Cloudemyx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg husker vi så den på ungdomsskolen. Jeg trodde det var en kjip film, men den viste seg å være ganske bra. Kunne godt tenke meg å se den igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Wow. Avatar-utgaven jeg kjøpte var visst litt mer "eksklusiv" enn jeg trodde. Fulgte med t-skjorte, noen "3D" kort, en 200-siders bok med bilder, forklaringer, na´vi-enggelsk ordbok og masse mer. Nydelig cover var det også. Coveret var vel egentlig hovedgrunnen til at jeg kjøpte denne versjonen. Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Så Iron Man 2 får ikke så lenge siden. Veldig bra film, bedre enn den første Iron Man filmen Mickey Rourke var vel den skuespilleren jeg var mest imponert over tror jeg. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som vet om Dogma er å finne på BR, evt om det er noen planer om release på BR? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Aquaman Er visst noen som fikk inspirasjon fra Entourage Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg fant nettopp ut at Grave of the Fireflies er laget som live action film. Jeg begynte nesten å grine bare av å se bildet av coveret. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Så Avatar igjen i helga. Var egentlig ganske godt å se den uten 3D-effektene. Så i retrospekt at det ble mye kluss på skjermen. Ellers en helt grei film. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) http://www.ukdvdsale.net/index.php?main_page=product_info&cPath=71&products_id=431&zenid=m8tndnek5lkrmndjk726nqlos1 Den må jeg gå for! Endret 24. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Mye fint i den pakken der ja, spesielt Complete Ghibli OST. Men jeg har allerede så og si alle filmene så kommer nok ikke til å kjøpe den pakken der. Men hvis du ikke har filmene fra før så er det absolutt et tilbud å slå til på. Beste filmene som finnes er Ghiblis filmer. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dere tar alle feil. Den beste filmen som finnes er helt klart Shine (snakker ikke om The Shining nå). Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Må seie meg ueinig der. Shine er ein utruleg god film, men ikkje den beste. Det er Gudfaren. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Må si meg uenig der. Gudfaren er en dødskjedelig film. Requiem for a Dream er den desidert beste. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har faktisk ikkje sett Requiem for a Dream (men den står på lista over filmar eg skal få sett), men å seie at Gudfaren er kjedeleg kan eg ikkje forstå. Den har ein bra historie, fantastisk skodespel, utruleg bra manus og den beste filmmusikken eg har nokongong høyrd (eg får litt gåsehud av trompetmusikken). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Joa, det er mye som er bra med den, men når jeg finner gangsterfilmer uhordelig kjedelig og totalt uinterrisant (The Untouchables og Goodfellas som hederlige unntak), så hjelper det ikke mye, uansett hvor bra skuespillet og musikken er. Endret 25. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Så du liker ikkje historien, altså? Eller er det settingen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Gangsterfilmer generelt finner jeg veldig kjedelig, så det er vel settingen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Gudfaren 1 var konge, toeren var litt kjedeligere og treeren var dritkjedelig. Gode filmer alle tre egentlig, men den første var klart best. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Gangsterfilmer generelt finner jeg veldig kjedelig, så det er vel settingen. Med ein såpass bra historie, kan eg ikkje skjønne det, men det er vel smak og behag. Gudfaren 1 var konge, toeren var litt kjedeligere og treeren var dritkjedelig. Gode filmer alle tre egentlig, men den første var klart best. Toeren er genial pga. Pacino og De Niro er brilliante i rollane sine, og historien om Vito si fortid er veldig bra og interessant. Trearen er litt kjedeleg, men fortsatt ein fantastisk film, berre ikkje blant verdas beste. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Gah, dere skal få ha den elendige smaken deres for dere selv. Neida, men Mononoke-Hime, Nausicäa, Sen no chihiro no kamikakushi, Hotaru no Haka, Gake no ue no Ponyo og de andre går Gudfaren, Shine og Requiem for a Dream en lang gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå