Gå til innhold

Pinlige Øyeblikk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan vel starte med klassikeren:

Når jeg var 4 år gammel var jeg på ferie i Malaysia og Thailand. En dag var vi på et stort marked, fullstappet av mennesker, dyr og varer. Jeg ser en bod der de selger pannekaker og snur meg og tråkker avgårde bort til den, men det tok ikke lang tid før jeg skjønte at jeg hadde gått fra mamma og pappa. Jeg løper så fort de små beina mine kan bære meg tilbake igjen, og foran meg ser jeg en stor mann med en sort frakk som jeg tror er faren min. Jeg tar et godt grep om hånden hans, og roper "Pappa!" Som du sikkert skjønner var dette aldeles ikke pappaen min, men en helt fremmed mann. Han så ned på meg, og jeg fikk helt sjokk og begynte å gråte. Heldigvis kom foreldrene mine til unsetning, og dagen var reddet.

Den episoden sitter fortsatt igjen i meg, mest sannsynlig fordi jeg ble så redd og flau.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Vi hadde fritime så satt i klassen og ventet til klokken ble tolv da jeg skulle ha møte med elevrådet. Klokken ble fem på tolv og jeg gikk for å sjekke men det viser seg at elevrådsmøtet er flyttet til neste uke. Jeg drar tilbake til klasserommet, setter meg ned med nettet. Etter ti minutter kommer jeg på at "Oi, jeg har jo glemt elevrådsmøtet!"...

Jeg blir raskt minnet på av en kompis at jeg nettopp hadde sagt det var avlyst. "Å ja.."

Alle bare :blink:

Jeg hadde ikke fått iskaffen min den dagen.

Lenke til kommentar

Ikke ekstremt pinlig, men jeg gikk å satt meg i feil klasserom en gang det året her :p

Dvs, jeg skulle egentlig ha engelsk, men trodde jeg hadde fysikk. Og alle som går i fysikkklassen min har kjemi (som timen var om). Så jeg går inn og spør en kamerat om vi har vikar i dag, han bare BAM nei :lol: Jeg bare wat, og forsvant før de fleste der rakk å reagere.

Kan skrive om noe mer pinlig senere:P

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hadde fått utdelt et par kondomer av helsesøster en gang for en stund siden, og hadde puttet dem i lomma. Selvfølgelig hadde jeg som vanlig slengt fra meg buksa midt på soveromsgulvet mitt, og gjett hva som var synlig? Og akkurat den helga, dro jeg til pappa. Ganske flaut da jeg kom hjem og mor sa "Husk å rydd opp etter deg på rommet" og smilte.

Lenke til kommentar

Når jeg var 4 år gammel var jeg på ferie i Malaysia og Thailand. En dag var vi på et stort marked, fullstappet av mennesker, dyr og varer. Jeg ser en bod der de selger pannekaker og snur meg og tråkker avgårde bort til den, men det tok ikke lang tid før jeg skjønte at jeg hadde gått fra mamma og pappa. Jeg løper så fort de små beina mine kan bære meg tilbake igjen, og foran meg ser jeg en stor mann med en sort frakk som jeg tror er faren min. Jeg tar et godt grep om hånden hans, og roper "Pappa!" Som du sikkert skjønner var dette aldeles ikke pappaen min, men en helt fremmed mann. Han så ned på meg, og jeg fikk helt sjokk og begynte å gråte. Heldigvis kom foreldrene mine til unsetning, og dagen var reddet.

Den episoden sitter fortsatt igjen i meg, mest sannsynlig fordi jeg ble så redd og flau.

De har jeg opplevd flere ganger når jeg var liten :p

Lenke til kommentar

Hendt meg mange ganger, tror faktisk siste gangen var i åttende eller noe sånt. Det er flaut.

Lenke til kommentar

Å tryne i midtgangen i en full buss når den gir gass slik at man mister balansen og veiver med armene vilt rundt deg helt til du svimser mot et sete hvor det sitter noen, og så deiser ned på magen midt på gulvet. Det er flaut det. Det blikket du sender opp for å se om noen ser på deg. Det er flaut det. Det øyeblikket du onnser at alle ser på deg og du snur ansiktet rask ned mot gulvet igjen. Det er flaut det. Å måtte reise seg opp igjen å høre folk fnise når du setter deg ned ved siden av en gammel dame som begynner å rette på klærne dine. Det er flaut det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Første gangen jeg var å på Årstad (vgs i Bergen) greide jeg å tryne ned alle trappene. Det var da ikke noe gøy, særlig siden alle stirret og lo av meg etterpå. Og der har dere den egentlige grunnen til at jeg ikke begynte der. :blush:

Lenke til kommentar

Damn O.O

*Tenkte elliot fra scrubs :p

Husker det var utrolig flaut, den framføringen jeg hadde første år på ungdomsskolen. Jeg hadde om hunden min, som jeg hadde egentlig ganske mye morsomt å si om (ja du tenker sikkert sånne barnslige historier små førskole elever forteller, men nei, sånn var det ikke). Uansett så tenkte jeg at det her var så jævlig dumt som det kunne få blitt når jeg sto ved tavla, og jeg hendene skalv så mye at jeg hadde problemer med å lese fra arket jeg så ned på.

Og ja har tryna på glatta en del i offentligheten osv, the regular things.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Første gangen jeg var å på Årstad (vgs i Bergen) greide jeg å tryne ned alle trappene. Det var da ikke noe gøy, særlig siden alle stirret og lo av meg etterpå. Og der har dere den egentlige grunnen til at jeg ikke begynte der. :blush:

Hå, nedtur. Når var dette? Og hvilket bygg hvis du husker? :p Få alle detaljer :p

Lenke til kommentar

Jeg har tryna en del. Inn i busker og you name it. Ikke rart folk lo når jeg kom haltende ut med kvister og blader over hele meg. Er ikke noe annet å gjøre enn å le med dem, egentlig.

Ganske pinlig å ferske noen familien med p0rr, da. Vel, der og da vertfall. Kan spøke litt med det etterpå.

Endret av The Love Fool
Lenke til kommentar

Hehe, ja. Er en god del trapper i det huset. Skal godt gjøres å ikke falle :p

Hoff, nå kom jeg på noe.

Jeg og en kamerat var på en esso stasjon (rett over gaten fra Årstad VGS) og vi skulle ha hamburgere. Jeg bestillte uten ost og han med.

Jeg visste ikke at den han bestillte hadde 2 karbonader. Og da jeg så at hun bak disken tok ost på begge, så ropte jeg ut at jeg ikke skulle ha ost. Hun bare så rart på meg. Veldig pinlige greier :p

Lenke til kommentar
Den essoen ga meg 971kr tilbake når jeg kjøpte en flaske vann med en tohundre lapp, smilte godt og løp raskt ut da ja. Aldri vært der siden.

Pinlige ting, er vel da jeg falt rett i rektor sine pupper når jeg skulle opp på en scene eller noe, snublet i mine egne føtter forran flere tusen mennesker og rett i puppene til rektor. Grep jo selvfølgelig de da jeg reiste meg, sakte. Er sånt man ler av i ettertid. Men der og da er det jævlig.

Hoho, humret godt der du!

Har da noen stunder selv. Jeg hadde vintersko, slike cat sko. bilde Så kul som jeg var hadde jeg latt være å knyte de, så jeg la bare øverste delen av skolissa nedi skoen. Når jeg så gikk inn etter et friminutt, klarte jeg å få disse løse skolissene i holderen til skolissen ( de blanke på siden) og falt rett fram. Altså jeg klarte å lage en felle på meg selv, og knøt fast begge skoene. Selvfølgelig var jeg raskt oppe igjen og beskyldte raskt en annen for å ha spent bein. Ettersom alle lo, sa jeg at jeg ble spent av en fyr, og valgte klassens bråkmaker.

Den samme dagen presterte jeg å falle på akkurat samme måte flere ganger, og det foran eldre på skolen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...