Coffey Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det blir sikkert rekordpiratkopiering, rekordsalg av billetter og rekordsalg av DVD'er og Blu-Ray. Jeg tipper den flipper totalt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har ganske lave forventinger til den, egentlig. Tror i hvert fall ikke det blir noe rekordsalg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skal det komme en Halo film? Hørte at det var Peter Jackson som skulle regissere den, har jeg rett i det? Det blir sikkert rekordpiratkopiering, rekordsalg av billetter og rekordsalg av DVD'er og Blu-Ray. Jeg tipper den flipper totalt. Det tror jeg også :rolleyes: Noen som kan huske siste gode spill til film? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Etter å ha sett noen anmeldelser av den nye star trek filmen, så har jeg bestemt meg for å ta opp den gamle serien og filmene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg skrev at det ble rekordmange sanger, nedlastninger osv. Det skrev jeg fordi det er flere millioner fans av Gears of War der ute. Om den blir bra, det vet jeg ikke. Men jeg og Atsjonas skal iallefall se den. Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skal det komme en Halo film? Hørte at det var Peter Jackson som skulle regissere den, har jeg rett i det? Nei, Peter Jackson skulle produsere den - og utpekte Neil Blomkamp til regissør. Det parret holder nå på med District 9 istedet, så det spørs om det kommer en Halo-film i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 *snip*Noen som kan huske siste gode spill til film? Den første Resident Evil-filmen var bra på veldig mange områder. Og den var nok også litt fremsynt, for selv om serien på den tiden ikke var preget av for mye action har serien blitt det nå. Selve gjennomførselen av filmen var kanskje litt preget av for mange fikse ideer ingen kunne ta livet av, men kjernen i filmen ligger ganske så tett på spillet. Jeg liker filmen ganske godt, jeg. Silent Hill-filmen er også en film jeg liker godt. Den tør holde seg til spillenes grunnhistorie samtidig som den tar seg de friheter den trenger for å fungere som film. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skal det komme en Halo film? Hørte at det var Peter Jackson som skulle regissere den, har jeg rett i det? Nei, Peter Jackson skulle produsere den - og utpekte Neil Blomkamp til regissør. Det parret holder nå på med District 9 istedet, så det spørs om det kommer en Halo-film i nærmeste fremtid. Kjipt at prosjektet ble stuck i development hell. Neill Blomkamp's halo kortfilmer så veldig lovende ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) .Shh, jeg syns jeg hørte en lyd av et filmatisert spill som nettopp fikk seg en knekk. Morgan applauds The Rock's depth, saying he can "play the tough guy, but he can also play the nuanced, sensitive funny sad moments as well." He would need that depth, too, because if there's anything that must make it into the film, it's the game's deep, emotional storyline and characters. Kanskje et ikke så ille valg alikevel. Endret 10. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 The Rock fungerer vel fint. Man trenger en som er litt stor. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 The Rock er jo mer enn awesome, dødsmorsom fyr. Noen som kan si noe om Powder Blue her? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Om The Rock bli Marcus Fenix skal jeg kjøpe filmen kun til ett formål: Å bæsje på den. Marcus: Dom (med forandringer ^_^): Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 De skuespillerne er kanskje litt slitne, Lakus? Man kan ikke ha ølmage hvis man skal løpe rundt som COG-soldater. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du vet tydeligvis ikke hva slags undre de kan utrette der borte i Hollywoods bygg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Holder kanskje en knapp på Travolta likevel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tja, Travolta ligner jo på akkurat det bildet, men spørs jo... Han er vel ikke akkurat den største badassen. Og som det står i artikkelen jeg linket til, så trengs det neppe det største talentet for å være med i denne filmen hehe. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvis dere har sett Face/Off, kan han være badass. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ^ Sant nok. Men det begynner å bli et par år siden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Han er tøff, men ikke sånn generisk badass som man må være for å spille Fenix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå