Gå til innhold

Top Fps games


Anbefalte innlegg

JEUX-VIDEO-PC-crysis-pack-fr.jpg

 

Crysis er et av de beste spillene jeg har opplevd,

nydelig grafikk, herlig gameplay og hvem liker ikke å skyte store monster maskiner og bruke avanserte våpen og Nano suit ;)

 

Spillet har mye å tilby hver og en hardcore gamer, eneste som er litt dumt er at spillet krever en del for at du skal få den fulle opplevelsen av den svært krevende grafikk motoren i spillet.

Endret av janix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slettet et par innlegg som ikke hadde noe med tråden å gjøre, men fint at brukere gjør hverandre oppmerksomme på retningslinjene. :)

 

Edit: Trådstarter, kan du lage en litt mer beskrivende emnetittel og gjerne utdype hva som er poenget med tråden i førstepost?

 

Og - velkommen til forumet! :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært noen spesiell tilhenger av FPS, men har fått med meg noen klassikere. Crysis har selvfølgelig strålende grafikk, men jeg har aldri prøvd det selv. Jeg spilte gamle James Bond-FPS på konsoll, som for eksempel GoldenEye og Nightfire. Jeg har også testet noen fra den nyeste generasjonen, blant annet COD 4. Hittil må jeg vel si at COD 4 er det morsomste FPS jeg har spilt hittil, selv om jeg egentlig har liten grunn til å uttale meg siden jeg nærmest utelukkende har spilt det i split-screen. :p

Lenke til kommentar

Er vel mer en konsoll fps spiller enn en pc fps spiller (can you belive it?!). Men jeg har fått med meg, det vil si spilt igjennom Half life serien, Turok 2, og Left 4 dead på pc. Max payne har jeg også spilt, selv om det er et 3ps spill. Deus Ex er et spil jeg har lyst til å teste snart. Har spilt min dose av team fortress 2, unreal tournament, og Counter Strike også.

 

Har spilt flere multiplatform spill som jeg likte godt og, som cod 4, portal, 007 nightfire, Mirrors Edge, Bioshock og noen andre. Mange av dem har veldig morsom splitscreen funksjonalitet.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Er vel mer en konsoll fps spiller enn en pc fps spiller (can you belive it?!).

Jeg kan tro det. :p Er av samme slag selv. Jeg husker broren min spilte CS, og alle hotkeyene og tastatur-smadringen skremte meg bort fra den slags spill på PC. Jeg begynte heller med koselige spill som Sid Meiers Pirates.

Lenke til kommentar
Skjul
halo3.jpg


Alt er PERFEKT!

Grafikken: vakker, ikke for teknisk avansert. Alt går i 120fps og det lagger aldri! Fargene er fargerike og pene og se på, ikke sånn grå-brun sørpe som div. andre spill (hint hint: KillZone2) :p:D

Gameplayet: orginalt og nyskapende. enern oppfant multiplayer på konsoll, toern oppfant dualwielding og online konsoll, og treern oppfant kuleskjold og det har den beste historien, ever,.!!1 ^_^

Historien: helt sykt dyp med spennende karakterer og det hotteste hologrammet verden har set! Historien kan måle seg med LOTR når det gjelder epicness og glory, for ikke å glemme MC, den feteste karakteren i historien. B)

Ingenting kan måle seg! Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Jeg vokste faktisk tidlig opp med fps på pc (hadde ikke konsoll, men en kickass pc når jeg var mindre). Husker jeg fikk fur fighters, og det tok år og dag før jeg lærte meg å sikte og styre på en gang :p Så var det et besøk hos kjæresten til søstera mi som hadde fått seg xbox og halo, så forandret plutselig alt seg...

 

edit: Det var da svært til epicness teletubbiekid :blink: Er nok ikke helt sant at det går i 120 fps (hvis ikke du er sarkastisk eller noe ). Faktisk så er halo 3 et mer "tregere" spill enn hva du får til pc, men er jo likevel bra ;)

 

Uansett så er den tråden her i PC kategorien da...

 

edit: Det jeg ha skjønt :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg har nok spillt en del FPS-spill på PC pluss noen få på gamle Playstation 1 (jeg foretrekker såklart PC) men det beste av dem må nok være Call of Duty 4. Det har jeg kost meg mye med siden jeg fikk meg det, både singleplayer og multiplayer. På andre plass kommer Battlefield-serien. På tredje kommer Crysis. Fjerde...eh jeg stopper der eller så kan jeg holde på i en evighet! :p

 

Du kan se spillsamlingen min her: Josef_Nastra Collection - Giantbomb.com

 

Kanskje jeg ser noen av dere på gamer.no serveren til COD4?

Endret av Josef-Nastra
Lenke til kommentar

Team Fortress 2 - ingen over, ingen ved siden. Har per akkurat nå spilt ~600 timer, og kan ikke si jeg går lei.

Mye takket være Valves engasjement for å holde spillet levende med nye brett, nye unlocks og generell opprettholdelse av spillets balanse. Er ikke uten grunn TF 2 regnes å være blandt de best balanserte online fps-spillene som er på markedet!

 

Av historiebaserte FPS må jeg nok si Half-Life-spillene er favoritten, og at jeg er generelt mindre glad i FPS som genre for historiefortelling i forhold til andre spillvarianter. Mye fordi mange er preget av å ha den tøffeste gimmicken med spesialferdigheter, at grafikken skal være så bra at det går på bekostning av mye annet og at de gjerne prøver å klemme inn en multiplayerdel som gjerne går på trynet så det holder.

 

Kan jo nevne at mitt favorittspill alikevel er FPS'en Portal, ironisk nok kanskje :)

 

Andre førstepersonsskyttere jeg har satt pris på:

The Darkness, TimeShift, S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl og noen jeg helt sikkert har glemt.

 

Edit: Glemte at dette bare var PC, men tror ikke så veldig mange av de spillene jeg har nevnt er konsolleksklusive. Flytte tråden over til "Generell spilldiskusjon" eller "Felles" kanskje?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Jeg har aldri vært noen spesiell tilhenger av FPS, men har fått med meg noen klassikere. Crysis har selvfølgelig strålende grafikk, men jeg har aldri prøvd det selv. Jeg spilte gamle James Bond-FPS på konsoll, som for eksempel GoldenEye og Nightfire. Jeg har også testet noen fra den nyeste generasjonen, blant annet COD 4. Hittil må jeg vel si at COD 4 er det morsomste FPS jeg har spilt hittil, selv om jeg egentlig har liten grunn til å uttale meg siden jeg nærmest utelukkende har spilt det i split-screen. :p

 

Nightfire er en syyyyyyyk klassiker!

Lenke til kommentar
Tja, du var jo hele 5 år da det kom ut. ;) Men GoldenEye er enda mer klassisk. Du burde prøve det.

 

GoldenEye! Det hadde jeg glemt! :D <3

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

 

Mine Favoritter blir da:

1. GoldenEye

2. Counter Strike

3. Battlefield 2

Lenke til kommentar

Siden Teletubbie nevnet Halo 3 så nevner jeg Killzone 2

Her for min del så overgår det alt jeg har sett omtrent, med FULLHD og hjemmekino gjør opplevelsen for meg total!!

Når jeg har skikkelig høy lyd så blir jeg nesten slått ut, har aldri følt en krig så ekte som Killzone 2 framstiller den....

Skytefølelsen er helt rå, og da føles dem andre skytespillene at du styrer en ballong med et gevær på, trodde våpner skulle veie noe, ala cod, spesielt cod for min del har ikke noe skytefølelse....

 

Coversystemet som folk klager på funker fjell for meg, det adder litt mer gameplay en noen annen fpsspill, som du bare later som du er i cover med å trykke ctrl, kan ikke kalles coversystem engang....

MP-delen er en fin blanding av taktikk, ren skyteglede, spesielt viss man er i en klan :D

 

Historien trenger ikke være top notch, men holder for meg siden det er ingen skytespill som har så veldig god story...

 

Men viss jeg skal et skytespill til pc så er det Unreal Tournament 2004!! Resten av fpsspill til pc er litt for oppskrytt...

Har det spillet enda, og vil så gjerne spille det mer!!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...