Gå til innhold

Lord of the Rings Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontoen min er fremdeles aktiv etter at jeg gjenaktiverte den for en måned sdien, men jeg har ikke hatt noe særlig tid til å spille i det siste. Trangen til å springe rundt i Midgard kom plutselig over meg, men den har ikke vært like påtrengende siden - hunteren min er fremdeles 20-noe.

Er ikke så voldsomt mange nybegynner-råd å gi, i grunn. LoTRO er et veldig begynnervennlig spill, og du får hele tiden råd og vink underveis.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spiller fast, og har vel gjort det siden release.

Liten pause med age of conan og warharhammer, men de spillene kan ikke måle seg i sammenligning. Nydelig grafikk selv etter 2 år.

Stemningen og miljøet er bare fantastisk.

Dyp historie fortelling (til og være ett mmorpg), som holder seg ganske tett mot orginalen.

Spiller på laurelin, og vi er veldig godt miljø. 98% er hyggelige og gode spillere. Tror ikke jeg har sett ordet "noob" i chatten mange ganger siden jeg begynte.

Har 6 level 60 chars, snart 7.

Anbefaler og kjøpe lifetime sub. da betaler du bare en gang. Jeg var så dum og betalte abb i nesten 2år før jeg kjøpte det Kostet vel ca 2100,- Og det er jo spart inn på to år.

Fint og ha det på den mpten. Man kan ta pause fra spillet uten og bekymre seg for abb.

Kommer forresten enda en tilleggs pakke mot jul. Da heves level til 70

Lenke til kommentar

Jeg begynte å spille LotRO på release, men tok en pause etter jeg hadde spilt i tre måneder fordi jeg syntes det ble for få tilgjengelige solo quests mot slutten (etter min smak). Jeg er av typen som ofte ikke har tid til å spille så lenge av gangen, derfor ble det vanskelig for meg å kunne ta del i fellowship quests fordi de som oftest tar litt tid. Main toonen min ble lvl 41 før jeg slutta. For litt siden fornyet jeg abonnementet mitt. Med alle oppdateringene som har kommet, samt Mines of Moria ekspansjonen har spillet blitt SÅ utrolig mye bedre, og ikke minst solovennlig, at jeg har falt pladask for magien igjen.

Spiller nå ganske aktivt (uten at det blir FOR mye), og har tre toons (Thundir, lvl 58 dwarf champion, Elthrandir, lvl 23 Captain, og Kaspi, lvl 14 Rune-keeper). Alle på Evernight serveren.

Om noen trenger hjelp, eller en venn, er det bare å sende en /tell

Lenke til kommentar
Har spilt trial to ganger, men jeg har en god egenskap som innebærer at jeg blir lett lei av spill. Så selv om jeg koste meg i den tiden jeg spilte, så var jeg ofte lei før trial-perioden gikk ut. Så jeg er immun mot mmorpg'er :)

Prøvd WoW? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Eg kjenner eg er litt usikker på Guardian class, er ikkje sikker på om eg kjem til å tanke bra... Er Guardian ein class det er vanskeleg å spele som første gong?

Hver klasse i LoTRO har en "Recommended Skill Level" eller noe slikt, som du får se under skapelsesprosessen til karakteren din. Husker ikke helt hvor Guardian var. Champion er iallefall den aller letteste - men jeg tror dog at de fleste med en over middels interesse for spill vil klare selv "Advanced" helt greit, selv om det er første gang.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eg har fått spelet, men eg får ikkje starta det fordi eg treng ein patch. Når eg klikker "Get 2.02" på Laucheren, så kjem eg til eit side der eg finn ein patch. Det er Book 7 Leaves of Lorien, eg kjem hit. Men den er jo for Mines of Moria, som eg ikkje har, og når eg prøver å skippe oppdaterings delen så får eg feilmelding. Altså treng eg å laste ned patchen for å spele det, men eg finn jo ikkje patchen til Shadows of Angmar. Nokon som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Spilte ett år fra release etter det tok jeg en pause, og startet igjen da mines of moria kom.

Spiller ikke nå, men kan igrunnen starte når som helst.

Savner lotro litt, spesielt kinshippet mitt Majestic. Helnorskt kinship på snowbourn.

Har hørt at det har kommet en masse nye raids, men er egentlig litt smålei PvE. Har gjort det litt for mye tror jeg.

Lenke til kommentar

Eg kan vel spesifisere litt, eg har no funnet eit sted der det står om patchar og Books ( http://community.lotro-europe.com/newspage...otes&page=4 ), men eg finn ikkje ein link ti nedlasting, og eg lurar også på om eg må laste ned bok 9, bok 10, bok 11 osb. kvar for seg, eller om eg berre kan laste ned den nyaste og få alt saman, eller om det finnes ein som inneheld alle saman.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...