Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hvis det var en random bruker (som meg selv) som hadde postet innlegg nr 100k, hadde denne personen da fått en like fet premie? Ja. det var jo det, det gikk ut på. Men de fleste er glad for at det er en kvalitets bruker som vant, og ikke en som bare spammer. Lenke til kommentar
fgfds Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg må si spammere gjør en bra ting for forumet og. vi er hordene som sørger for at melken skiller seg ut fra hveten, ikkesant? ;D Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nei. Det finnes ikke noe som er godt med spamming. Jeg kan lettere ta det med et sitat fra Stephen Lynch omformulert litt: "Spammers should be tied to a stick, burned to hell, so I could squeal with yoy!" Lenke til kommentar
fgfds Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 vi skaper variasjon og mangfold. hvis det ikke var dårlige brukere på et forum, hvordan skal man da skille ut hvem som er de gode brukerne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hurrafordeg og gratulerer! Jeg henger bare med på lasset. Jeg synes bare det er verdt en premie i seg selv med et så stort forum. Jeg klarte bare det sånn halvveis i et par uker før jeg ramlet av :/ Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 vi skaper variasjon og mangfold. hvis det ikke var dårlige brukere på et forum, hvordan skal man da skille ut hvem som er de gode brukerne? Hehe Grats Lakus Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer Lakus. Virkelig fin premie det der. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 vi skaper variasjon og mangfold. hvis det ikke var dårlige brukere på et forum, hvordan skal man da skille ut hvem som er de gode brukerne? Vel... Ganske enkelt. Hvis ingen var dårlige brukere hadde alle vært gode brukere, altså win-win å ha gode brukere. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer til Gamer, og gratulerer til Lakus - tenk å bli premiert for spam Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer til Gamer, og gratulerer til Lakus - tenk å bli premiert for spam Har du i hele tatt lest innlegget han postet? Det var slettes ikke spam, men derimot et meget godt innlegg. Hvis dette ikke var ironi da? Huff... vanskelig å bedømme på nett. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer til Gamer, og gratulerer til Lakus - tenk å bli premiert for spam Har du i hele tatt lest innlegget han postet? Det var slettes ikke spam, men derimot et meget godt innlegg. Hvis dette ikke var ironi da? Huff... vanskelig å bedømme på nett. Et geipefjes bak innlegget betyr vanligvis at det hele er ment som spøk. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer til Gamer, og gratulerer til Lakus - tenk å bli premiert for spam Har du i hele tatt lest innlegget han postet? Det var slettes ikke spam, men derimot et meget godt innlegg. Hvis dette ikke var ironi da? Huff... vanskelig å bedømme på nett. Et geipefjes bak innlegget betyr vanligvis at det hele er ment som spøk. Vet det men ikke alltid. Noen ganger også en taunt. Men vi får fortsette off topic i SO tråden. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Så dette er grunnen til at folk har gratulert Lakus. Da skjønner jeg. Men får kaste meg med på leken jeg også: Gratulerer Lakus. Når noen først skulle vinne, så kunne det ikke blitt noen som hadde fortjent det mer enn deg =) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Generation Kill er awesome. Gratulerer til Lakus, og det er vel strengt tatt klinten som skal skilles fra hveten, ikke melken. Med mindre man har rar hvete (eller rar melk). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skal jeg komme med den klisjéfylte takketalen? Laland tok den for deg. :rolleyes: Gratulerer forresten. Vel fortjent. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vel fortjent Lakus. Fin premie du fikk deg også . Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Et forsinket congratz fra din big daddy (meg), Lakus Horraaay! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp, med postcount på hele 10 poster! Wooohooooooo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå