Gå til innhold

Xbox reparasjon

Anbefalte innlegg

Jeg sendte inn xboxen min til reparasjon for et par uker siden og forventer den tilbake om ikkje så altfor lenge (RROD såklart). Det som var litt rart var at når den var inne til reparasjon virket det som om den bare var der i en liten time. Da jeg sjekket første gangen den dagen (tidlig på morgenen og passe kjedelig på skolen) stod det at den var levert. Bare timen etterpå vart den sendt tilbake. Tyder det på at jeg får en ny xbox? Finner det lite trolig at de kan ha byttet ut komponentene på en liten time. Det var en xbox arcade visst det har noe å si (ikke flashet eller noe lignende heller). Noen som har hatt lignende erfaringer?

Endret av crux85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funnet ut litt mer om emnet og det viser seg at oppdateringen på sidene til xbox.com kunne variere. I følge UPS er den i Langenhagen nå, pleier det å ta lang tid før den kommer til Bergen da? Den scheduled delivery datoen inne på UPS sine sider endrer seg omtrent hele tiden fra 2 dager til 4 dager. Noen som har erfaring med UPS til Bergen?

Lenke til kommentar

DU får en "ny" tilbake......

LANGENHAGEN er siste stopp før Norge, tipper den kommer rett til Bergen da og du får den på dør samme dag

ingen annen mulighet enn å følge med på sporingen når det skjer....forsinkelser kan skje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...