Gå til innhold

Forumet runder 100 000 innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer Lakus :D Flott premie! Jeg kan trøste meg med at jeg har to av spilla allerede :p

edit: Var bra et det var en aktiv bruker som vant premien :)

edit: Som sagt er han også en av de aller beste brukerne og:P Og holder liv i tråder på flere måter.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Er morsomt å være på topp i to av kategoriene og å ha det 100.002 innlegget, men Lakus, dette fortjener du! :)

Jeg er veldig imponert over ditt bidrag på forumet vårt. Det er antageligvis bare én person som fortjente premien mer enn Lakus, og det er deg :-)

''Uten dere hadde denne suksessen vært et faktum.'' - Er dette rett?

Haha, la inn ordet "ikke" der nå :-)

Lenke til kommentar
Er morsomt å være på topp i to av kategoriene og å ha det 100.002 innlegget, men Lakus, dette fortjener du! :)

Jeg er veldig imponert over ditt bidrag på forumet vårt. Det er antageligvis bare én person som fortjente premien mer enn Lakus, og det er deg :-)

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært mer enig!

Koselig å høre! :)

Nå har jeg lært att spamming lønner seg :)

Vel, da må du klare å glemme litt. Spam tar båndbredde og bidrar til missnøye blant de andre brukerene. Det at Lakus fikk innlegget var veldig lite sannsynlig, men det at det var han som fikk det, med et innlegg som ikke var spam viser at det ikke er noen grunn til å spamme for å vinne ting! Tenk - hadde det vært spam og han hadde trykket "Legg til svar" liitt tidligere, hadde han kanskje ikke vunnet.

Han vant jo ikke pga han hadde mest innlegg, og så var ikke innlegget han vant med spam heller...

Riktig! Det gjelder bare å poste som vanlig, er det et stor, fint og rundt tall i nærheten er det bare morsomt å se hvor nær man havner. :)

Lenke til kommentar

Får vel også nevne (beklager at jeg vil ha dette i et nytt innlegg, men er ikke hver dag man får høre noe sånt) at TST, det er det utrolig morsomt å høre. Det er utrolig mange gode brukere og moderatorer her på forumet, og jeg må takke Snorre for å ha svart på mange spørsmål jeg har hatt i disse månedene, enten for hvordan vi skal reagere på noe eller hvordan vi foretar oss en handling. Sier også tusen takk til McGroven som ga meg muligheten til å få denne stillingen, og håper det valget har bidratt til et bedre forum. Må også takke alle dere brukere for å være så greie å ha med å gjøre, når noe reageres på. Setter også veldig mye pris på det hver gang dere har et innspill på modereringen min - sånn lærer jeg! Men, nå kapret jeg kanskje tråden litt, måtte bare lette hjertet for det. Men før det er helt over - takk til TST for å holde Norge's beste spillside gående selv i tunge tider, og med et knallforum uten like helt fra starten av! :)

Lenke til kommentar

Skal jeg komme med den klisjéfylte takketalen? Det er vel ikke annet enn å si takk for den nesten for store premien, takk for varme ord her inne, og sist men ikke minst, takk og gratulerer til Gamer.no for en utrolig bra side og forum. Det er jo gutta bak siden som fortjener gratulasjonene, ikke jeg. Jeg henger bare med på lasset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...