Acurus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hadde det vært mulig å lagt inn noen begrensninger for hvilke tråder som kommer opp her? Stort sett så består denne av forskjellige off topic tråder som ikke er særlig interessante. Nå feks så er 4 av 7 tråder off topic for en gamer side imo. ("Gjett filmen", "siste ordet", "hva ville du gjort og" og "Hvordan vet man om egg holder på å bli dårlige?" ) Nå har jeg ikke sjekket hvilke underfora disse ligger i, men de burde iallefall ligge Under "Annet" Kanskje blokke tråder derifra fra å vises på forsiden? Det virker litt som at forumet bare består av sånne tråder når det er alt man ser på forsiden. Å det er jo ikke tilfellet Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, trådene som vises der burde bare handle om spill og spillrelaterte(?) ting. Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Etter kvart som forumet veks, jf. Innlegg.no-tråden, går eg ut frå at dette er noko som kjem på plass. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Helt enig, vi trenger ikke å se at folk poster i Siste Ordet på forsiden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Støtter egentlig denne. OT-seksjonene er kozmoz osv., men strengt tatt ikke representative for spilldiskusjonene som foregår i de øvrige kategoriene - til tross for at de er veldig aktive (det er fordi vi ikke har liv). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Var faktisk på vei til å skrive en post om dette selv! Usikker på hvor mange som faktisk ser på den lista, jeg sjekker gamer.no såpass ofte at jeg aldri gidder bla så langt ned på siden fordi de artiklene som er der er enten lest eller uniteressante. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi har nå endret feeden på forsiden, slik at den kun tar utgangspunkt i spilldelen av forumet, pluss fire relevante kategorier under tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bra å høre TST gleder meg og mange andre Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå ser jeg ikke forumfeeden i det hele tatt - er det jeg som er sløv, eller er den borte? Blogg og twitter er der. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå ser jeg ikke forumfeeden i det hele tatt - er det jeg som er sløv, eller er den borte? Blogg og twitter er der. Den er ikke forsvunnet noe sted. Er akkurat der den har vært de siste 2-3 ukene :-) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser ikke noe jeg heller Er det under siste blogger den skal være? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei den er ikke der. Den er lengre ned inni det hvite. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den er på hovedsiden, men ikke som en sidebar-ting på artikkelsidene. Burde den ikke få lov til å være det også? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Egentlig burde den nesten være der i stedetfor i hovedsiden. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 En dag dukker den plutselig opp der når du minst forventer det! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Eh...Jeg så idag at Photoshop V2 visste der. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Photoshop-trådene ligger under Kreativitet, så det er ikke så rart. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Støtter virkelig det trådstarter ønsker. På en spillside hvor det handler om spillnyheter og spillartikler, er det ingen vits med visning av SO tråden Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) @Paisley: Det har blitt fikset Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da var jeg litt sen du. Har ikke blitt mye gamer.no i det siste, så har ikke lagt merke til det. Men flott at det har blitt gjort noe med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå