Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 den nye Crank filmen var kul action, men ikke noe storartet. Verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Man blir litt skeptisk når man ser på topp 5-lista di :rolleyes: Vær litt grei med han da, jeg tipper ikke din topp 5 liste var noe mer "moden" når du var yngre, heller. Skal vi se, når jeg 11 var vel Scooby Doo min favorittfilm. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg så nettopp The Day the Earth Stood Still. Den var litt sånn meh. Rollen passet Keanu Reeves men ellers ganske meh. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva synes folket om Død Snø? De som har sett den så klart. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Død Snø var ganske morsom med gode effekter. Det var mer komisplatter enn skrekk. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) o_O De fleste effektene var gode, men var noe som ikke helt stemte også. Jeg ble skuffet da jeg så den, den kunne vært mye morsommere. (da den ikke var så særlig morsom) Historien var også ikke helt sammenskrudd, den burde de tenkt litt mer på, etter min mening. Skal du se en morsom/bra skrekk-komedie anbefaler jeg Severance:) Endret 6. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Severance er morsom ja, men Shawn Of The Dead er hakket over. Du burde også få med deg Braindead hvis du liker splatterkomedier. Det er en klassiker. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den har jeg selvfølgelig sett Evil Dead er også genialt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Severance er morsom ja, men Shawn Of The Dead er hakket over. Du burde også få med deg Braindead hvis du liker splatterkomedier. Det er en klassiker. Du mener Shaun of the dead? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Selfølgelig! Hvorfor tok jeg ikke med Face/Off!? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror jeg skal se Shawshank Redemption, har ikke fått tid til å se den før nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Selfølgelig! Hvorfor tok jeg ikke med Face/Off!? Du har mer moden smak enn jeg hadde da jeg var 11 i hvert fall. Tror jeg skal se Shawshank Redemption, har ikke fått tid til å se den før nå. Nok en klassiker. Du burde glede deg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Seriøst Atsjonas? Da har du virkelig noe å se fram til. Død snø var ikke så veldig bra. Turboleif sa det jeg tenkte på, så gidder ikke å repetere. Ingen horror/splatter-parodi slår Shaun of the Dead. Latter nivået var rekordhøyt mens vi så den. Hadde ikke trodd den skulle være så bra da vi lånte den på kiosken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Død snø hadde jeg endel forventninger til, dpesielt humoren, men syntes ikke at den var spesielt morsom eller bra Lenke til kommentar
Exia Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skal se Fast & Furious på kino nå Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skal se Fast & Furious på kino nå Heldigris! Skal 15. mai. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den har jeg sett for et par uker siden =) Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sett Fast & Furious jeg også, bra film indeed Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Savnet faktisk litt bilkjøring i den. De burde heller holde seg til å lage filmene med mer bilkjøring og dårligere historie Endret 6. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sett Fast & Furious jeg også, bra film indeed Litt oppmuntring Takk Savnet faktisk litt bilkjøring i den. De burde heller holde seg til å lage filmene med mer bilkjøring og dårligere historie Seriously? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå