Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det jeg ikke likte helt med den siste HP filmen var at avslutningsscenen var altfor kort, i boka så er det en relativt lang sekvens der folk faktisk "duelerer" eller sloss mot hverandre. I filmen så er det bare at Harry løper. Det var litt skuffende. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det jeg ikke likte helt med den siste HP filmen var at avslutningsscenen var altfor kort, i boka så er det en relativt lang sekvens der folk faktisk "duelerer" eller sloss mot hverandre. I filmen så er det bare at Harry løper. Det var litt skuffende. Jeg kom meg dessverre ikke gjennom bok, etter det massive 800 siders monsteret som var 5'ern så kom jeg ikke lengere enn side 100 før jeg fant ut at jeg heller venter på filmen. Så sånn sett kan jeg si at jeg ikke var skuffet i forhold til det jeg viste, fikk dessverre spoilet den lille tingen som skjedde mot slutten for en stund tilbake. Hadde fått sjokk hvis jeg ikke hadde vist det. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Snape er jo evil, men det var faen meg sjokk at han liksom bare waste'a han Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det jeg ikke likte helt med den siste HP filmen var at avslutningsscenen var altfor kort, i boka så er det en relativt lang sekvens der folk faktisk "duelerer" eller sloss mot hverandre. I filmen så er det bare at Harry løper. Det var litt skuffende. Jeg kom meg dessverre ikke gjennom bok, etter det massive 800 siders monsteret som var 5'ern så kom jeg ikke lengere enn side 100 før jeg fant ut at jeg heller venter på filmen. Så sånn sett kan jeg si at jeg ikke var skuffet i forhold til det jeg viste, fikk dessverre spoilet den lille tingen som skjedde mot slutten for en stund tilbake. Hadde fått sjokk hvis jeg ikke hadde vist det. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Snape er jo evil, men det var faen meg sjokk at han liksom bare waste'a han Da har du vel heller ikke lest HP7, eller hørt hva som skjer i den? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da har du vel heller ikke lest HP7, eller hørt hva som skjer i den? Nei, men har hørt litt om den siste siden og noen andre små ting :-/ Men det er jo umulig å unngå sånne ting i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Fools, ignorant fools! Diskuterer noe skvip som Harry Potter, enn tidens macho actionfilm OMG Snape kills dumbeldorr, O RLY!!? Endret 16. oktober 2009 av Sputnik La til spoiler Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Etter å ha sett noen av filmene (på tv, ikke kino, så interessert er jeg ikke), så er det som slår meg at Harry og alle vennene hans er ufattelig irriterende, mens de eneste figurene som er tilnærmet sympatiske eller interessante er de voksne/onde. Da spesielt Alan Rickman som Snape. Kanskje ikke så rart, Rickman er jo kongen av interessante rolletolkninger (spesielt "skurkeroller"). Han og Gary Oldman. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Wow. Så akkurat Dr. Horrible's Sing-Along Blog og kan konkludere med at det er den beste kortfilmen jeg noen gang har sett. Neil Patrick Harris er en fantastisk skuespiller. Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 "Twisten" i HP7 anngående Snape var så utrolig easy. Jeg nøt å gni det i trynet på mine idiotiske venner som ikke så det komme. Fools... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Wow. Så akkurat Dr. Horrible's Sing-Along Blog og kan konkludere med at det er den beste kortfilmen jeg noen gang har sett. Neil Patrick Harris er en fantastisk skuespiller. Det er han virkelig. Ville forresten kalt det mer en miniserie enn en kortfilm. Uansett så kan jeg alle sangene utenatt. ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Wow. Så akkurat Dr. Horrible's Sing-Along Blog og kan konkludere med at det er den beste kortfilmen jeg noen gang har sett. Neil Patrick Harris er en fantastisk skuespiller. Det er han uten tvil, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke likte den Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så The Skeptic her om dagen...i et hav av dårlige grøssere så synes jeg denne overasket. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fikk endelig sett The Bridge i går. Ikke like "kontroversiell" som jeg trodde sånn helt ærlig, men likefullt en sterk dokumentar om et ganske så privat samtaleemne som selvmord. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå har jeg sett svart-hvitt to kvelder på rad: I går kveld var det Stanley Kubricks "Paths of Glory" fra 1957 med Kirk Douglas. En helt grei film, standard Kubrick med god kameraføring og gjennomførte sceneoppbygginger. Og i kveld ble det Sidney Lumets "12 Angry Men" også denne fra '57 og med Henry Fonda i hovedrollen. Selv om jeg halvveis ut i filmen innså at jeg har sett nyinnspillingen fra 1997, så ble jeg faktisk ganske revet med av handlingen. Klart, noe overspill og stivt språk må man regne med i eldre filmer, men det er ikke uten grunn at denne er ganske høyt oppe på Topp 250. Anbefales. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 12 Angry Men er vel et prakteksemplar på film som klarer seg med beskjedne lokalitèter. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så akkurat "2012" og nå har jeg lyst til å kutte meg selv. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg så [Rec] i går kveld, den var skummel synes jeg. Glemte raskt at det var på spansk. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så Burn After Reading igår, elsket den Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 American Psycho var nå sett, forsto ikke en dritt av filmen. Selv om scenen der han løper etter hun prostituerte med motorsagen var et genialt øyeblikk, elsket akkurat det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så akkurat "2012" og nå har jeg lyst til å kutte meg selv. Hvor da ? Den er jo ikke ute i Usa engang. Hvis det var den som er ute til nedlasting nå som heter 2012 Supernova, så er ikke det den samme som kommer nå straks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå