Lakus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Twilight? Grøss og gru. Det ser ut som et typisk makkverk laget for å tilfredsstille massene av tanketomme tenåringer. Den skal visstnok faktisk være reimelig bra. Det er iallefall hva min lærde mentor fortelle meg. Sopranos blir film! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Twilight er faktisk ganske så bra om før en ser filmen vet at dens målgruppe er tennåringer. Med det friskt i minne så er filmen ikke dårlig, det kommer vel en nr 2 og mulig 3 siden det er 3 bøker? Men fra spøk til revolver...så Taken igår og det var en stor overaskelse. En har selvf sett det hundreganger før men alikavel så var det en bra film og jeg elsket å se Liam Neeson banke gørr dritten ut av folk. Endret 19. mai 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Konge å lese at Sopranos blir film. Må vel komme meg rundt og se ferdig sesong 6 da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Taken, den er rå. Knallspennende action! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sopranos må du bare slenge deg rundt å få sett ferdig, Villanden. En fantastisk serie som ikke fortjener å blitt forlatt halvsett. Nå som fortsettelsen på historien vil komme i form av filmer er det enda færre grunner til å ikke se den ferdig. Gleder meg utrolig til å se hvordan det går med gjengen. Jeg har ikke sett Taken, men jeg en stor fan av Liam Neeson, så det er bare et spørsmål om tid før jeg ser den i butikken og plukker den opp. Rollen hans i blant annet Batman Begins var noe jeg virkelig frydet meg over, og etter min mening er den karakteren på lik høyde med Ledger sin Joker, men på en annen måte. Liam sin rolle var ikke psykotisk på samme måte som Jokeren er. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Den skal visstnok faktisk være reimelig bra. Det er iallefall hva min lærde mentor fortelle meg. Nå er verken lærd eller mentor, men Twilight var noe ganske hypet opp makkverk. Morsomt for jenter som har lest alle bøkene 7 ganger og er oppslukt av hele historien. Jeg lot meg ikke begeistre. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Glemte jeg å si at Fast & Furious var jævlig....? Skjul BRA! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Taken er en god film ja. Liam Neeson er som en eldre Jason Bourne. Filmens underholdningsverdi kom som en stor overraskelse på meg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ikveld skal jeg på Engler & Demoner...skal bli spennende! Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Pappa er nede på sourround-rommet og ser Taken nå (har nettopp begynt.) Men, jeg tror ikke jeg orker å se på film. Får heller oppdatere iPhonen min. Har fortsatt et veldig gammelt software Jeg så X-Men: Origins i helgen. Stort sett var det gøy, men ikke en 6'er film. Masse kul action, heftige eksplosjoner, fete effekter og noen skjeldne gullkorn og mange kjente (og gode) skuespillere.) Historien sto det litt dårligere til med. Relativt mange klisjeer osv, men de klarte vel kanskje å få inn en liten "tvist" eller to. Alt i alt en action-orige av dimensjoner, men gøy var det Endret 20. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 er 3:10 To Yuma bra? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, 3:10 to Yuma er ein veldig god film, syns i alle fall eg. Den anbefalast. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ikveld skal jeg på Engler & Demoner...skal bli spennende! :o Misunner deg! Boken er fantastisk, så håper på det beste her. Skriv en minianmeldelse når du kommer hjem da vel Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Twilight? Grøss og gru. Det ser ut som et typisk makkverk laget for å tilfredsstille massene av tanketomme tenåringer. Har sett den og kjedet meg halvt i hjel gjennom hele driten. Den var så sinnsykt kjedelig. Anbefaler heller The Covenant som ikke er helt vampyrfilm men lignende da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 The Covenant var faktisk ganske så kul. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Husket første filmen jeg så på kino. Narnia, var den. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nå har jeg sett star strek, godt over 3 ganger. Er nummer 1. favoritt film. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 ey Team America, Elling filmene og Borat er råe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Team America er genial. Morsom film. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 ^ I second that. Trey Parker og Matt Stone er komiske mestere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå