Gå til innhold

Forumet runder 100 000 innlegg


Anbefalte innlegg

hvis det var en random bruker (som meg selv) som hadde postet innlegg nr 100k, hadde denne personen da fått en like fet premie?

 

its-a-conspiracy.jpg

 

Ja. det var jo det, det gikk ut på. Men de fleste er glad for at det er en kvalitets bruker som vant, og ikke en som bare spammer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974asdfnb

Hurrafordeg og gratulerer! :)

Jeg henger bare med på lasset.

 

Jeg synes bare det er verdt en premie i seg selv med et så stort forum. Jeg klarte bare det sånn halvveis i et par uker før jeg ramlet av :/

Lenke til kommentar
vi skaper variasjon og mangfold. hvis det ikke var dårlige brukere på et forum, hvordan skal man da skille ut hvem som er de gode brukerne?

 

Vel... Ganske enkelt. Hvis ingen var dårlige brukere hadde alle vært gode brukere, altså win-win å ha gode brukere.

Lenke til kommentar
Gratulerer til Gamer, og gratulerer til Lakus - tenk å bli premiert for spam :p

 

Har du i hele tatt lest innlegget han postet? Det var slettes ikke spam, men derimot et meget godt innlegg. Hvis dette ikke var ironi da? Huff... vanskelig å bedømme på nett.

Lenke til kommentar
Gratulerer til Gamer, og gratulerer til Lakus - tenk å bli premiert for spam :p

 

Har du i hele tatt lest innlegget han postet? Det var slettes ikke spam, men derimot et meget godt innlegg. Hvis dette ikke var ironi da? Huff... vanskelig å bedømme på nett.

Et geipefjes bak innlegget betyr vanligvis at det hele er ment som spøk. ;)

Lenke til kommentar
Gratulerer til Gamer, og gratulerer til Lakus - tenk å bli premiert for spam :p

 

Har du i hele tatt lest innlegget han postet? Det var slettes ikke spam, men derimot et meget godt innlegg. Hvis dette ikke var ironi da? Huff... vanskelig å bedømme på nett.

Et geipefjes bak innlegget betyr vanligvis at det hele er ment som spøk. ;)

 

Vet det men ikke alltid. Noen ganger også en taunt. Men vi får fortsette off topic i SO tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...