teletubbiekid Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Xsist har vunnet med sine 15 stemmer. Her er hans premie. Oppgaven er som følger: Project Awesome Pic999 Ta et bilde av deg selv. Manipuler det så det blir awesome. Du kan gjøre deg selv til en fotomodell, en sliten hore, en zombie, et troll, en vase, egentlig hva som helst. Jeg oppfordrer dere til å ikke hente bilder fra nettet, med mindre det skal brukes til å lage en tekstur, et sår, osv. Størrelsen på bildet er egentlig det samme, men det er fint hvis forslagene deres ihvertfall er noe over 640x480. Hvis dere vil lage bildet som et wallpaper, værsågod, men det er ikke et krav. Innleveringsfrist: fredag 8. mai kl. 23.59 Stemmefrist: søndag 10. mai kl. 23.59 Vinneren får heder og ære, altså det vanlige, pluss muligheten til å plukke ut en låt jeg skal synge og poste på forumet. Hvis det er ønsket selvfølgelig. PS! Hvis innleveringsfristen er for kort for mange så kan jeg utsette det, men da må folk si ifra. Bidrag: Saddlefall Skjul Xsist Skjul Villanden Skjul _LarZen_ Skjul Vaenas Skjul Koffeinkanin Skjul Endret 16. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nydelig skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kanskje jeg skal prøve meg denne gangen. Stjeler ett bilde av dama Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal begynne når jeg kommer hjem.. Men du kan gjerne utsette fristen noen dager.. Er enna ganske ny med photoshop og bruker litt tid på det. Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 i'm in! Syns fristen er helt grei. Burde gå greit om du er ganske ny i PS også. Må bare jobbe hard Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Endelig får jeg en pc pult (ikke tenk koffert..), er ganske ubehagelig å sitte med skjerme oppå stasjonære, musa på fanget (again..) og keyboardet på en eske. Kul oppgave btw. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Tror jeg venter litt. Har god tid på meg til å finpusse litt. Laland eller noen andre kan bare slette "Ferdig "-posten min. Endret 5. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Her er mitt bidrag. Tja.. vet ikke helt.. Bildet er spleiset sammen av to før og etter bilder. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg håper virkelig ikke at det bildet til høyre er "etter". Den afroen var konge! B) Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ganske imponerende Saddle. Trodde først at du hadde klipt og shava halve hodet ditt Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Heh, takker. Den afroen var stress å gå rundt med, mye bedre med kort hår Lenke til kommentar
ThaHunter Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg tror dette vil være mitt ferdige produkt. Kan hende jeg fixer og trixer litt med det, men om ikke jeg har lasta opp noe nytt innen i morgen kl 12 så bruker jeg dette ^^ (Bakgrunnen hentet jeg fra internett siden jeg ikke hadde tid til å ta bilde av min egen by og ødelegge den, men jeg har endrett litt på den i det minste) Endret 7. mai 2009 av Xsist Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Grei den Xsist. Min kommer etterhvert, har fått tatt bilde i dag. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Xsis har svineinfluensa :o Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Mitt bidrag. Bakgrunnen er en wallpaper som jeg hadde på datan fra før av. Hvis dere ikke ser skyggene i forgrunnen, si ifra så skal jeg justere. Edit: Fjerna bildet Endret 8. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tiden renner ut for min del... har ingen mulighet for å levere innenfor tidsfristen da jobb tar all min tid for tiden. Skulle mer en gjerne vært med men får rett og slett ikke tid. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mitt bidrag. Bakgrunnen er en wallpaper som jeg hadde på datan fra før av.[biLdE] Hvis dere ikke ser skyggene i forgrunnen, si ifra så skal jeg justere. Fint bilde, men ja, skyggene i forgrunnen er nesten ikke synlige. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ok. Takk for info. Legger opp modifisert versjon. edit: Endret litt på bildet. Endret 8. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå