Gå til innhold

Filmprat.

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff når det er snakk om favorittfilmer har jeg så mange at jeg ikke klarer å nevne alle, men det er spesielt to som har hatt en helt spesiell plass hos meg, og det Braveheart og Gladiatoren. Det er to filmer jeg har elsket siden første gang jeg så dem, kanskje mye på grunn av den fantastiske og episke filmmusikken, og at begge filmene har en fantastisk god historie. Slike filmer er det jeg vil ha flere av. :)

Lenke til kommentar
Mine favorittfilmer for øyeblikket er The fast and The Furious 1 og 3.

Da burde du for all del se mere film. Greit nok, 1ern er underholdene og Diesel gjør en grei innsats, men 3ern? Tokyo Drift? Virkelig?

Topp 5 favorittfilmer er forresten Into the Wild, The Fountain, The Shawshank Redemption, The Green Mile og The Dark Knight.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Stemte på skrekk, liker det best. Det er kjempegøy å sitte og se på gamle dårlige skrekkfilmer som prøver å skremme deg. Selv om de andre sjangrene er greie de og.

Da burde du se "The orphanage" (Hvis ikke du har sett den). Ikke en stor Hollywood produksjon akkurat, men det er en av de skumleste filmene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Da burde du for all del se mere film. Greit nok, 1ern er underholdene og Diesel gjør en grei innsats, men 3ern? Tokyo Drift? Virkelig?

Topp 5 favorittfilmer er forresten Into the Wild, The Fountain, The Shawshank Redemption, The Green Mile og The Dark Knight.

The fast and the Furious 3 er bra, men ikke SÅ bra. Sikkert bare fordi jeg så den igår.

Her er min topp 5:

1. Face/Off!

2. The Fast and the Furious

3. Cloverfield

4. xXx

5. Die Another Day

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Barneskolesmak :p

Så forresten Ip-man her om dagen. Det er en kinesisk martial arts film, om en av grunnleggerne til kinesisk karate (tror den var basert på en sann historie). Det var knallkamper, Ip var fantastisk, syntes han er på høyde med Jet Li. Historien var bra. Alt var bra. Verdt å se.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett Cloverfield, men de filmavsluttningene jeg liker best er de som kommer helt uforberedt. Som f.eks Fight Club som da grunnet slutten er en av mine personlige favoritter. Hele filmen er selvfølgelig kjempe bra, men det er på en måte slutten man sitter igjen med...

Lenke til kommentar

The fast and the Furious 3 er bra, men ikke SÅ bra. Sikkert bare fordi jeg så den igår.

Her er min topp 5:

1. The Fast and the Furious

2. Cloverfield

3. xXx 2: The Next Level Bad Santa

4. xXx

5. Die Another Day

Oh Holy! Du har MYE bra filmer å se fremover ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...