Joachim_F Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nå kan du teste den eksplosive sjangerblandingen Battlestations: Pacific. Les mer Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Prøvde demoen litt før jeg satte meg ned med Battlestations Midway igjen, gud for en herlig følelse å fyre av en salve fra en tung krysser som treffer perfekt i magasinet på en destroyer og sender den ned til game erik. Battlestations krever, iallefall i mine øyne, svart varierte evner. Selv ble jeg ganske dugbar med slagskip og tunge kryssere i skip mot skip slag. Ubåter var jeg elendig til, fly sånn passe, ble ganske dugbar jagerpilot. En kompis jeg spilte med på demoen (han kjøpte aldri fullversion) var ganske god som torpedo og bombe flyger. Alt i alt ett svært alsidig spill Kommer gamer.no til å anmelde Battlestations: Pacific? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Testet demoen i går, men eg må si meg skuffet over frameraten i denne versjonen . Håper inderlig dette er blitt rettet opp i fullversjonen. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Og vipps kom spillet som kommer til å få meg til å kjøpe X-box. Da fikk jeg i allefall avkreftet min økende mistanke om at jeg rett og slett bare mislikte X-box Da blir det til å lete etter tilbud på x-box i tiden fremover da. Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, prøvde demoen i går, og dette spillet skal definitivt kjøpes, selv om jeg må leve på brød og vann en ukes tid (student + nytt spill = tom konto). Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, prøvde demoen i går, og dette spillet skal definitivt kjøpes, selv om jeg må leve på brød og vann en ukes tid (student + nytt spill = tom konto). Du slipper i allefall å kjøpe ny konsoll Lenke til kommentar
Eonbarn_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syntes ikke det å fly var noe spesielt bra, eller gøy. Ble faktisk litt skuffet, men resten var ganske så skøy ; < Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg syns fly var det feteste man kunne være, mens u-båt er det kjipeste. Dersom destroyeren kjenner lukta av en ubåt, så er den rett i rompa på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå