Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Når folk stemmer kan dem komme med begrunnelser for stemmene deres? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Enig. Flott å høre hva folket syns. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Min stemme gikk til Villanden siden det var ganske harmonisk og jeg likte egentlig bildet veldig godt. Og for nå uansett hvor merkelig det kansje er å ha en annen forumbruker som bakgrunnsbilde, så har det i hvert fall blitt det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bildet er tatt under utklarering i forsvaret. En vakker dag. Var vel det jeg prøvde å få fram i bildet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Nei, ikke helt. Jeg syntes det var litt ekkelt, men likevelt litt kult og det ga et tydelig budskap (og ansiktet ditt var et godt virkemiddel for å fremheve det) Edit: Kult blir vel litt feil, men det var noe over det. Fonten, skyggene og alt. Endret 9. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Stemmen min gikk til Saddlefall, da det var et utrolig stiligt bilde. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Stemte på Villanden, veldig artistisk og kult. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg stemte og påSaddlefall. Synes det skilte seg veldig ut fra de andre, noe somalltid er positivt i denne typen konkurranser, og det var godt gjennomført. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha, Koffeinkanin's bidrag svarte til nicket! Fikk min stemme, var underholdende å se på ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Se her ja. Folk liker Saddlefalls. Hadde det ikke vært for at jeg ikke hadde moralen med meg skulle jeg stemt saddlefall selv. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ser ut som Xsist blir den store vinneren. Gratulerer Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fortsatt 5 min igjen! det er ikke over før det er over Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er over. Gratulerer, Xsist! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Så ikke tråden før nå så min stemme kom fire minutter på overtid! Jeg stemte på Koffeinkanin fordi jeg lo av bildet Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da er det vel Xsist som lager neste oppgave? Gratulerer forresten, kult bilde. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Da er konkurransen over. Gratulerer, Xsist Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Lager oppgave nå! Og du tubbie.... jeg tror jeg har lyst til å høre deg synge "what what in the butt" Om du ikke har baller nok til dette kan du velge mellom disse sangene: Britney Spears - Not yet a women Village People - YMCA (ta med dans i så fall) Endret 11. mai 2009 av Xsist Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Kan godt synge "in the butt" når jeg kommer hjem. Kjipt låtvalg da =/ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Sånn, her er låta. Hadde håpet på å få synge noe episk, som "Never Gonna Give You Up" eller "Teletubbie Theme"... dette er bare ydmykende. <_< Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg laster ned nå. Kommer til å uploade på en bedre plass og i mp3 format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå