Gå til innhold

Filmprat.

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Var det andre som så Rain Man på lørdag / har sett den før? Ble skikkelig overrasket av Dustin Hoffman, beste skuespillerprestasjon ever.

Lenke til kommentar

Var det andre som så Rain Man på lørdag / har sett den før? Ble skikkelig overrasket av Dustin Hoffman, beste skuespillerprestasjon ever.

Det er en grunn til at Rain Man er en klassiker. Jeg ble også overrasket første gang jeg så den, det er nok den beste og mest genuine portretteringen av en autist jeg noen gang har sett.

Jeg så forresten Wall-e for første gang i dag, plukka opp filmen på vei til kassa på Rema. Herlig, altså. Pixar klarer det fortsatt. Jeg gleder meg til å se Up og Toy Story 3.

Lenke til kommentar

Har noen her sett Zombieland? Jeg har utrolig lyst til å se den, men jeg tror kanskje jeg har satt meg selv for høye forhåpninger.

Fy faen så helt sinnsykt kjedelig 2001 var. Så bare 1 time, om den er bra eller ikke driter jeg i, gidder ikke se resten.

You dissapoint me. 2001 er nydelig om du ser hele filmen som en helhet etter du har sett den. Åpningsscenen er jo også fantastisk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har noen her sett Zombieland? Jeg har utrolig lyst til å se den, men jeg tror kanskje jeg har satt meg selv for høye forhåpninger.

Jeg har sett den - to ganger faktisk. Har man sans for generell rå humor og action passer den perfekt. Herlig film som du burde se ASAP.

Fy faen så helt sinnsykt kjedelig 2001 var. Så bare 1 time, om den er bra eller ikke driter jeg i, gidder ikke se resten.

You dissapoint me. 2001 er nydelig om du ser hele filmen som en helhet etter du har sett den. Åpningsscenen er jo også fantastisk.

Synes åpningscenen var kjedelig jeg. Men av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke likt en eneste film av Kubrick, bortsett fra Clockwork Orange.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det er den verste av de alle, forsto ikke helt meninga. Men jeg har en link til en tråd på diskuterfilm.no om den som skal omgjøre meg, men har ikke fått lest den og sett den pånytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...