kjetilt Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 jeg har installert mitt asus a7a266a hovedkort med xp16+ proc. 768ddr i et chieftek midikab med 340w. Problemet er at jeg får alt for høy varme på processoren, 66'C!!!!! Vifta jeg bruker er en Globalwin wbk38 og skal jo funke opp til 1,6Ghz. Jeg vet at vifta og ribba er korrekt installert så det er ikke problemet. Det som er så rart er at da jeg skulle prøve 'gamlepcn', en abit k7-133?? med athlon 1333MhZ(TEc kabinett, 240w) så var også den alt for varm!! det har den aldri vært før, har også prøvd å skifte strømkabel og det er ingen av de samme kortene i de forskjellige pc'ne. Hva har skjedd galt her ??!? Er det også noen som vet hvordan jeg oppgraderer bios? har lasta ned fila men vet ikke hvordan jeg oppgraderer... Takk på forhånd Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hvilke kabinettvifter bruker du ? Lenke til kommentar
kjetilt Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 ingen. men det har aldri vært noe problem før(i et annet kabinett, og også den 'gamle PC-en' fungerte bra før), det var bare helt plutselig at det gikk helt galt... Håper noen kan hjelpe meg med dette da jeg begynner å lure seriøst hva det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå