Gå til innhold

Forbedret Resident Evil 5 til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal nok ha meg dette da jeg er en fan av hele Resident Evil serien og jeg har spillt igjennom alle hovedspillene i serien. Men jeg håper at denne gangen blir PC-versjonen av bedre kvalitet enn den forrige og at man her faktisk kan bruke musa til å sikte og skyte. I RE4 måtte man bruke tastaturet til nesten alt unntatt kameraet slik jeg husker det og ingen av disse mouseaim patchene virket på den engelske utgaven av spillet. Ikke gjør samme feil denne gangen Capcom!

Endret av Josef-Nastra
Lenke til kommentar
Jeg skal nok ha meg dette da jeg er en fan av hele Resident Evil serien og jeg har spillt igjennom alle hovedspillene i serien. Men jeg håper at denne gangen blir PC-versjonen av bedre kvalitet enn den forrige og at man her faktisk kan bruke musa til å sikte og skyte. I RE4 måtte man bruke tastaturet til nesten alt unntatt kameraet slik jeg husker det og ingen av disse mouseaim patchene virket på den engelske utgaven av spillet. Ikke gjør samme feil denne gangen Capcom!

helt enig! Det var umulig, ja! Umulig, å bruke musa i RE4. Det gikk faktisk ikke ann å sikte med musa i spillet. Var veldig frustrerende. Men fullførte spillet helt for det, likte spillet veldig godt. Håper også på at mus funksjonen blir lagt til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...