iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Takk for den. Nå får jeg mareritt i natt Edit: 2 GET!! Endret 3. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Huff når det er snakk om favorittfilmer har jeg så mange at jeg ikke klarer å nevne alle, men det er spesielt to som har hatt en helt spesiell plass hos meg, og det Braveheart og Gladiatoren. Det er to filmer jeg har elsket siden første gang jeg så dem, kanskje mye på grunn av den fantastiske og episke filmmusikken, og at begge filmene har en fantastisk god historie. Slike filmer er det jeg vil ha flere av. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 A scanner darkly, tenacious d: pick of destiny, donnie darko og pineapple express er mine favoritt filmer gjennom tidene hvert fall Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Mine favorittfilmer for øyeblikket er The fast and The Furious 1 og 3. Da burde du for all del se mere film. Greit nok, 1ern er underholdene og Diesel gjør en grei innsats, men 3ern? Tokyo Drift? Virkelig? Topp 5 favorittfilmer er forresten Into the Wild, The Fountain, The Shawshank Redemption, The Green Mile og The Dark Knight. Endret 4. mai 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Stemte på skrekk, liker det best. Det er kjempegøy å sitte og se på gamle dårlige skrekkfilmer som prøver å skremme deg. Selv om de andre sjangrene er greie de og. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Stemte på skrekk, liker det best. Det er kjempegøy å sitte og se på gamle dårlige skrekkfilmer som prøver å skremme deg. Selv om de andre sjangrene er greie de og. Da burde du se "The orphanage" (Hvis ikke du har sett den). Ikke en stor Hollywood produksjon akkurat, men det er en av de skumleste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Den har jeg selvfølgelig sett =) Digger den og forresten. Endret 4. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da vet jeg hva jeg skal se sent i kveld Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Mine favorittfilmer for øyeblikket er The fast and The Furious 1 og 3. Da burde du for all del se mere film. Greit nok, 1ern er underholdene og Diesel gjør en grei innsats, men 3ern? Tokyo Drift? Virkelig? Topp 5 favorittfilmer er forresten Into the Wild, The Fountain, The Shawshank Redemption, The Green Mile og The Dark Knight. The fast and the Furious 3 er bra, men ikke SÅ bra. Sikkert bare fordi jeg så den igår. Her er min topp 5: 1. Face/Off! 2. The Fast and the Furious 3. Cloverfield 4. xXx 5. Die Another Day Endret 6. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Huff og huff, bra du fortsatt har mange år igjen når det gjelder å se film! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som har sett Bad Santa? Setter den på lista Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Barneskolesmak Så forresten Ip-man her om dagen. Det er en kinesisk martial arts film, om en av grunnleggerne til kinesisk karate (tror den var basert på en sann historie). Det var knallkamper, Ip var fantastisk, syntes han er på høyde med Jet Li. Historien var bra. Alt var bra. Verdt å se. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bad Santa må nok være en av de verste filmene jeg noen gang har sett, ikke det at jeg husker så utrolig mye av den. Men det var iallefall det inntrykket jeg satt igjen med etter å ha sett den... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synest den var urkomisk i jula Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 HCG har skrivekunnskapene til en 15-åring men, han når han ramset opp favorittfilmene husket jeg selvsagt på at han var 11 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Cloverfield er en syk film med dårlig avslutning. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er da fin avsluttning i den, skulle hatt flere slike avsluttninger! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men filmen er utrolig syk! ''Fra spøk til revolver''-type film. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har ikke sett Cloverfield, men de filmavsluttningene jeg liker best er de som kommer helt uforberedt. Som f.eks Fight Club som da grunnet slutten er en av mine personlige favoritter. Hele filmen er selvfølgelig kjempe bra, men det er på en måte slutten man sitter igjen med... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Mine favorittfilmer for øyeblikket er The fast and The Furious 1 og 3. Da burde du for all del se mere film. Greit nok, 1ern er underholdene og Diesel gjør en grei innsats, men 3ern? Tokyo Drift? Virkelig? Topp 5 favorittfilmer er forresten Into the Wild, The Fountain, The Shawshank Redemption, The Green Mile og The Dark Knight. The fast and the Furious 3 er bra, men ikke SÅ bra. Sikkert bare fordi jeg så den igår. Her er min topp 5: 1. The Fast and the Furious 2. Cloverfield 3. xXx 2: The Next Level Bad Santa 4. xXx 5. Die Another Day Oh Holy! Du har MYE bra filmer å se fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå