REALRAW Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Gå til Platekompaniet nærmest deg, så bare spør du etter Frag. Hvis de ikke har den, så vil de importere den for deg Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Så Delicatessen i kveld. Regissør Marc Caro og Jean-Pierre Jeunet har tydeligvis lekt seg med filming i denne filmen - og det fungerer! Utrolig god filming, samt god scenografi. Jeg er ingen fransk skuespiller-ekspert, men for min del virket skuespillet også meget godt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Enig med deg, AltF4. Herlig film som er fylt til randen av god, gammel Tarantino-kvalitet Ja, kvaliteten er det ikke noe å si på men jeg savner de litt eldre kjennetegnene hans. Filmer uten nametags, digresjoner og merkelige effekter. Begynner å bli litt gammelt med slike ting, og savner derfor det han gjorde først med RD og PF. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Fikk en Blu-Ray (Che: The Argentinian) og en DVD (Appaloosa) for 200 kroner på Platekompaniet i dag. De koster egentlig 300 kr tilsammen, men jeg møtte på en fyr som ville bli kvitt gavekortet sitt så da tok han filmene med kortet. Etterpå fikk han 200kr av meg og vi var begge fornøyde. Endret 26. august 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Så The Abyss igjen igår kveld. Digger den. Ble overrasket over effektene de klarte å putte i den filmen, med tanke på hvor "gammel" den er. Flere her som gleder seg til The Road? I sure do. Endret 5. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg og en kompis skal se Gamer. Noen andre som skal se den? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Skal sikkert se den, men ikke på kino. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Samme som Villanden. Den fikk en 4'er i Aftenposten så den er nok ikke helt forferdelig slik jeg først trodde. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg kommer garantert til å se Gamer og alle nye filmer som kom denne uken. Har ingen forventninger, egentlig, men jeg får jo gratis billetter, så jeg taper ikke noe på det. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gamer er ingen god film ifølgje BT, og når du ser på konseptet så verker eg einig. Det er heilt klart ein film eg ikkje har tenkt til å betale for å sjå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tja. I følge Aftenposten så var faktisk ikke ideen helt forferdelig men filmen var litt lite intressert i å arbeide med det den hadde. Uansett, jeg har et spørsmål til dere som ahr sett Låt Den Rätte Komma In: Er Eli en gutt eller en jente? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Noe jeg ikke har fått med meg? o_o Endret 5. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er visst noen som sår tvil rundt kjønnet hennes, men jeg er ganske så sikker på at hun er ei jente. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nei. "Hun" er en gutt som egentlig heter Elias. Les boka!!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Homse-vampyrer? Stilig. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Så "Hit and Run" i dag. Skumleste jeg har sett. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg synes den nye filmen med Meryl Streep ser festelig ut. Julie & Julia tror jeg den heter. Går reklame for den på tv. Bare det året her har jeg vel kjøpt nesten 60 dvd'er, har ikke telt dem. *telle* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Amerikanske komedier har en lei tendens til å blåse alt kruttet i trailere. Når det er sagt ble jeg overrasket over The Hangover, så alt håp er ikke ute. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Skal se: G.I Joe: Rise of Cobra The Hangover My Bloody Valentine 3D The Final Destination 4 Dette blir en kos dag Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Resident Evil 4 er annonsert! Resident Evil 4: Afterlife Milla Jovovich og Wentworth Miller er med Endret 3. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå