Joachim_F Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er tid for et nytt eventyr med småtrollene fra Goblins-serien. Les mer Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan er egentlig det nye Gobliiiiiiiiiiiiins-spillet i forhold til de gode gamle? Dumt de ikke kunne holdt seg til 2D forøvrig.... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan er egentlig det nye Gobliiiiiiiiiiiiins-spillet i forhold til de gode gamle? Det er vel et av spørsmålene du får svar på når du tester demoen. :-) Lenke til kommentar
ododooo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 konge spill disse altså! Syntes de kunne holdt seg til 2d, eller sånn grafikk som det er i nr 3 som jeg husker best. Men er et artig spill! Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hadde mye glede av de foregående spilla selv om det til tider var rimelig komplekse løsninger på problemene, og har vel faktisk Goblins 3-boksen med disketter stående hos foreldrene mine fortsatt Lenke til kommentar
Dottenstestbruker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Artig, har gode minner om forgjengerne. Trodde denne serien var død og begravet for ti år siden. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hvordan er egentlig det nye Gobliiiiiiiiiiiiins-spillet i forhold til de gode gamle? Det er vel et av spørsmålene du får svar på når du tester demoen. :-) Men jeg har jo ikke tid til sånt. Dessuten pleier disse demoene å være altfor store, men denne var det jo nesten 90-talls størrelse på. Moro. Endret 6. mai 2009 av radiohodet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 norsk omtale av Gobliiins 4 demoen kan leses her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå