Villanden Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Mattulf skrev: Har noen av dere her sett Clerks? Det er den beste komedien jeg nonsinne har sett, måtte bare få si det her. Har sett begge, og jeg digger begge Kevin Smith er flink til å lage interessante og morsomme dialoger. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Neptjune skrev: Har bare sett 2`ern, personlig så ble detl itt "over-the-top" fom min smak. Uansett, jeg vil anbefale Drag me to hell på det sterkeste! Den burde helst sees på kino, men en stor tv og bra hjemmeanlegg gjør susen det også. Lap top med laptop speakers er no-go! Den er ikke så bra, men Clerks 1 er awesome! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Åherregud jeg gleder meg til neste Alien-film, en prequel laget av Scott Ridley. OMFG ja takk. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noe sier meg at det ikke kommer til å bli det samme. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sitat Please remove your tupp. Sitat elvfølgelig har jeg sett den, mange ganger. I retrospekt burde jeg kanskje ha slengt på en "igjen" på slutten av setningen. Jeg sier som Lakus, please remove your tupp. Begynte å bli litt redd for hva slags filmer folk prioriterer her gitt, godt å se at jeg tok feil. Tupp x 2 removed. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 I går så jeg Gran Torino, det er noe av det beste jeg har sett på en stund. Clintern har virkelig overgått seg selv Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg likte ikke Gran Torino. Ble lei av gryntinga til Clint, og hun som spilte den asiatiske søstra irriterte vettet av meg med sitt dårlige skuespill. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg likte den veldig. 10/10 for meg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg synes Gran Torino var en bra film jeg. Gryntinga til Clint Eastwood var da bare "sjarmerende". Og filmen formidler et viktig budskap. Samholdet mellom mennesker er det viktigste man har. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skal prøve å få sett Gran Torino en av de neste dagene! Anbefaler forresten Death Proof til de av dere som ikke har sett den. Har aldri forlatt en kinosal med et så stort glis som jeg gjorde da jeg så den. Slutten er rett og slett episk. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Snorre skrev: Jeg synes Gran Torino var en bra film jeg. Gryntinga til Clint Eastwood var da bare "sjarmerende". Og filmen formidler et viktig budskap. Samholdet mellom mennesker er det viktigste man har. What he said. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nettopp ferdig med å se "We Are Marshall". En bra film i mine øyne. Godt skuespill og følelsesladd stemning. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Villanden skrev: Jeg likte ikke Gran Torino. Ble lei av gryntinga til Clint, og hun som spilte den asiatiske søstra irriterte vettet av meg med sitt dårlige skuespill. Hvorfor kan vi ikke bare si sannheten? ALLE unntatt Clintern bærte preg av at de aldri har spilt i en spillefilm før, Eastwood stjal rett og slett skjermen hver gang han var på den og det var vel kanskje mye av poenget. Gryntinga til Clintern "Gryntern" Eastwood har blitt varemerket hans for lenge siden, man burde være klar for slikt i en Clint Eastwood-film. Personlig synes jeg filmen var meget god, meget dårlig skuespill fra motparten ødela mye for meg dog. GET OFF MY LAWN Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg er ikke på plenen din. <_< Btw, skal se The Dark Knight i kveld. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ble positivt overasket over The Watchmen i kveld, fikk lyst til å skaffe tegneserien. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Gjør det Sparks! Og så ser du filmen etterpå på nytt, så vil du oppdage at omtrent halvparten av filmen får ny mening eller nytt innhold. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg så watchmen selv for 3 dager siden, det virker som en knall film, men jeg fikk ikke så mye med meg siden jeg spilte poker samtidig. Bør neste se den igjen. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg så Watchmen igjen i forigårs. Herlig film Jeg liker at superheltene ikke er framstilt så svart-hvitt som vi er vant til fra før av. I tillegg så er Dr. Manhattan dritkul. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 The Dark Knight var en bra film, men ikke for bra. Ganskje kjedelig til tider. 8/10. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Dark knight var ikke kjedelig i et sekkund for meg. ville gitt den 9/10, og 10/10 er ikke langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå