Zwugi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kjøpte special edition med Shadoes of Angmar og Mines of Moria forrige uke. Noen som spiller og eventuelt har noen nybegynner-råd? Ellers, kjør diskusjon... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kontoen min er fremdeles aktiv etter at jeg gjenaktiverte den for en måned sdien, men jeg har ikke hatt noe særlig tid til å spille i det siste. Trangen til å springe rundt i Midgard kom plutselig over meg, men den har ikke vært like påtrengende siden - hunteren min er fremdeles 20-noe. Er ikke så voldsomt mange nybegynner-råd å gi, i grunn. LoTRO er et veldig begynnervennlig spill, og du får hele tiden råd og vink underveis. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg spiller det fortsatt og har gjort det ganske lenge nå. Morsomt spill. Jeg spiller på Evernight så bare /tell Tomarandir eller Vhulin om du vil ha hjelp. Kan også skaffe deg invite til guilden min Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Eg har sett på dette ei stund, og trur eg skal kjøpe det. Nokon forslag til kvar? Dei var utsolgt på Absolutt Spel. Eg tenker på Shadows of Angmar: Gold Edition (eg trur det har 45 dagar spelekort med) Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Spiller fast, og har vel gjort det siden release. Liten pause med age of conan og warharhammer, men de spillene kan ikke måle seg i sammenligning. Nydelig grafikk selv etter 2 år. Stemningen og miljøet er bare fantastisk. Dyp historie fortelling (til og være ett mmorpg), som holder seg ganske tett mot orginalen. Spiller på laurelin, og vi er veldig godt miljø. 98% er hyggelige og gode spillere. Tror ikke jeg har sett ordet "noob" i chatten mange ganger siden jeg begynte. Har 6 level 60 chars, snart 7. Anbefaler og kjøpe lifetime sub. da betaler du bare en gang. Jeg var så dum og betalte abb i nesten 2år før jeg kjøpte det Kostet vel ca 2100,- Og det er jo spart inn på to år. Fint og ha det på den mpten. Man kan ta pause fra spillet uten og bekymre seg for abb. Kommer forresten enda en tilleggs pakke mot jul. Da heves level til 70 Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg begynte å spille LotRO på release, men tok en pause etter jeg hadde spilt i tre måneder fordi jeg syntes det ble for få tilgjengelige solo quests mot slutten (etter min smak). Jeg er av typen som ofte ikke har tid til å spille så lenge av gangen, derfor ble det vanskelig for meg å kunne ta del i fellowship quests fordi de som oftest tar litt tid. Main toonen min ble lvl 41 før jeg slutta. For litt siden fornyet jeg abonnementet mitt. Med alle oppdateringene som har kommet, samt Mines of Moria ekspansjonen har spillet blitt SÅ utrolig mye bedre, og ikke minst solovennlig, at jeg har falt pladask for magien igjen. Spiller nå ganske aktivt (uten at det blir FOR mye), og har tre toons (Thundir, lvl 58 dwarf champion, Elthrandir, lvl 23 Captain, og Kaspi, lvl 14 Rune-keeper). Alle på Evernight serveren. Om noen trenger hjelp, eller en venn, er det bare å sende en /tell Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Eg har bestilt LOTRO: Shadows of Angmar Gold Edition no, gler meg til det kjem fram Eg trur eg skal vere Dwarf Guardian. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har spilt trial to ganger, men jeg har en god egenskap som innebærer at jeg blir lett lei av spill. Så selv om jeg koste meg i den tiden jeg spilte, så var jeg ofte lei før trial-perioden gikk ut. Så jeg er immun mot mmorpg'er Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Eg kjenner eg er litt usikker på Guardian class, er ikkje sikker på om eg kjem til å tanke bra... Er Guardian ein class det er vanskeleg å spele som første gong? Lenke til kommentar
SoPpEn123 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har spilt trial to ganger, men jeg har en god egenskap som innebærer at jeg blir lett lei av spill. Så selv om jeg koste meg i den tiden jeg spilte, så var jeg ofte lei før trial-perioden gikk ut. Så jeg er immun mot mmorpg'er Prøvd WoW? :rolleyes: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har ikke prøvd Wow, nei. Men hvis jeg blir lei av både Eve online og Lotro, så tror jeg ikke wow har så stor sjanse heller. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Eg kjenner eg er litt usikker på Guardian class, er ikkje sikker på om eg kjem til å tanke bra... Er Guardian ein class det er vanskeleg å spele som første gong? Hver klasse i LoTRO har en "Recommended Skill Level" eller noe slikt, som du får se under skapelsesprosessen til karakteren din. Husker ikke helt hvor Guardian var. Champion er iallefall den aller letteste - men jeg tror dog at de fleste med en over middels interesse for spill vil klare selv "Advanced" helt greit, selv om det er første gang. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Eg har fått spelet, men eg får ikkje starta det fordi eg treng ein patch. Når eg klikker "Get 2.02" på Laucheren, så kjem eg til eit side der eg finn ein patch. Det er Book 7 Leaves of Lorien, eg kjem hit. Men den er jo for Mines of Moria, som eg ikkje har, og når eg prøver å skippe oppdaterings delen så får eg feilmelding. Altså treng eg å laste ned patchen for å spele det, men eg finn jo ikkje patchen til Shadows of Angmar. Nokon som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Spilte ett år fra release etter det tok jeg en pause, og startet igjen da mines of moria kom. Spiller ikke nå, men kan igrunnen starte når som helst. Savner lotro litt, spesielt kinshippet mitt Majestic. Helnorskt kinship på snowbourn. Har hørt at det har kommet en masse nye raids, men er egentlig litt smålei PvE. Har gjort det litt for mye tror jeg. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Eg kan vel spesifisere litt, eg har no funnet eit sted der det står om patchar og Books ( http://community.lotro-europe.com/newspage...otes&page=4 ), men eg finn ikkje ein link ti nedlasting, og eg lurar også på om eg må laste ned bok 9, bok 10, bok 11 osb. kvar for seg, eller om eg berre kan laste ned den nyaste og få alt saman, eller om det finnes ein som inneheld alle saman. Endret 21. juli 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 vis du bare kjører spillet så tror jeg den oppdaterer av seg selv? Skal være ferdig oppdatert vis du lar det stå på i en natt. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Når eg starter får eg opp denne laucheren. Klikker eg på "Get 2.02" så kjem eg til denne sida. Klikker eg på "Update" så må eg finne patch 2.02 sjølv på pcen, som eg ikkje har. Klikker eg på "Continue" får eg denne feilmeldinga. Eg instalerte det igår, og det var heilt likt da. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Vist du ikke har patchene , så skal det fungere fint å bare trykke continue. Det er akkurat samme klient om du har mines of moria eller ikke. Du må ha alt installert.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Leste du det forrige innlegget mitt? Når eg klikker Continue så får eg feilmelding, det er derfor eg treng patch. Får eg alt instalert viss eg lastar ned denne patchen? Endret 22. juli 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kjøpte special edition med Shadoes of Angmar og Mines of Moria forrige uke. Noen som spiller og eventuelt har noen nybegynner-råd? Ellers, kjør diskusjon... Jeg må si at etter en stund, så blir det kjedelig, nett som AoC. etter min mening da selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå