Essem Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ^ Sant nok. Men det begynner å bli et par år siden. Han er da skuespiller nok til at han klarer å være badass selv om Face/Off er noen år gammel. Samtidig er jeg litt enig med AltF4, vi trenger ingen Danny fra Grease som Marcus Fenix. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ^ Nei han er ikke skuespiller nok. enkelt og greit. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nå sitter jeg og ser på Star Trek: The Motion Picture. Ganske artig, men litt tregt. Ikke så mye action til nå hvertfall Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nå sitter jeg og ser på Star Trek: The Motion Picture.Ganske artig, men litt tregt. Ikke så mye action til nå hvertfall Den nye som har kommet nå? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Så The Hurt Locker i går, var ikke så ille. Var en stille fiende i bombene som gjorde det hele spennende. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hva med Vin Diesel? ^_^ NEI! Jeg er så utrolig lei Diesel; han har noen av tidenes dummeste roller og stemmer. Jeg missliker den personen utrolig mye! Lenke til kommentar
Exia Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå sitter jeg og ser på Star Trek: The Motion Picture.Ganske artig, men litt tregt. Ikke så mye action til nå hvertfall Den nye som har kommet nå? Den gamle fra 1979. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vin Diesel kunne da greid seg fint. Han spiller godt, og har jo den dype stemmen. Har dere ikke sett Pitch Black? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Elsker faktisk stemmen til Vin Diesel. Etternavnet hans passer veldig bra i Fast & Furious. ^_^ Btw, sjekk ut http://www.spill.no for et glimt av Prince of Persia-filmen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gleder meg til å se POP-filmen. Gyllenhaal er en talentfull skuespiller, så dette kan bli en bra film. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen som kan anbefale noen vampyr filmer til meg? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Du har jo Dracula, og Twilight er vel ein vampyrfilm. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har sett Bram Stoker's Dracula filmen fra 1992 elns. Jeg har sett Twilight, En vampyrs bekjennelser og en annen film som het Dracula 2001. Finnes det andre filmer som ikke er fa nittenhundrepilogbue? Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Queen of the Damned Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den så litt lame ut... -_- Jeg har også sett de Fråm døsk till dåwn filmene... ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noe helt annet, det er en fin og morsom vampyrfilm Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 An Interview With A Vampire anbefales. La den rette komme inn er også en vapyrfilm. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du har jo Dracula, og Twilight er vel ein vampyrfilm. Twilight? Grøss og gru. Det ser ut som et typisk makkverk laget for å tilfredsstille massene av tanketomme tenåringer. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den beste vampyrfilmen må være En vampyrs bekjennelser elles så er vi veldig i mangel på gode vampyrfilmer generelt. Det finnes selvfølgelig en god del av dem, men de fleste er ikkje noe særlig bra. Men hvis man beveger seg bort i serie verden da har vi en del bra å velte oss i. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den beste vampyrfilmen må være En vampyrs bekjennelser elles så er vi veldig i mangel på gode vampyrfilmer generelt. Det finnes selvfølgelig en god del av dem, men de fleste er ikkje noe særlig bra. Men hvis man beveger seg bort i serie verden da har vi en del bra å velte oss i. Den har jeg sett! Ikke så verst til å være av den sjangeren, men jeg tror nok ikke at Vampyrfilmer er min greie, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå