Gå til innhold

Top Fps games


Anbefalte innlegg

CoD4 for ALLE penga!

 

Spiller ikke så mye singleplayer da. :p Muliplayer, PCW og Promod her!

Må vel nesten innrømme at jeg også har spilt props B) Morsomt...veldig morsomt...

 

Både promod og props anbefales! Men er du ute etter litt "fun" prøv tv07 Crossfire only SnD (ødelegger aimen din da btw)

 

 

//Smurfen

Endret av Nightmare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nok spillt en del FPS-spill på PC pluss noen få på gamle Playstation 1 (jeg foretrekker såklart PC) men det beste av dem må nok være Call of Duty 4. Det har jeg kost meg mye med siden jeg fikk meg det, både singleplayer og multiplayer. På andre plass kommer Battlefield-serien. På tredje kommer Crysis. Fjerde...eh jeg stopper der eller så kan jeg holde på i en evighet! :p

 

Du kan se spillsamlingen min her: Josef_Nastra Collection - Giantbomb.com

 

Kanskje jeg ser noen av dere på gamer.no serveren til COD4?

 

er helt enig ;) call of duty serien har aldri skuffet meg og jeg har spillt alle, rett å slett nydeligt spill, da får vi bare håpe at call of duty modern warfare 2 er like bra :D

Det er jo og snakk om at call of duty serien skal besøke vietnam i neste utgivelse så vi får vell vente i spenning

Lenke til kommentar
CoD4 for ALLE penga!

 

Spiller ikke så mye singleplayer da. :p Muliplayer, PCW og Promod her!

Må vel nesten innrømme at jeg også har spilt props B) Morsomt...veldig morsomt...

 

Både promod og props anbefales! Men er du ute etter litt "fun" prøv tv07 Crossfire only SnD (ødelegger aimen din da btw)

 

 

//Smurfen

Som lille Nightmare sier.

Hvis du kommer på vt nå, så skal jeg buttrape deg :lol:

 

1. CoD: MW

2. CoD: WaW

3. Cs: source

Endret av Exia
Lenke til kommentar
er helt enig ;) call of duty serien har aldri skuffet meg og jeg har spillt alle, rett å slett nydeligt spill, da får vi bare håpe at call of duty modern warfare 2 er like bra :D

Det er jo og snakk om at call of duty serien skal besøke vietnam i neste utgivelse så vi får vell vente i spenning

 

 

Minner om at Modern Warfare 2, ikke heter CoD4 (**pirk pirk** sikkert fordi jeg er trøtt...)

 

Må si jeg gleder meg til MW2 jeg også.

 

CoD i Vietnam, haha under hvilken krig? Kanskje en terroristfyr som holder til der? Dunno...

 

//Smurfen

 

CoD4 for ALLE penga!

 

Spiller ikke så mye singleplayer da. :p Muliplayer, PCW og Promod her!

Må vel nesten innrømme at jeg også har spilt props B) Morsomt...veldig morsomt...

 

Både promod og props anbefales! Men er du ute etter litt "fun" prøv tv07 Crossfire only SnD (ødelegger aimen din da btw)

 

 

//Smurfen

Som lille Nightmare sier.

Hvis du kommer på vt nå, så skal jeg buttrape deg :lol:

 

1. CoD: MW

2. CoD: WaW

3. Cs: source

 

 

Jaja Exia! Det er du (din lille emo!) som har oppkalt deg sjøl etter en tegneserie figur! (google bilder Exia)

 

Og wtf? WaW er boooring ^^ :lol:

 

 

Call of Duty i Vietnam? Spennende! ;)

 

jepp, håper det komme noen gameplay trailere snart så vi for se hvordan det ligger an, og det gjelder modern warfare 2 og

 

Tror starten er litt som på CoD4:MW. De er på en flylass kanskje sprenge et fly? Kanskje redde et fly? Terrorist som har en bombe? Jeg vet ikke .....(enda)

Endret av Nightmare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...