Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Synes at Public Enemies var helt grei. Depps sitt kjekke ansikt gkorde filmen verdt det Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fikk endelig sett Avatar, og er hvertfall ikke i tvil om at det er årets film. For å kunne konkludere med noe mer må jeg egentlig vente til filmen har "sunket inn." Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Så The Damned United igår, og den kan jeg lett anbefale videre. Godt gjennomført film som underholdt meg fra start til slutt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Er akkurat ferdig med et Studio Ghibli marathon, var nærmest uhyggelig morsomt. Vil anbefale alle deres filmer til både store og små. Men så er jeg kanskje inhabil siden jeg er Ghibli-fan. Det eneste som irriterte meg var at den ene kammeraten sovnet midt i matathonet, var vel mens vi så Min Nabo Totoro. Han snorket. Endret 30. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Ja minst! Edit: Han presterte å synes det var kjedelig. At det går ann. Endret 30. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 så dere hele collection på 15filmer? jeg slet litt gjennom pom poko the raccoon war, ellers digger jeg alle jeg har sett, med mononoke hime som favoritt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 http://www.wimp.com/specialeffects/ Det var veldig interesant, sykt hva de gjorde i de filmene i "nyere" tid. Får vondt i hode av å tenke på hvor lang tid det må ta :o Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) STILIG. Endret 30. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Nå har omsider jeg også fått sett District 9. En meget god film! Symbolikken er jo overlegen selv den man kan finne i X-Men-universet, og selv om filmen kanskje blir litt vel vridd mot action så står den fortsatt meget godt. Faktisk kjenner jeg at jeg ble trist av filmen. Og det tyder på at det er en god film. Endret 30. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Blir sjeldent trist av filmer, men slutten på District 9 var veldig trist. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er akkurat ferdig med et Studio Ghibli marathon, var nærmest uhyggelig morsomt. Vil anbefale alle deres filmer til både store og små. Men så er jeg kanskje inhabil siden jeg er Ghibli-fan. Det eneste som irriterte meg var at den ene kammeraten sovnet midt i matathonet, var vel mens vi så Min Nabo Totoro. Han snorket. Da har du automatisk god smak i film Ghibli filmene er herlige, har samlet på de en stund men har ikke alle enda. Får en herlig følelse i meg av å se de filmene. Min Nabo Totoro er noe av det vakreste jeg har opplevd, og Princess Mononoke la meg langflat. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Studio Ghibli er noe av det beste jeg har sett. Gleder meg til Ponyo kommer på dvd. Jeg har nesten alle filmene av de. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Blir sjeldent trist av filmer, men slutten på District 9 var veldig trist. Jeg likte District 9 veldig godt, men jeg ble ikke trist av den. Heller ikke veldig spent når det skjedde viktige ting i historien. Skjønner ikke hvorfor, ettersom at jeg elsker sci-fi og jeg nesten altid klarer å leve meg inn i filmene selvom de er urealistiske. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 District 9 "plager" meg faktisk enda. Ikke bare slutten, men hele ideen bak - symbolikken i romvesnene ("aliens", som jo betyr "flyktning" på engelsk) og enkelte skjebner blant de utenomjordiske. Jeg så den uten tekst tilogmed, og gikk dermed glipp av hva de sa. Allikevel - eller kanskje derfor - fikk filmen en dimensjon jeg ikke trodde den hadde. Ingenting er vel verre enn å være fanget og ikke kan gjøre deg forstått. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Studio Ghibli er noe av det beste jeg har sett. Gleder meg til Ponyo kommer på dvd. Jeg har nesten alle filmene av de. +1 til deg, digger ghibli filmer. dem er herlige<3 Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Av de filmene jeg har sett, så er det Moon som er den desidert beste kandidaten til "Årets film 2009". Når det gjelder ti-årets beste film så finnes det flere kandidater å velge mellom. IMHO er både Matrix og Fight Club bedre filmer enn TDK.* Ringenes Herre-trilogien sett under ett er også jævlig bra. *1999 hører også til ti-året som gikk. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Når det gjelder ti-årets beste film så finnes det flere kandidater å velge mellom. IMHO er både Matrix og Fight Club bedre filmer enn TDK.* Ringenes Herre-trilogien sett under ett er også jævlig bra. *1999 hører også til ti-året som gikk. Nei 99 hører ikke til dette tiåret selvfølgelig 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9....det er ti tall...et tiår Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Av de filmene jeg har sett, så er det Moon som er den desidert beste kandidaten til "Årets film 2009". Takk for at du minnet meg på den, for den har jeg hatt lyst å se lenge. Digger Sam Rockwell. (in a non-gay fashion of course ) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Enig med Moon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå