Joachim_F Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Capcom har fortalt om fremtidsplanene på PC. Les mer Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg skal nok ha meg dette da jeg er en fan av hele Resident Evil serien og jeg har spillt igjennom alle hovedspillene i serien. Men jeg håper at denne gangen blir PC-versjonen av bedre kvalitet enn den forrige og at man her faktisk kan bruke musa til å sikte og skyte. I RE4 måtte man bruke tastaturet til nesten alt unntatt kameraet slik jeg husker det og ingen av disse mouseaim patchene virket på den engelske utgaven av spillet. Ikke gjør samme feil denne gangen Capcom! Endret 5. mai 2009 av Josef-Nastra Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hyggelig å se at PC eierne får litt oppmerksomhet. Nå gjenstår det bare å se hvor kvalitetsnivået på portingen ligger. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 "men Capcom anbefaler håndkontroller" HUFF !! Dette høres ikke bra ut,,,,,Da er spillet muligens ikke optimalisert bra nok for PC ?? jeg bare spør uten å egentlig mene noe som helst ! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg skal nok ha meg dette da jeg er en fan av hele Resident Evil serien og jeg har spillt igjennom alle hovedspillene i serien. Men jeg håper at denne gangen blir PC-versjonen av bedre kvalitet enn den forrige og at man her faktisk kan bruke musa til å sikte og skyte. I RE4 måtte man bruke tastaturet til nesten alt unntatt kameraet slik jeg husker det og ingen av disse mouseaim patchene virket på den engelske utgaven av spillet. Ikke gjør samme feil denne gangen Capcom! helt enig! Det var umulig, ja! Umulig, å bruke musa i RE4. Det gikk faktisk ikke ann å sikte med musa i spillet. Var veldig frustrerende. Men fullførte spillet helt for det, likte spillet veldig godt. Håper også på at mus funksjonen blir lagt til Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg ser for meg en ny resident evil 4 jobb på pc versjonen. med andre ord ELENDIG Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Samtidig tror jeg portingen av Devil may cry 4(?) var ganske bra. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) tja uansett så blir det vel til at jeg kjøper dette til pc. bare håper de gjør en bra jobb denne gangen. edit: fant en video av re5 på pc. tror ikke det er så lang unna spillhyllene nå. http://www.giantbomb.com/quick-look-reside...l-5-pc/17-1262/ Endret 4. september 2009 av rbr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå