Gå til innhold

Top Fps games


Anbefalte innlegg

Ingen som har nevnt "Chronicles of Riddick: Escape from Butcher's Bay"

 

Overraskende ukjent spill som er dritbra. God story og bra gameplay.

d

er enog me deg der, i tilegg har du jo det nye av Chronicles of Riddick

som heter Chronicles of Riddick dark athena

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde kun hørt om 1.5, 1.6, CZ og Source før nå :p

 

Og jeg har spilt i mange år.

Nå er det sånn at du(og jeg) egentlig er litt unge for dem. Heldigvis hadde jeg en god storebror som introduserte meg for disse spillene tidlig. :D

 

HCG: Bare fordi du ikke har hørt om den, betyr ikke det at de ikke er gode. I forhold til tiden de er produsert i, er de overlegne de nyere versjonene. Man kan ikke sammenligne 2 spill fra 2 helt forskjellige tidspunkt på samme grunnlag. Når man ser på det på denne måten kan man jeg si at f.eks Fifa2000 er bedre enn Fifa06. Sammenligner man dem blindt på samme grunnlag er det såklart ikke det. Men noen foretrekker det ene, og noen fortrekker det andre, godt at vi er litt forskjellige alle mann :)

Lenke til kommentar

Jeg må nok si BF2 eller CoD4.

 

BF2 fordi på den tiden når BF2 var nytt fantes det ikke noe som kunne måle seg. Opplevelsen av 64 spillere på en map var legendarisk og når man fikk litt skills og havna i en klan ble det råfett! Taktikk med laget, teamspeak mens man tok over baser, snipere etc. 10/10 vil jeg si.

 

CoD4 fordi multiplayeren er så bra der. Det er konstant action og måten de har gjort det med sniperen er knall! For det er lite som kan måle seg med å ligge bak en kasse i CoD4 og nistirre for å finne eventuelle fiendlige snipere når du plutselig legger merke til at det du trodde var en stein er kikkersiktet til en annen dude og at det peiker rett mot deg. Da er det den med best aim, best nerver og raskest finger som overlever. Pulsen bare går i 250 :D 10/10 av meg!

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på hvordan jeg skal rangere det, så tar bare tilfeldig rekkefølge:

 

- Unreal Tournament/Unreal Tournament 2k4

- Call of Duty 4/CoD:United Offensive (Så posten under så måtte legge til det)

- Counter Strike Source

- Painkiller

- Delta Force: Black Hawk Down

 

Blir litt flere enn fem stykker, men jaja!

Har valgt disse ut ifra multiplayeren. Lenge siden jeg har vært på LAN nå, men det hadde vært herlig med en god del runder med disse spillene.

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

På single player-fronten er det to spill som skiller seg veldig ut:

 

1) Deus Ex (Herregud for en opplevelse det var første gang jeg spilte igjennom det)

2) Half-Life (Ditto)

 

Multiplayer:

 

1) CS 1.6 (tok en evighet for meg å akseptere at det var bedre enn 1.5, men de lærde strides fortsatt)

2) Unreal Tournament (en vinner på lan, instagib ftw!)

3) Desert Combat (mod til BF1942, herlig spill som jeg har brukt uttallige lan-timer på)

Lenke til kommentar

Dark sector er også et bra spill, det er jo egentlig et thierd person shooter men det spilles jo som et FPS spill,

 

jeg har rundet dette og synnes det var ganske bra :D fin grafikk, historien er litt komplisert så det gjelder å følge me.

 

 

Noen filmer for di som ikke har hørt om det

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar

Wolfenstein 3D

Doom 1&2

Doom 3

Quake 2 & Quake 3:Arena & Quake 4

Return to Castle Wolfenstein

Half life + Expansions(blueshift, opposing force og cs)

Half life 2 + expansions

Duke nukem 3D

Medal of Honor:Allied assault

Call of duty 4 modern warfare

Farcry

Battlefield 1942+expansions & vietnam & BF2+ project reality(mod)

Team Fortress Classic & TF2

Left 4 Dead

Serious Sam first & second encounter

Painkiller

Blood

 

Listen kan fortsette, men orka ikke mer nå ^^ Synes alle disse spillene er bra, ikke sortert i noen rekkefølge av rank.

Lenke til kommentar
Seriously, når jeg hørte om CS, startet jeg med CS 1.6. Det var eneste jeg hadde hørt. So shut up!

Altså, tror du de slengte på "1.6" for ingen grunn? Det er jo opplagt at det er et versjonsnummer, og man starter ikke på versjon 1.6.

 

Nei, men jeg brydde meg aldri om det før de begynte å snakke om det i denne tråden.

Finnes vel ingen plass og skaffe 1.5 nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...