Coffey Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg søkte rundt, og fant ingen tråder som lignet, som får vel kjøre igang denne. Så, fortell om ting som er hyggelige og gjør deg glad, som er den strake motsetningen til Ting som du irriterer deg over-tråden. Jeg, for min del, fikk den fantastiske nyheten at PSPen min som har vært borte i snart 2 år er funnet på hytta! Og at jeg badet for første gang i går. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Iskaffe gjør meg ganske glad. Det gjør meg også ganske glad å få 6 på en prøve. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Det hadde jeg aldri trodd om deg Wartom, iskaffe? :o nei dette var virkelig en stor overraskelse Det som gjør meg glad er koselige kvelder med venner, men også stille og rolige dager her med dere. Har ikke noe eksempel på hva som virkelig gjør meg glad akkurat nå, men slike tråder er alltid hyggelig å ha i mine innlegg. Endret 4. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Så enkelt som at noen smiler litt lurt til meg Det gjør meg glad! Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis jeg kan gi noen andre noe som gjør dem glade, blir jeg selv glad Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Denne tråden må leve. Et forum kan ikke bestå uten denne. Såh... Meg og en kompis hadde det utrolig morsomt idag når vi spilte LittleBigPlanet. Lo så det rant tårer ned over kinnet. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis jeg vinner 50 mill i lotto så er jeg ganske glad, ikke ofte det skjer thou :/ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Å være hjemme alene i flere timer og ikke gjøre noenting, da fylles hjertet mitt med pur glede. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Etter å ikke ha trent på 1 uke, bare vært lat og spist godteri for så å dra på treningstudio og slå seg løs! deilig og glad dag etter det Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Så enkelt som at noen smiler litt lurt til meg Det gjør meg glad! Samme her. Helst en pen jente. Hvis jeg kan gi noen andre noe som gjør dem glade, blir jeg selv glad Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det gjør meg glad å lese gode bøker, spesielt en varm sommer, ute. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen ting som gjør meg glad: - Få et spill. - Få en is. ^_^ - Ha pannekaker til middag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 - Å ha ei iskald glass cola og et bra spill. - Blir også veldig glad når jeg får biff med fløtegratinerte poteter og masse deilige grønnsaker til middag!! Mmmmm. Nam Lenke til kommentar
Exia Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 -Å kunne dra frem paintball markøren uten at det regner Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Å være hjemme alene uten noe mas, å kjøre moped med sertifikatet i lommeboken og det å høre på "Gyllene Tider". That makes me a happy panda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå