Joachim_F Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det ser ut til at vi får et nytt snikespill fra Eidos. Les mer Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Endelig! Dette har jeg ventet på! Gleder meg til å innta rollen som Garrett igjen! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror hjernen min nettopp smeltet. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Garrett er en av mine favoritt karakter i spill verden. Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oh happy joy, må holde et øye med dette fremover. Så kan jeg begynne å banne å steike når de bekrefter at planlagt release er en gang i 2012 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tenk om de kunne tatt første brettet i Thief 1 og bygget spillet rundt det. Et par greie brett etter det, men første brettet var fantastisk. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 F meg på tide! En av tidenes beste spillserie. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Garrett kommer tilbake!!!!!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette var en nyhet som gleder mitt gamerhjerte. Dette må skaffes, håper bare det ikke blir så forferdelig lenge til. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror det gikk for meg nå ... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Å gud... nå kjente jeg noe vrengte seg inne i meg. Vet ikke helt hva det var, men det kan ha noe med at dette må være en av de beste nyhetene siden annonseringen av Diablo III! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis de går tilbake og gjør ting som i Thief 1 og 2 så kan dette bli stort! Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tenk om de kunne tatt første brettet i Thief 1 og bygget spillet rundt det. Et par greie brett etter det, men første brettet var fantastisk. Word. Dette var fantastiske nyhende, forresten. Ein av dei beste spelseriane nokosinne laga til PC. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Regner det kommer på PS3/X360 også da....isåfall blir dette konge! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fantastiske spill... Helt til man møter zombier Håper de kutter ut zombier og slikt i 4'eren. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skulle bare mangle at de fortsetter trilogien. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg må bøye meg i støvet, krabbe frem på mine knær og tilstå at jeg aldri har spilt denne serien mer en toeren i ti minutter mens jeg ber om nåde for å ha oversett serien til stor grad. Likte alltid sniking og stjeling uten å drepe noen i Morrowind og Oblivion så dette kan være min type spill. Gleder meg iallefall. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fantastiske spill... Helt til man møter zombier Håper de kutter ut zombier og slikt i 4'eren. Det er nå engang et fantasy-univers man sniker seg rundt i, spøkelser, ymse zombier, og steampunk-monstre er en del av hverdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå