Saddlefall Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nice Villanden! Tror vi har vinnerbildet der Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Men det må ikke hindre resten i å poste sine egne bidrag. Kom igjen folkens! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja, lite folk her, hadde vært kult med flere bidrag! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Min kommer i kveld. Tema: Svett og jævlig. Faktisk rett etter gymmen, skulle ta bilde også kom en å kastet masse vann i trynet. Gled dere. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg får ikke levert før midt på natta... Jeg er nesten ferdig men må stikke nå og er ikke hjemme før i natt. Greit det eller? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Sure. Er det non fler som ikke rekker fristen eller? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ble ikke helt som jeg øsnket det men. Here you go: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gamnmelt profilbilde. Kanskje det kommer til nytte her? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha, passet godt sammen den bakgrunnen^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Sånn, da var poll lagt til. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Bra Kan du legge bidragene til i første posten også? Endret 9. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ja la merke til det, var bare en cache feil som gjorde at jeg ikke så dem. Edit: Woohooo! Two votes for me Endret 9. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha! Koffeinkanin! Drit kult bilde Kan nok ikke si at det er det beste teknisk sett, men jeg lo kraftig når jeg så det xD Lenke til kommentar
Kanker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Jeg likte veldig godt temaet ditt Xsist. Litt dårlig klipping rundt håret ditt, men jeg syntes fortsatt helheten ble vellykket og det passet godt sammen med bakgrunnen. Jeg syns at bildet fortjener en stemme og en plass som min wallpaper Lykke til Endret 9. mai 2009 av Kanker Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Takker kanker. Jeg orket ikke fikse håret lengre etter å ha sitti en stund. Tok lang tid og jeg syntes ikke at det ble noe stort bedre uansett hva jeg gjorde. Endret 9. mai 2009 av Xsist Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg stemte for Vaenas siden det var det bildet som påvirket meg mest (på godt og ondt.) Villanden sitt var også godt, men litt for anonymt etter min mening. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 La meg gjette Error? Du begynte å le? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå