Error Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Angående pollen Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har aldri sett filmen eller lest bøkene selv, så jeg kan ikke uttale meg. Likevel har jeg en følelse av at den stripa passer ganske godt Lenke til kommentar
Materie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Avatar er den beste filmen jeg har sett på lange tider ^__________^ Da trenger du å se mer film. ^______^ Jeg ser faktisk ganske mye film ^_____^ For meg blir det meste av film, spill og bøker flere ganger bedre hvis det foregår i en unik og detaljert verden, og der synes jeg Avatar slo spikeren på hodet. Da blir handlingen mindre viktig, opplevelsen er der uavhengig av hva som skjer, men det skal sies at jeg likte handlingen også, faktisk. Men hvis du mener det er en masse filmer som er bedre, opplys meg, da. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 så crank high voltage igår, det gjorde vondt.. 3/10 Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Den var forferdelig, eit mislykka forsøk på ein action parodi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Synes den var rå jeg. Fet actionfilm, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Synes den var rå jeg. Fet actionfilm, men ikke noe mer enn det. Enig! Så The Road igår...bortkastet tid. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nettopp sett Hellboy, ikke akkurat så veldig mye å rope hurra for, var aldri særlig spennende, så jeg endte opp med å kjede meg gjennom store deler av filmen. Skal likevel gi nummer to en sjanse i løpet av helga, virker som den har fått bedre kritikk! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg likte Hellboy filmen, men har ikke sett den på en stund nå. Har Hellboy: The Golden Army eller hva den nå heter, men har ikke sett den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg likte også Hellboy-filmene. De tar ikke seg selv alt for høytidelig og jeg elsker tegneseriefilmer. Syns også Ron Pearlman gjør en god jobb som den røde fyren fra Helvete. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Så akkurat Raizing Arizona, den var nesten like herlig som The Big Lebowski. Fikk også enAlfred Hitchcock boks med 14 filmer idag. Har planer om å se Vertigo og Rear Window ikveld, om det ikke blir flere! Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Så nettopp "Legend of Drunken Master" igjen, med engelsk dub og amerikansk klipping (bad!), men filmen er fremdeles like skøy. I går ble jeg sittende å se "Shaolin Drunkards" (også med engelsk dub og klipping). Det var en noe sær film. Er ikke helt sikker på at det er meningen man skal oversette voldtektsvitsene direkte slik det var gjort i denne versjonen Artig film for det. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jeg likte også Hellboy-filmene. De tar ikke seg selv alt for høytidelig og jeg elsker tegneseriefilmer. Syns også Ron Pearlman gjør en god jobb som den røde fyren fra Helvete. Sett Hellboy II: The Golden Army nå, og den var mange hakk bedre enn nummer en. Mye mer action, og humoren var også mye bedre. Ser man bort ifra animasjonsfilmer var det forresten den BluRay-filmen med det DESIDERT beste bildet jeg har sett!:o Endret 23. januar 2010 av djing0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det eneste som irriterer meg med Hellboy-filmene (særlig nummer 2) og gjerne fantasy generelt er at det aldri finnes 2 like monstre. Hvor kommer de fra og hvordan viderefører de arten egentlig? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 De parer seg på tvers av raser og lager hybridmonstre. Lenke til kommentar
DoffyDJ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 A man Apart er jo bra film =P (film med Vin Diesel) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) så crank high voltage igår, det gjorde vondt.. 3/10 Var det nr to i serien? Jeg likte selv nr 1, men nr 2 er noe av det verste jeg har sett. De tok alt way over the top og det ble faktisk for dumt. Virket som de tok alt fra nr 1 og tenkte de skulle være dobbelt så vulgær, dobbelt så voldelig, dobbelt så alt i nr 2. Total fail. Edit: Det hele topper seg når de har seg på travbanen for å skape friksjon og en hest hopper over dem mens kameraet fint fanger opp hestelemmet. Endret 28. januar 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 high voltage er toeren, virkelig, den filmen var til pass for TOEREN! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 På tide å kose seg med Star Wars IV, V og VI, de bra SW filmene! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Så Sherlock Holmes i dag, jeg trodde den ville være hakket mer vittig. Litt skuffet over den biten, men ingen dårlig film! Lenke til kommentar
Exia Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Så Sherlock Holmes i dag, jeg trodde den ville være hakket mer vittig. Litt skuffet over den biten, men ingen dårlig film! Så den på torsdag. Det var en bra film, men det var mye ting der jeg skulle likt å vist hva var. Jeg ventet i spenning på at han skulle bruke den "silenced" revolveren, men det kom aldri + at det var noe galt med kinolyden, så lyden forsvant ganske ofte og var borte i 2-3 minutt. Det er egentlig greit, for jeg fikk fribillet til å se en annen film i 2010 Endret 31. januar 2010 av Exia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå