Gå til innhold

Lord of the Rings Online

Anbefalte innlegg

Da lasta eg ned den einaste patchen eg har funnet, og i heile går gleda eg meg til eg kunne innstalere den og spele LOTRO. Her er innhaldet: Eit avinnstaleringsprogram til Mines of Moria (som eg ikkje har! :angry: ), og 11 tomme VCL filar :angry:

Det må da finnes patchar til SoA, men eg finn dei ikkje, kan kanskje nokon hjelpe meg med å finne dei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det spillet ligger på hyllen å samler støv. Kunne godt gitt vekk accounten hadde det ikke vært for at jeg har glømt password og heile greia.

MMO's har aldri vært min greie ; /

Du ka få passord og brukernavn tilbake hær:

https://cogaccounts.codemasters.com/index.p...itory=EnglishUK

trykk på forgotten username and/or password.

Når det gjelder spillet, så har det urviklet seg enormt siden release. Til det bedre :)

Burde gi det en sjangs til

Lenke til kommentar
Kva slags servarar spelar folk på her? Eg speler sjølv på Gilrain.

Det varierer.

Jeg spiller på laurelin.

Litt på grunn av rp, mest på grunn av communitet.

Tror gjennomsnittsalderen er rundt 30 år :)

Hyggelige personer stort sett overalt, lite "krav" til utstyr (utenom raid som krever radiance) osv.

Lenke til kommentar

Betyr det at eg bør bytte til Laurelin? Eg har litt lyst til å rollespele, men eg lurar på om det er noko anna enn å berre måtte snakke som karakteren. Eg ser fleire stader på rollespelguidar at du skal beskrive, men da tenker eg: Kvar skal eg beskrive ting?

Og angåande kinships, korleis finn eg dei? Eg vil veldig gjerne vere sosial, men da må eg jo inn i eit kinship. Akuratt no prøvar eg berre meg litt fram, men eg trur eg ender opp med ein Dwarf eller Man Guardian.

Lenke til kommentar

Prøvde LOTRO en liten periode for drøyt ett år sida. Har spillet sett noen bemerkelsesverdige oppdateringer (hvis man ser bortifra utvidelsespakken SoA).

Jeg spilte selv en human champion og rakk vel lvl 25.

Hvordan fungerer raids og instancer i spiller, dog jeg har erfaring med disse instanced one-man questene.

Er det lurt å begynne igjen?

Lenke til kommentar

spilte veldig aktivt før, men har blitt mindre den siste tiden, har for øyeblikket 2 lvl 60 characters, lvl 60 dwarf guardian og lvl 60 dwarf runekeeper. Bare så det er sagt, så er det mye vanskeligere og være en god tank i Lotro enn i WoW, etter det jeg har hørt i hvertfall. Det krever mye taktikk og selvom du trur du er en god tank, så er det stor sjanse for at du faktisk ikke er det. Jeg spiller forøvrig på Gilrain, en av de beste tankene der er en som kaller seg Woaden, han har desverre slutta og spille PvE da :/ Uansett, jeg tror jeg kommer til og slutte med Lotro og begynne med Champions Online når det kommer, virker veldig intresant og jeg er så heldig at jeg skal beta teste snart! :D anyways, good luck and have fun! :)

PS: Gilrain er en veldig hyggelig server, men har også veldig lite folk i forhold til andre servere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Enda ein dobbeltpost, men prøver å få litt aktivitet her.

Eg ynskjer alle som vil hjelpe med meg å powerlevle Vermundr (lvl 33 Man Guardian) til rundt 40, eller ein LM (lvl 14, female Man) til lvl 40. Håper det er nokon som gidd å hjelpe meg, for akkurat not så sitt min LM i eit dødsens kjedeleg område, og Vermundr er lei av North-Downs, men litt for lav lvl for Trollshaws (syns også at Evendim ikkje var spesielt spennande, er også litt for lav lvl til det uansett)

Lenke til kommentar
Enda ein dobbeltpost, men prøver å få litt aktivitet her.

Eg ynskjer alle som vil hjelpe med meg å powerlevle Vermundr (lvl 33 Man Guardian) til rundt 40, eller ein LM (lvl 14, female Man) til lvl 40. Håper det er nokon som gidd å hjelpe meg, for akkurat not så sitt min LM i eit dødsens kjedeleg område, og Vermundr er lei av North-Downs, men litt for lav lvl for Trollshaws (syns også at Evendim ikkje var spesielt spennande, er også litt for lav lvl til det uansett)

Evendim er jo ett av de beste omnrådene :) men det er level 30-40.

Du har jo også lone lands rundt ost guruth

Lenke til kommentar

Evendim er det kjedeligaste området foreløpig, det er få interessante quest, ingen interessante personar og ein generelt uinteressant historie. Lone-Lands er eg ferdig med for lenge sida, btw. Er også 90 % ferdig med North-Downs (- Fornost) også.

Eg er no lvl 35, og er i Trollshaws, dessverre har Codemasters bestemt seg for at min 3 måneders betaling forsvant på fredag, og siden det er helg så får eg jo ikkje svar på mailen min før på mandag, så eg kan ikkje spele denne helga. F*en ta Codemasters!!!

Lenke til kommentar

Jeg Spillte en god stund for lenge siden, men jeg har tatt en pause, men en dag skal jeg komme tilbake, for jeg savner det mer og mer

spillte på Laurelin, hadde en hunter på lvl 50 og en guardian på 30 elns..

Det anbefales å spille

Har aldri Møtt noen som ikke er hyggelige eller Hjelpsomme B) (untatt goldsellers da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...