kaaasen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har Rovdyr og Død Snø liggende på Blu-ray her nå, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken av filmene jeg skal se i natt. Frister jo selvsagt å se den beste filmen av de to, men jeg vet så lite om filmene at jeg ikke helt har oversikt over hva de handler om. Noe sier meg at jeg kanskje bør se på Rovdyr i kveld, og spare Død Snø til en annen dag. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg sliter litt. Skal jeg se Schindlers Liste, A Clockwork Orange eller Lolita ikveld? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvis du ikke har sett noen av de fra før, så ville jeg ha sett de i den rekkefølgen du skrev de i. Lolita har jeg ikke sett, men de to andre er geniale filmer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 The Wolfman Ser spennende ut. Har ikke sett originalen, men med tanke på castingen så kan dette bli en god bra film. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hugo Weaving. 'nuff said. Selv om jeg skal ærlig innrømme at det blir litt sånn at jeg regner med at han snart putter fingeren i øret av å se på ham. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Var og så på Avatar sniktitten på Colosseum i stad, ganske heftig. 3D'en fungerte veldig bra. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 In a Dark Place ble litt for "wannabe-smart" for min del desverre. Prøvde å være like flink på å pirre fantasien til titterne, som boka klarte med leserne, men feiler miserabelt bl.a. grunnet en idiotisk og unødvendig sex-scene. Huff.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noen filmer med Left 4 Dead-tema? Anyone? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 28 Days Later og den svakere oppfølgeren 28 Weeks Later I am Legend Planet Terror (parodi som alikevel skiller seg ut ved å være knakende god) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vet ikke om Shaun of the Dead faller inn under kategorien, men den er den mest brilliante zombie-komedien jeg noen gang har sett. Ellers så er Dawn of the Dead en personlig favoritt når det kommer til litt mer seriøst zombie-film. Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Skal jeg se Delicatessen, Spartacus, Apocalypse Now eller The Wrestler i dag? Er ikke noe spesielt fan av Darren Aronofsky's andre filmer som Requiem For A Dream eller The Fountain. Er The Wrestler en film i samme gate når det gjelder filming, visuelle kvaliteter og fortellerteknikker, eller kan jeg se The Wrestler uten å forvente meg en typisk Arononfsky-film? På den andre siden vil jeg prøve å få sett Delicatessen, Spartacus eller Apocalypse Now også, fordi jeg prøver å komme meg gjennom alle filmene i boka 1001 filmer du må se før du dør. Endret 22. august 2009 av 41204 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Da kan du jo bare se en av de i den boka siden du satser på å gå igjennom alle alikevel Vet ikke om Shaun of the Dead faller inn under kategorien, men den er den mest brilliante zombie-komedien jeg noen gang har sett. Ellers så er Dawn of the Dead en personlig favoritt når det kommer til litt mer seriøst zombie-film. You got red on you! Endret 22. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Men altså, i noen av de filmene dere foreslo, bruker de våpen på zombiene? Fordi jeg synest det er episk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er The Wrestler en film i samme gate når det gjelder filming, visuelle kvaliteter og fortellerteknikker, eller kan jeg se The Wrestler uten å forvente meg en typisk Arononfsky-film? Når jeg så the Wrestler fikk jeg vel mer bare følelsen av å ha sett en litt "dystere" Rocky-film. Så jeg kan påstå at du kan gå og se The Wrestler uten fordommer av noe slag, det er en flott film. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Men altså, i noen av de filmene dere foreslo, bruker de våpen på zombiene? Fordi jeg synest det er episk. Nei, håndvesker og pepperspray. Noen som har sett Inglerious Basterds? Den var nydelig tyckas. 9/10 fra meg Lenke til kommentar
Safir Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Men altså, i noen av de filmene dere foreslo, bruker de våpen på zombiene? Fordi jeg synest det er episk. Nei, håndvesker og pepperspray. Noen som har sett Inglerious Basterds? Den var nydelig tyckas. 9/10 fra meg Jeg så den på torsdag kveld. Alene på midterste rad i en diger sal <3. Jeg elsket hvert sekund av den! Jeg var egentlig litt skeptisk, og forventet meg ikke stort av den. Fikk meg jaggu en positiv overraskelse der. Flott musikkbruk, effektfull filming og klipping, god spenningskurve og morsom dialog! Veldig flinke skuespillere også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er The Wrestler en film i samme gate når det gjelder filming, visuelle kvaliteter og fortellerteknikker, eller kan jeg se The Wrestler uten å forvente meg en typisk Arononfsky-film? Når jeg så the Wrestler fikk jeg vel mer bare følelsen av å ha sett en litt "dystere" Rocky-film. Så jeg kan påstå at du kan gå og se The Wrestler uten fordommer av noe slag, det er en flott film. The Wrestler er helt fantastisk. Var litt skeptisk, men Mike Rourke gjorde en av de aller beste skuespillerprestasjonene jeg noengang har sett. Comeback has succses. Så forøvrig "The Boat that Rocked" nylig. Den var strålende. Typisk film man kan se med e* kjæreste som er litt glad i rock. Ordentlig smilefilm. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nå kommer jeg rett fra Inglorious Basterds. Veldig bra. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Enig med deg, AltF4. Herlig film som er fylt til randen av god, gammel Tarantino-kvalitet Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Frag (2008) på DVD (eller på Blu-Ray?)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå