Dunedain Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis jeg sier Danser med ulver, hva sier folket da? Jeg har aldri sett den, men liker Costners filmer, så tenkte å kjøpe meg den fra Play.com nå som den koster drøye 70,- på BD. Men så ser jeg i en kommentar at dette ikke er den utvidede versjonen av filmen, og det er jo litt kjipt. Men på den andre siden, så varer den jo allerede tre timer. Men igjen, så gjorde jo den utvidede versjonen av LotR filmen mye bedre. Så dere som har sett DMV og/eller den utvidede versjonen; bør jeg kjøpe denne eller bør jeg vente på den utvidede versjonen på BD? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har egentlig ikke noe forhold til Danser med Ulver, så den på skolen en gang men det er lenge siden nå. Snart kommer endelig Kommandør Treholt og Ninjatroppen ut! På VHS ^_^ Det følger også med blu-ray-versjonen om du kjøper denne utgaven, som selges i et begrenset opplag kun på Platekompaniet. Jeg skal i hvert fall ha den på VHS! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hørt på soundtracket til Tron: Legacy av Daft Punk i flere uker nå...idag så jeg filmen og tror jeg har fått en ny favoritt film Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det følger også med blu-ray-versjonen om du kjøper denne utgaven, som selges i et begrenset opplag kun på Platekompaniet. Jeg skal i hvert fall ha den på VHS! Den må jeg ha ^_^ Første og eneste VHS i samlingen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har faktisk mange perler på VHS, men har ingen videospiller lenger. Planen er å med tid og stunder kjøpe de på bluray, men ettersom jeg egentlig ikke føler noe behov for å se dem igjen får det heller være til behovet melder seg for alvor. Lar uansett ikke mangelen på en slik spiller stoppe meg, tror denne filmen (så den på kino) vil være fantastisk på bånd. Den er jo allerede godt plantet i åttitallets lugubre filmmarked. Og det er en virkelig god film. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis jeg sier Danser med ulver, hva sier folket da? Jeg har aldri sett den, men liker Costners filmer, så tenkte å kjøpe meg den fra Play.com nå som den koster drøye 70,- på BD. Men så ser jeg i en kommentar at dette ikke er den utvidede versjonen av filmen, og det er jo litt kjipt. Men på den andre siden, så varer den jo allerede tre timer. Men igjen, så gjorde jo den utvidede versjonen av LotR filmen mye bedre. Så dere som har sett DMV og/eller den utvidede versjonen; bør jeg kjøpe denne eller bør jeg vente på den utvidede versjonen på BD? vent til den utvidede versjonen kommer.har sett begge og er verdt aa vente paa. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nå er den her! (det vil si, den lanseres i morgen). 299 for Kommandør Treholt og Ninjatroppen på VHS og blu-ray på Platekompaniet. Jeg har bestilt! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 vent til den utvidede versjonen kommer.har sett begge og er verdt aa vente paa. Da hører jeg på deg mister - takk for tipset =) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Film nummer 275 av 500! Endret 20. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ah! VHS. Det var tider det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fått meg ny App til telefonen og jeg er i gang med å scanne alle filmene mine http://c.mymovies.dk/Lakus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Det så ut som en rimelig kul app, Pakus. edit: Trodde tydeligvis at dette var SO1-tråden. Det var det altså ikke. Endret 22. januar 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150636/Battle-Royale-Limited-Edition-Box-Set/Product.html?searchstring=battle+royale&searchtype=allproducts&searchsource=0&urlrefer=search Happy leif is happy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tre ting comes to mind: 1: FUCK YEAH! 2: Hva i all verden er galt med leppene til hu dama i hvitt? 3: Den gamle PlayStation-oppstartslyden var koselig å høre igjen ^_^ Også slettet jeg den ene dobbeltposten din _LarZen_ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har dere sett klipp av denne da? Ser noe...rart ut. Men må jo bare få sett den... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den filmen er det lenge siden ryktene begynte å svirre om, og jeg har gledet meg helt siden! Fikk Trolljegeren på bluray i dag. Gleder meg til å se den igjen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Så Trolljegeren for noen dager siden, og jeg er fornøyd med det jeg så. Så The Expendables i helga også. Like herlig denne gang som når jeg så den på kino. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 X-Men: First Class http://www.youtube.com/watch?v=UrbHykKUfTM&feature=player_embedded Ser ganske bra ut! Hadde helt glemt at den kom, så dette var en ålreit påminnelse. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så egentlig ikke så verst ut den nei. Som deg, så hadde jeg også glemt at den kom. Så jeg får vel takke deg for påminnelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå