengere uti bøkene du kommer. Veldig godt community (hvertfall på laurelin). Mirkwood expansion som kommer i desmber ser veldig lovende ut. Har mulighet for "life time sub". betal en gang og aldri mer måntlig beløp Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja kom til Laurelin har masse fine charactere der.. Gumi, Sviorr, Toedal, Lindorn, Lindarien og Cetalion Bare å legge meg til jeg kan crafte ting til dere alle jaaaaa Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 litt kvikt spørsmål her som eg har lurt på en stund, spillet ser jo ganske kult ut da. men kor mye koster egentlig denne life time suben? Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 litt kvikt spørsmål her som eg har lurt på en stund, spillet ser jo ganske kult ut da. men kor mye koster egentlig denne life time suben? hei du kan sjekke her http://www.lotro-europe.com/buy-now.php Jeg digger spillet, hadde en pause på ett år for å spille Guildwars og Age of conan kom tilbake, og det var like kult om ikke kulere, mye fett som var lagt til Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 litt kvikt spørsmål her som eg har lurt på en stund, spillet ser jo ganske kult ut da. men kor mye koster egentlig denne life time suben? 144 $, 850 kr. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 steike? det var faktisk veldig billig for en life time sub, bare litt dyrere en et nytt spill koster :o Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Slettes ikkje verst, nei. Vurderer å kjøpe det også, sjølv. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 det står her at det koster 149.99 pund for life time membership og det er jo 1367,6kr så kor fikk du fra at det kostet 850kr for det? amerikansk versjon kansje? link: http://community.lotro-europe.com/news.php?id=3631 Lenke til kommentar
Anarion_InnleggNO Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg og mitt kin fullførte DN sist onsdag for første gang, var deilig Det er faktisk pga de to første trollene at vi ikke har fullført raidet oftere. Vi trengte litt tid før vi ble "vant" til å raide, men etter at vi klarte trollene var resten av bossene merkverdig enkle. Nå har vi straks nok folk med 120 rad, for å prøve oss på det nye raidet Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 det står her at det koster 149.99 pund for life time membership og det er jo 1367,6kr så kor fikk du fra at det kostet 850kr for det? amerikansk versjon kansje? link: http://community.lotro-europe.com/news.php?id=3631 Det tok eg frå min account på Codemasters. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ah oki, kansje den siden eg fant frem var en gammel og uoppdatert en da. har prøvd trialen litt og må si det er en veldig fin verden de har laget i spillet. virket litt mer stor og åpen en en del andre MMO'er har. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ah oki, kansje den siden eg fant frem var en gammel og uoppdatert en da. har prøvd trialen litt og må si det er en veldig fin verden de har laget i spillet. virket litt mer stor og åpen en en del andre MMO'er har. Mhm... veldig fin Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Installing as we speak ^_^ Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hvilken server har fine norske kins ? Jeg vurderer å spille litt Lotro igjen (jeg spilte fra release og holdt på i 3 måneder). Kan man nå fiske i spillet ? Jeg savna fisking veldig da jeg holdt på. Mista DvD plata mi gett ! Når jeg reactiverer subs. får jeg da tilgang til nedlasting igjen ? Så ingen slik option i kontoen. Edit ; kjøpte triplepack dig dowbload , ferdig med den saken Endret 24. januar 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg valgte Laurelin fordi det er RP, men hvilken server har flest folk? Selv om jeg liker RP så har jeg et dypt behov for å omgås folk Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvilken server har fine norske kins ? Jeg vurderer å spille litt Lotro igjen (jeg spilte fra release og holdt på i 3 måneder). Kan man nå fiske i spillet ? Jeg savna fisking veldig da jeg holdt på. Mista DvD plata mi gett ! Når jeg reactiverer subs. får jeg da tilgang til nedlasting igjen ? Så ingen slik option i kontoen. Edit ; kjøpte triplepack dig dowbload , ferdig med den saken Du kan fiske. Jeg valgte Laurelin fordi det er RP, men hvilken server har flest folk? Selv om jeg liker RP så har jeg et dypt behov for å omgås folk Eg er veldig sikker på at det er den største, men Eldar kan vere ca. like stor. Det er i alle fall mange på Laurelin, fordi dessverre så er det folk som ikkje rollespelar der også. Viss du er ute etter eit seriøst rp-kinship, så send Vermundr eller Loscarak ein /tell, og så kan du kanskje joine Sixth Battalion. Anna gode rp kinships er The Green Company (medium), Laiquendi Order (Heavy) og Friends of Old (Medium-Heavy) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå