Villanden Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 http://www.filmweb.no/filmnytt/article214324.ece Må si jeg gleder mg til denne. Du er ikke alene. Elsker Tim Burton filmer, så denne skal jeg så absolutt se. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg håper ''Istid 3'' blir like bra som de andre filmene. Skal sikkert se den på kino. Håper den blir like bra som den første. Den andre var et hakk ned i forhold til eneren. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ahh Tim Burton. Alice i Eventyrland ser fantastisk ut! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 http://www.filmweb.no/filmnytt/article214324.ece Må si jeg gleder mg til denne. Du er ikke alene. Elsker Tim Burton filmer, så denne skal jeg så absolutt se. Da blir du sikkert godt fornøyd med at JD og TB allerede har begynt på manuset til sitt neste samarbeids-prosjekt etter AiW, en slags såpe/horror. Personlig begynner jeg å bli lei duoen, da de aldri virker å kunne komme med noe virkelig nytt, jeg holder fortsatt Big Fish som Burtons fineste. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Nå ble jeg litt fornøyd ja. Håper det er en litt mer fargerik film ala Charlie and the Chocolate Factory og Edward Scissorhands, selv om såpe/horror kanskje ikke er rette plass for friske farger. Fargebruken i disse filmene er en av flere positive aspekter ved dem. Big Fish har jeg dessverre ikke sett, så den må jeg vel prøve å få tak i. Endret 25. juni 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er 90 % sikker på at istid kommer til å være skuff for fans av den første filmen "Drag me to hell" høres interessant ut. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg kjøpte noen nye filmer i går. En samlig fra Quentin Tarantino, The Orphanage, Alvin og gjengen, de to Ace Ventura filmene, en koreansk filme som heter Vå, sommer, høst, vinter... og vår, og American Psycho. Jeg har sett noen av de, men The Orphanage, Alvin og gjengen, JAckie Brown og Reservoir Dogs har jeg ikke sett. Det var en veldig spesiell fordeling av filmer. Reservoir Dogs er veldig bra, Jackie Brown er okay. Hvorfor i helvete kjøpte du Alvin og gjengen? The Orphanage er en av de få skumle, moderne filmene, American Psycho er en av mine favoritter, en absolutt klassiker. Den var billig, tenkte den kanskje var litt funny. Har ennå ikke fått sett den, men regner med at den er min type humor. Gleder meg til den nye Tim Burton filmen, har en god del filmer fra ham. Jeg synes den nye Istid filmen ser morsom ut, det lille jeg har sett av den. Endret 25. juni 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Huff, så blair witch project i kveld , og er virkelig skuffet. Det var jo ingen skrekk i filmen??? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Big Fish har jeg dessverre ikke sett, så den må jeg vel prøve å få tak i. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Så bra ut, men: Jeg har hørt det Danny Elfman stykket i en annen Tim B. film, nemlig Edward Scissorhands - The Grand finale. Det er fint å høre på, men å bruke det om igjen? Skal se om jeg får sett Big Fish nå inatt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Så akkurat begge Hostel filmene. Fysj av meg, det var to meget kvalmende filmer. Var, etter min mening, mye mer grotesk enn noen av Saw-filmene. Var absolutt 2 filmer jeg ikke hadde trengt å se. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Husker jeg så dem for en stund siden, og jeg må innrømme at jeg likte den første filmen mye bedre enn oppfølgeren, hovedgrunnen er at vi på en måte mye mer kjent med de forskjellige karakterene, i motsetning til den andre da det bare var "rett på sak". Kvalmende det var den, men må faktisk innrømme at jeg lo godt under enkelte scener. f.eks: Da han ene kommer mot den ene gutten med motorsag for å så skli i blodet etter fingrene han akkurat hadde kuttet av, og dermed kuttet seg selv i to. Følte meg litt slem der jeg satt, men komisk det var det. Endret 26. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har ikke sett toeren enda, men har den liggendes tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Johnny Depp drømmer om The Riddler rolle. Johnny Depp drømmer om Micheal Jackson rolle. .. Og Johnny Depp drømmer om å bli pirat igjen.. Endret 26. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Exia Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Digger reviewene til han fyren her del 1 : http://www.youtube.com/watch?v=J_UcTrGT2LY del2 : http://www.youtube.com/watch?v=u46mvl-LjMk Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvis han ikke hadde brukt halvparten av tiden på å si: "Ahh.. eh.. tha..... ahhhh" så hadde jeg kanskje gidda å sett ferdig. Men det virket som han hadde samme inntrykk av filmen som meg selv, men jeg så ikke langt nok til å kunne være sikker på det. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvis han ikke hadde brukt halvparten av tiden på å si: "Ahh.. eh.. tha..... ahhhh" så hadde jeg kanskje gidda å sett ferdig. Men det virket som han hadde samme inntrykk av filmen som meg selv, men jeg så ikke langt nok til å kunne være sikker på det. Sånne ting er kjipt med reviews som ikke er skrevet på forhånd ja. Jeg liker det bedre, da det virker mer naturlig og ikke så stivt. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen her som har sett, Eraserhead? Har bestilt den og må si jeg gleder meg! B) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Da er det kommet en bekreftet dato for det neste "supre" innslaget i Resident Evil eventyret: http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=25207 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Så Transformers i går. Megan Fox er haaawt. B) HCG: Den var dødsbra! En "must-see" movie! Edit: Jævla posten fucka seg... Endret 5. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå