Gå til innhold

Sniktitt: Champions Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det her kommer til å ta av...sjangeren/settingen er litt for "spesiell" tror jeg...håper dog jeg tar feil.

CoH/CoV gjorde jo nettopp det, ingen grunn til å anta at ikke dette tar opp arven.

Jeg kommer til å kjøpe det, for så å aldri komme lenger enn til character creation (og om jeg blir ferdig, går jeg bare tilbake til den likevel).

Lenke til kommentar
Tror ikke det her kommer til å ta av...sjangeren/settingen er litt for "spesiell" tror jeg...håper dog jeg tar feil.

Hadde den samme instillingen da jeg lastet ned en 30 dagers trial av CoX. Må si jeg tok veldig feil. Jeg ble mektig imponert. Jeg er en såkalt "casual" spiller, og har ikke tid til å spille et mmorpg spill som f.eks WoW. Det var det som var så utrolig bra i CoX, man kunne spille en time nå og da, og slippe å tenke på å grinde etter penger og utstyr dag inn og dag ut. Det er et mye større fokus på selve spillet i steden for bare gear som i wow. Må også nevne hvor utrolig gøy det er å lage en helt i CoX, vet ikke hvor mange timer jeg kunne sitte å finpusse på helten min, men det var mange :D Og man kunne endre utseende underveis i spillet. Ser Champions har lagt mye vekt på dette og lagt til enda flere valg.. Gleder meg som en liten unge. Har virkelig tro på dette ;)

Lenke til kommentar

Gleder meg utrolig mye jeg og. Ble ganske så oppspilt når jeg fikk vite for.. var vel noe over et år siden.. at det skulle komme et nytt superhelt mmo fra samme utviklere som lagde CoX, bare med enda mer frihet! klarer ikke å vente, elsker det at du kan skreddersy mer enn bare figuren i seg selv men også angrep osv. Cant wait! :)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Elsket City of Heroes og eneste mangelen det hadde var mangel på PvP hvor de etter 2 år la det til bare i begrensede soner. Det ble for dårlig. Men selve spillet var genialt og dette er jo samme skaperne. Kjenner igjen mange av samme effektene.

Men håper dem har tatt kampsystemet fra City of Heroes og ikke gjort det mer likt WoW. Da nekter jeg å spille det.

Savner min MA/SR scrapper :p Kunne fly, dodge kuler, foreta dim mak på bosser og masse annet kult. Var så sykt morro når vi først spilte det.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...