TST Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Av med brillene og på med maska. Nå er det på tide å være en superhelt. Les hele saken Lenke til kommentar
Dashey_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 fin artikkel! får vel nesten prøve dette spillet når det kommer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Tror ikke det her kommer til å ta av...sjangeren/settingen er litt for "spesiell" tror jeg...håper dog jeg tar feil. Endret 4. mai 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror ikke det her kommer til å ta av...sjangeren/settingen er litt for "spesiell" tror jeg...håper dog jeg tar feil. CoH/CoV gjorde jo nettopp det, ingen grunn til å anta at ikke dette tar opp arven. Jeg kommer til å kjøpe det, for så å aldri komme lenger enn til character creation (og om jeg blir ferdig, går jeg bare tilbake til den likevel). Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror ikke det her kommer til å ta av...sjangeren/settingen er litt for "spesiell" tror jeg...håper dog jeg tar feil. Hadde den samme instillingen da jeg lastet ned en 30 dagers trial av CoX. Må si jeg tok veldig feil. Jeg ble mektig imponert. Jeg er en såkalt "casual" spiller, og har ikke tid til å spille et mmorpg spill som f.eks WoW. Det var det som var så utrolig bra i CoX, man kunne spille en time nå og da, og slippe å tenke på å grinde etter penger og utstyr dag inn og dag ut. Det er et mye større fokus på selve spillet i steden for bare gear som i wow. Må også nevne hvor utrolig gøy det er å lage en helt i CoX, vet ikke hvor mange timer jeg kunne sitte å finpusse på helten min, men det var mange Og man kunne endre utseende underveis i spillet. Ser Champions har lagt mye vekt på dette og lagt til enda flere valg.. Gleder meg som en liten unge. Har virkelig tro på dette Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Gleder meg utrolig mye jeg og. Ble ganske så oppspilt når jeg fikk vite for.. var vel noe over et år siden.. at det skulle komme et nytt superhelt mmo fra samme utviklere som lagde CoX, bare med enda mer frihet! klarer ikke å vente, elsker det at du kan skreddersy mer enn bare figuren i seg selv men også angrep osv. Cant wait! Endret 4. mai 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Elsket City of Heroes og eneste mangelen det hadde var mangel på PvP hvor de etter 2 år la det til bare i begrensede soner. Det ble for dårlig. Men selve spillet var genialt og dette er jo samme skaperne. Kjenner igjen mange av samme effektene. Men håper dem har tatt kampsystemet fra City of Heroes og ikke gjort det mer likt WoW. Da nekter jeg å spille det. Savner min MA/SR scrapper Kunne fly, dodge kuler, foreta dim mak på bosser og masse annet kult. Var så sykt morro når vi først spilte det. Endret 4. mai 2009 av Avean Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kampsystemet er action-basert og dynamisk, og de fleste angrepene tillater for eksempel at du beveger deg samtidig som du utfører de. Det er også veldig få cooldowns av nevneverdig lengde. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det høres jævlig bra ut Blæh nå ble jeg enda mer gira Lenke til kommentar
Eonbarn_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 De har en god mulighet til å bli en liten storhet innen MMO sjangeren, litt for mange orcs og alver som vandrer rundt i de fleste spill. Og dessuten, CoH serien var jo ganske bra, er vel bare å vente og se : p Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kan man være en skikkelig jævel i dette spillet? En antihelt som kjemper for å bryte ned alle former for godhet? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Champions-konseptet er sentreret rundt at du skaper en god helt, så nei, jeg har ikke hørt noe om at dette verken er eller skal bli mulig. Endret 7. mai 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 litt for mange orcs og alver som vandrer rundt i de fleste spill. Hah! På dette spillet skal jeg lage en karakter kalt Elfman, the Wizard of Fantasy! og skal lage en guild kalt "Generic RPG Character Avengers". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå