Joachim_F Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det heftige krigsspillet Red Orchestra får endelig en etterfølger. Les mer Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Håper de tar noen steg fremover i taktisk realisme også. Blir interessant hvis de klarer å lage en ww2 kampanje som ikke er så partisk og klisjeaktig som spill i denne sjangeren som regel er. Endret 5. mai 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mest sannsyling. Men de har ikke annonsert noe enda. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det første spillet var en perle, gleder meg sykt til å se hva de har gjort i løpet av de siste årene! Fremdeles få andre gamingopplevelser som er like intense som 25vs25 RO! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bare til PC? Forhåpentligvis ja. Blir spent på hvordan enspillerkampanjen blir. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Håper vi får en forbedring av stridsvogner og snipervåpen. Stridsvogner bør få bedre skademodel og tanks som T34 bør bli lettere skadet av tyske tanks. Slik det er nå er jo Tigere enkle å ta ut med russiske tanks... For snipere trengs det bedre mulighet for høydeendring, litt irriterende å måtte sikte halve siktet over fiender på de største kartene. Kanskje ta med vind? Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Preview: http://www.realitygamer.com/forum/showthread.php?p=21#post21 Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 YEEES!!!!! Dette var på tide! Fy faen eg gleder meg! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dette er liksom spillet som får meg til å vurdere fremtidig kjøp av brukbar spill PC. Det første spillet er virkelig en perle. Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Den artikkelen som ligger ute om RO: HOS er det virkelige bilder fra spillet? Eller er det bare fake? Endret 6. mai 2009 av fytech Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gleder meg . Den artikkelen som ligger ute om RO: HOS er det virkelige bilder fra spillet? Eller er det bare fake? Hadde du bare lest det lille som står før bilde kunne du lest følgende "The new game in Tripwire Interactive's Red Orchestra series has been announced, there is no gameplay footage or screenshots available.". Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Beklager at jeg ikke leste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå