Gå til innhold

Thief 4-kunngjøring på mandag?

Anbefalte innlegg

Fantastiske spill... Helt til man møter zombier :p

Håper de kutter ut zombier og slikt i 4'eren.

Det er nå engang et fantasy-univers man sniker seg rundt i, spøkelser, ymse zombier, og steampunk-monstre er en del av hverdagen.

Godt mulig, men jeg liker det ikke. Digger alle "vanlige" missions der ingen overnaturlige deler er tatt med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg spilte spillene, men har aldri spilt gjennom noen av dem nei. Eneren kom jeg ganske langt i, før det begynte å bli zombier og alt slags shait, 2'eren kom dette ganske tidlig, og i 3'eren spilte jeg også ganske langt - var da betydelig færre slike oppdrag i 3'eren.

Lenke til kommentar
Jeg må bøye meg i støvet, krabbe frem på mine knær og tilstå at jeg aldri har spilt denne serien mer en toeren i ti minutter mens jeg ber om nåde for å ha oversett serien til stor grad.

Likte alltid sniking og stjeling uten å drepe noen i Morrowind og Oblivion så dette kan være min type spill.

Gleder meg iallefall.

Jup, noen av de mest spennende opplevelsene i Oblivion var thief guild missons befri den fangen i skingrad forfalske dokumentet, er det andre en meg som stjal alle bøkene i imperial libary samt bøkene munkene hadde på seg bare på pur F? Samt å rundstjele palassene. Blir mer spennende med single hit= caught.

Har bare prøvd thief litt men det høre bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...