Erik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Var vel nesten annonsert bare med slutten av Extiction Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jaggu fikk alle filmene plass i midt-partiet av seksjonen (måtte selvfølgelig stable to rekker dog), så da får jeg endelig plassert film-samlingen min på en annen plass enn midt på gulvet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Så akkurat "Den fabelaktige Amelie". Den filmen var virkelig fabelaktig. Historien, karakterene (Amelie, ikke minst), musikken (legger veldig sjeldent til musikken) og ALT gjorde det til en helt strålende film som alle burde se! Feelgood til tusen! Endret 9. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som vet når "9" kommer til Norge? Enten på kino eller film? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Noen som vet når "9" kommer til Norge? Enten på kino eller film? Gleder meg til 9, Toy Story 3 og BenX. Er Funny People, Christmas Caroll eller Capitalism: A love story vært å få med seg? Vet ikke s mye om de filmene. Edit: Glemte Zombieland. Edit2: Glemte Tron Legacy. Edit3: Og Cloudy with a chance of meatballs(?) Endret 9. oktober 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vi har 9 her hjemme i strålende kvalitet. Skal se den etterpå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Så akkurat Harry Potter and the Half Blood Prince...skjønner ikke at det går ann å lage slik møkk. Filmene har virkelig gått til helvete...men den her var virkelig piss. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Virkelig? Jeg syntes det var den beste, etter den første filmen. Endret 13. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så akkurat "Den fabelaktige Amelie". Den filmen var virkelig fabelaktig. Historien, karakterene (Amelie, ikke minst), musikken (legger veldig sjeldent til musikken) og ALT gjorde det til en helt strålende film som alle burde se! Feelgood til tusen! Det er den franske artstypants filmen, ikkesant? Ugh, jeg blir helt deprimert av hvor kjedelig den er:/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Virkelig? Jeg syntes det var den beste, etter den første filmen. ENDELIG er det en som også synes at den første er den beste! Så akkurat "Den fabelaktige Amelie". Den filmen var virkelig fabelaktig. Historien, karakterene (Amelie, ikke minst), musikken (legger veldig sjeldent til musikken) og ALT gjorde det til en helt strålende film som alle burde se! Feelgood til tusen! Det er den franske artstypants filmen, ikkesant? Ugh, jeg blir helt deprimert av hvor kjedelig den er:/ Er nok den ja, synes den var dritbra jeg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Så akkurat "Den fabelaktige Amelie". Den filmen var virkelig fabelaktig. Historien, karakterene (Amelie, ikke minst), musikken (legger veldig sjeldent til musikken) og ALT gjorde det til en helt strålende film som alle burde se! Feelgood til tusen! Det er den franske artstypants filmen, ikkesant? Ugh, jeg blir helt deprimert av hvor kjedelig den er:/ Ja, Ingen pang-pang skyte poff dø!? PINGLEFILM. Det er intrykket mitt av deg, du må altid ha med skyting og eksplosjoner, om det ikke er det så er det ''gay''. Ameliè er ikke kjedelig. Artsy-pants er den heller ikke. Endret 13. oktober 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Jeg synes Amelié var kjedelig. Jeg klarer meg også godt uten eksplosjoner. Endret 13. oktober 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 http://spoilertv-movies.blogspot.com/2009/10/expendables-first-official-trailer.html Faen trailern til The Expendables er bare helt nydelig, hvertfall det at så mange macho superhelter er i en film. Er nesten utenkelig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Faen, UP er kanskje den fineste og samtidige morsomste filmen jeg har sett på lenge. Animasjonsfilms svar på Forrest Gump sånn sett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Må ikke si sånnt. Nå må jeg nesten få sett den filmen jeg også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg vil ikke spre for store forhåpninger, men de første 15-20 minuttene tok nesten knekken på manndommen min (ikke på en dårlig måte). Det er bare et så vanvittig flott fokus på relasjonen mellom to mennesker i begynnelsen (og i bakgrunnen av den resterende biten) av filmen at jeg ble helt bergtatt av hvordan Pixar har klart å få til dette som noen ikke en gang klarer med "ordentlige" skuespillere. Samtidig har filmen en balansert humor-kurve (blir selvfølgelig litt mer alvorlig på slutten som seg hør og bør i en familie-film) og en spenningskurve som nesten ikke gir slipp etter de første 30 minuttene. Et herlig eventyr som folk i alle aldre burde få glede av! Sjelden jeg har kost meg slikt med en film iallefall, en klar toppkaraktèr fra meg. Endret 14. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmm... Bedre eller dårligere enn WALL-E? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg vil tørre å si bedre, mye grunnet at Wall-E hadde en nedgangskurve på slutten. Man merker også med UP at det er en bitteliten nedgang, men sammenlignet med øvrige Pixar filmer (foruten De Utrolige) så holder tempoet en ganske bra... tempo filmen gjennom etter de første 20 minuttene. Dette ble iallefall min nye Pixar toppfilm , ikke fordi humoren var over-the-top-hillarious, men fordi jeg lo og grein om hverandre og det er første gangen jeg har gjort på lenge av en film, jeg ble så rørt og glad av denne filmen. For ikke å glemme all symbolikken! Bildet av en gammel mann som drar huset sitt gjennom skog og berg bare slår deg i pannebrasken sammen med andre gode avslutnings momenter. Jeg ELSKER denne filmen, virkelig, men jeg skjønner at dette er min personlige oppfatning av filmen og at andre ikke vil bli på langt nær like godsmacked av denne filmen som meg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg vil ikke spre for store forhåpninger, men de første 15-20 minuttene tok nesten knekken på manndommen min (ikke på en dårlig måte). Det er bare et så vanvittig flott fokus på relasjonen mellom to mennesker i begynnelsen (og i bakgrunnen av den resterende biten) av filmen at jeg ble helt bergtatt av hvordan Pixar har klart å få til dette som noen ikke en gang klarer med "ordentlige" skuespillere. Samtidig har filmen en balansert humor-kurve (blir selvfølgelig litt mer alvorlig på slutten som seg hør og bør i en familie-film) og en spenningskurve som nesten ikke gir slipp etter de første 30 minuttene. Et herlig eventyr som folk i alle aldre burde få glede av! Sjelden jeg har kost meg slikt med en film iallefall, en klar toppkaraktèr fra meg. De første 20 minuttene var jo GENIALE, mildt sagt! Syntes resten av filmen var veldig bra, men den ble dratt litt ned når den snakkende hunden kom. Men det er definivt den beste pixar filmen til nå. Men jeg syntes kortfilmen i starten skuffa litt, den var ikke så morsom som de andre. Noen andre som så huset til Carl Fredericksen når homer Carl og Lenny fløy i ballong stolen i den episoden av Simpsons med norske invandrere? Endret 14. oktober 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så akkurat den nye Harry Potter filmen og må bare si at jeg likte den veldig mye. Liker at det er litt mer "dark" og det gir egentlig filmen mye bedre stemning. Det eneste jeg kan klage på er at den sluttet litt brått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå