Gå til innhold

Filmprat.


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Skal se Harry Potter and the Half-Blood Prince sammen med broren min på lørdag. Så det kan bli gøy. Tenkte en stund å se den på premieren her i Bergen som da skulle være klokken 23:59 den 16. Men så hadde jeg ingen å gå med den dagen. Så da ble det 18. istedenfor. Men jeg gleder meg ganske hardt ja. Nå er ikke Harry Potter-filmene av de beste filmene noensinne. Men bøkene er utrolig gode, vel hvertfall jevnt over gode. Og historien er utrolig fengende. Så jeg gleder meg til filmen iallefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Ble overtalt av min bror til å se Dragonball Evolution. Spillefilm it is. Hadde litt skeptiske tanker siden det egentlig er manga, men den var rett og slett fet! Knallsterk action og visuelt nydelig. Flott film, nå skal jeg bla meg igjennom noen av scenene en gang til!

Lenke til kommentar
Jeg kommer meg vel ikke på kino for å se denne Harry Potter filmen heller. Venter vel til den er ute på dvd. Men jeg gleder meg veldig til denne! Det er den beste boka, så jeg har store forventninger til filmen.

Beste? Jeg har alltid synest det er en av de mer kjedelige. Det hender jo egentlig ingenting i den, med unntak av å jobbe seg opp mot syveren. Filmen var bra thought.

Lenke til kommentar

Vel jeg er Stephen King fan, så jeg er fullstendig klar over The Shining, noe annet hadde grenset til blasfemi.

 

Fikk lyst til å se One Flew Over the Cuckoo's Nest nå. Digger Jack Nicholson.

 

Har du fortsatt ikke sett den fortjener du tupp, kanskje Nicholsons beste.

 

Desperado er og en god film fra en Stephen King bok.

 

Der er det faktisk en bok-adapsjon jeg ikke har sett/hørt om.

For jeg regner med at vi ikke snakker om Desperado med Banderas? :p

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

nettopp vært å sett Snarveien på kino. Den fikk salen (de få som var der) til å skvette en del, men jeg synes ikke den var spesielt skummel. Kall meg gjerne treig eller noe, men jeg fikk aldri hjertet i halsen. Håper The Descent får frem den klaustrofobe i meg (nei, jeg er ikke klaustrofobisk). Har nemlig hørt at den kan gjøre det med folk.

 

Ellers var jeg også å så Public Enemis for noen dager siden og den kicket serøst ass. Johhny Depp og Christian Bale i samme film er dømt å bli bra selv om filmen kanskje ikke var høydepunktene i deres skuespillerprestasjoner. Depp lider litt av at han fremdeles minner om Kaptein Sparrow og Bale synes jeg til tider blir litt for brumlete til å passe inn i enkelte roller.

 

Og i tillegg til dette har jeg en hel rekke filmer jeg må få sett før ferien er omme. Sleepy Hollow, Crossroads, The Man Who Cried, The Good Bad and the Ugly, Terminator Salvation, The Ice Storm, Hustle and Flow, Danny the Dog, A Love Song for Bobby Long og Dnnie Darko. En film hver dag + litt til ... det får gå.

Lenke til kommentar

Det satt noen damer i salen som mumlet noen om at "han er såå kjekk" i starten av filmen, men det gikk fort over daden hoppet inn i gir. De ble visst mer opptatte av å se på selve filmen og ikke bare mannfolka. Det første jeg gjorde etter å ha kommet inn i kinosalen var forøvrig å velte denne ene jentas smoothie samtidig som jeg satt meg ned. Småflaut når jeg må sitte der å drikke min egen drikke i 2 timer og 20 minutter etter det.

Lenke til kommentar
he Good Bad and the Ugly

 

Ser det er mange her som fortjener tupp.

Du har iallefall noe å glede deg til etter min mening.

 

Det er uungåelig at damer vil sikle etter Johnny Depp i fremtidige filmer, men man burde ikke bli mer skeptisk til filmen av den grunn.

Uansett hvor pusete han måtte være, så er mannen en fordømt god skuespiller.

 

...Selv om jeg begynner å bli forbasket lei av "Burton/Depp" duoen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Desperado er og en god film fra en Stephen King bok.

 

Der er det faktisk en bok-adapsjon jeg ikke har sett/hørt om.

For jeg regner med at vi ikke snakker om Desperado med Banderas? :p

Det var den første jeg så. Den er ikke superrå, men den er litt rå.

 

Edit: Ikke Desperado med Banderas.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...