JoanTheMan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hoho, jula startet tidlig i år, akkurat fått over 100 filmer hos en kar på jobben, en del bra, og en del som sikkert er dårlig Har hvertfall mye å kose meg med fremover! Grats! Er ikke alle som får oppleve slikt^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet om det er separate covere til alle filmene i denne pakka fra Play.com? Band of Brothers på Blu-Ray koster forresten bare 168 kroner for øyeblikket, og Inglorious Basterds (Limited Edition Blu-Ray) til samme pris. Tenker på å kjøpe alle tre og kanskje Terminator Salvation også. Det blir 1007 kr (bare Harry Potter filmene alene koster mer enn det i Norge ^_^). Hva slags toll-smekk er jeg egentlig nødt til å beregne for en pakke på 38 pund (350kr)? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Søkte litt rundt etter Harry Potter-boksen, og fant en brukerkommentar på Amazon som bekrefter at hver film kommer i eget cover. Angående priser på forenklet tollbehandling, kan du lese mer på Posten.no. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Takk for hjelpen. Tror jeg skal gi meg selv en liten førjulsgave på bekostning av den kommende lønninga. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 fra play? dem sender 1 og 1 slik du skal slippe tollen Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hjelper ikke det når den Harry-Potter boksen koster over 350 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fikk endelig sett Dirty Dozen, morsom og energisk film. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Ble skikkelig skuffa av Sunset Boulevard. "fra den uforglemmerlige åpingsscenen, til den uunngåelige avsløringen av den tragiske skjebnen.." står det bak på DVD-coveret, men åpningsscenen var det absolutt ingenting forglemmerlig med, og avsløringen skjønte man etter en halvtime ut i filmen. Føler meg skikkelig lurt. Denne har ingenting å gjøre på Top 250. Ikke misforstå, jeg likte den, men følte bare at teksten bak på var litt misledende, den var kanskje uforglemmerlig for 60 år siden, men det var den virkelig ikke nå. Endret 9. desember 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fikk endelig tid til å se Pitch Black i dag, og jeg må si at jeg likte den svært godt! Det største problemet jeg har med den er at jævlene drepte Claudia Black! Ikke den beste filmen jeg har sett, men svært bra! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Pitch Black og Riddick fra den filmen banker alt fra de nyere filmene rett ned i søla. SKjønner ikke hvorfor alt slikt må ødelegges. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har ikke selv sett de nye Riddick filmene, men har hørt at de ble druknet i CGI, og ble mer fantasi i rommet enn Scifi. Blir vel til at jeg ser dem en gang for å ha sett dem liksom. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Så nettop Edward Scissorhand igjen jeg, veldig lenge siden sist, det var et veldig hyggelig gjensyn ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har ikke selv sett de nye Riddick filmene, men har hørt at de ble druknet i CGI, og ble mer fantasi i rommet enn Scifi. Blir vel til at jeg ser dem en gang for å ha sett dem liksom. Nja. For all del, se dem, men ikke forvent noe som i det hele tatt ligner på Pitch Black. De er standard CGI actionfilmer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Pitch Black er vel ikke akkurat noe å rope hurra for det heller? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg ropte hurra. Helt til Claudia Black døde....... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg likte Pitch black. Helt grei film. Kunne godt tenke meg å se den igjen, for det begynner å bli noen år siden jeg så den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er stemningen i filmen jeg synes er det som gjør den så bra (ja, jeg synes den er bra). Ingen av dem er helt sikre på de andre og ingen vet helt hva Riddick er i stand til eller vil gjøre. Deilig at det ikke er eksploderende sement og gress iallefall. Og den første scenen hvor Riddick juler opp en alien er jo hinsides orgasme. HAN ER MANN! Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kjøpt meg "Hangover" på Blu-ray idag, jeg har sett den tidligere på kino, men den er såpass morsom at den måtte med i samlingen over filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå