Konamixx_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Grattis Lakus, din heldiggris Og ikke minst gratulerer til Gamer.no for sine 100.000 første innlegg. Dere la lista høyt på premiepakken og, gleder meg allerede til å finne ut hva jeg får for innlegg 1.000.000 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gratulerer Lakus med en fantastisk bra premie! Gud, som jeg sikler etter noen av de spillene! Ellers må jeg gratulere TST, ledelsen hos gamer.no, og ikke minst alle moderatorer med denne milepælen, som virkelig lover godt for fremtiden! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det var mye gøy i den pakken, men skulle ønske det var en trøste premie til de som kom nermest men men jeg skal ikke syte jeg får vel egentlig det jeg vill ha her i livet fra før av. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Forventer vell egentlig at lakus sender premien videre til fattige barn i afrika siden han helt sikkert har de spilla før? (PS jeg bor i afrika ) Vil gratulere Lakus, Gamer og alle brukerne her på gamer.no! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Forventer vell egentlig at lakus sender premien videre til fattige barn i afrika siden han helt sikkert har de spilla før? (PS jeg bor i afrika ) Vil gratulere Lakus, Gamer og alle brukerne her på gamer.no! Siden afrikanske barn trenger flere spill til og filmer til de store tvene sine. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Forventer vell egentlig at lakus sender premien videre til fattige barn i afrika siden han helt sikkert har de spilla før? (PS jeg bor i afrika ) Vil gratulere Lakus, Gamer og alle brukerne her på gamer.no! Siden afrikanske barn trenger flere spill til og filmer til de store tvene sine. Ja dem må jo spille i mørket når strømmen går og greier! Gamer.no gjengen er en fantastisk gjeng og kan ikke få nok skryt! Liker at der eogså plukker opp andre spill enn de mest moderne og opp hypede. Det er fryd for øyet å lese noen av artiklene deres! Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Lakus, kan jeg få spillene dine hvis du dør? Ellers må jeg bare igjen si som jeg sa i SO tråden tidligere på dagen, gratulerer, du fortjente det virkelig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Det blir nå et spørsmål hva Lakus skal gjøre med de eventuelle spillene han har fra før av Så vidt jeg vet har han i alle fall burnout paradise. Endret 3. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Så vidt jeg vet har han i alle fall burnout paradise. Det er Prince of Persia jeg allerede har, men det er vel ikke noe problem i å finne et hjem til det vil jeg tro. Føler at innlegget mitt kom litt langt ned på forrige side så nok en gang, takk og gratulerer til Gamer.no! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gratz Lakus!! DU fortjente å vinne 100% , jeg husker jeg satt å håpte på at en av de store brukerne skulle vinne og ikke en som bare slenger inn en gang i blant, KOS deg med premien da^^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gratulerer så mye, dette var fullt fortjent, Lakus. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gratulerer Lakus. Vel fortjent. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gratulerer spesielt til Gamer.no, og Lakus. Generation Kill er en fantastisk serie, håper du ser den. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratueler tidlig på morgenen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer Lakus! Ser du fikk noen Blu-ray filmer, om du ikke har Blu-ray spiller er det en fin sjangse for å skaffe PS3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Så nå er det offisielt da. Blir det fest hos deg nå da Lakus? Lenke til kommentar
fgfds Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hvis det var en random bruker (som meg selv) som hadde postet innlegg nr 100k, hadde denne personen da fått en like fet premie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå