Gå til innhold

Filmprat.

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-127711
Året filmen kom ut har ingenting å si på om jeg liker en film eller ikke. Later ikke som jeg liker den, bare fordi den er litt over 80 år gammel.

Om du er null intressert i fimlhistorie samt filmer som setter nye standarer i sin tid så behøver du ikke late som noen ting nei..... regner dog med at flere i denne tråden er nettop det.

Tar det her istedenfor jeg.

Har ikke sagt at jeg ikke er interessert i filmhistorie eller ikke, en film kan få mye skryt og ros siden den kom ut i dèt og dèt året, men at den setter standarer i sin tid har ikke noe å si på hva jeg mener om filmen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Meh.. Det ser jo nærmest ut som en blåkopi av den originale. Er vel ikke langt ifra sannheten når jeg sier at jeg kjenner igjen 90% av klippene jeg så der fra den originale.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg så Mr. Nobody på lørdag og jeg må si at det er en av de vakreste filmene jeg har sett på mange år. Utrolig flott visuelt, strålende soundtrack og original og vakker historie. Delvis Sci-Fi og delvis drama/romanse blandes sammen til en av de filmene jeg er desidert mest glad for å ha sett.

IMDB:

Nemo Nobody leads an ordinary existence at his wife's side, Elise, and their 3 children until the day when reality skids and he wakes up as an old man in the year 2092. At 120, Mr. Nobody is both the oldest man in the world and the last mortal of a new mankind where nobody dies anymore. But that doesn't seem to interest or bother him very much. The only questions that preoccupy him in the present is whether he lived the right life for himself, loved the woman whom he was supposed to love, and had the children whom he was meant to have... now his purpose is to find the right answer.

Utrolig flott film som jeg sterkt anbefaler til alle. Kanskje litt kunstnerisk for noen, men se den likevel!

Lenke til kommentar

Forrige helg så jeg Hot Shots 2 igjen lenge Soden jeg har sett den og hadde glemt hvor fantastisk den er. Har siden jeg så den første gang (rundt ti år siden) syns at den var god, men jeg kunne ikke huske at det var en eller annen vits i hver eneste scene. Noen er jo litt dårligere enn andre men filmen i sin helhet er nok den morsomste filmen jeg vet om.

Lenke til kommentar

Husker jeg så Hot Shots 1 og 2 for mange år siden, og husker at de var veldig morsomme. Men kan ikke huske stort fra filmene nå lenger.

Så Airplane 1 og 2 for noen uker siden igjen, og de filmene er og blir legendariske. Alle de fantastiske og morsomme vitsene. Lo så mye at tårene til slutt trillet :lol:

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...