Gå til innhold

Filmprat.

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Sopranos må du bare slenge deg rundt å få sett ferdig, Villanden. En fantastisk serie som ikke fortjener å blitt forlatt halvsett. Nå som fortsettelsen på historien vil komme i form av filmer er det enda færre grunner til å ikke se den ferdig. Gleder meg utrolig til å se hvordan det går med gjengen.

Så da kan jeg se ferdig serien nå da. Bare å droppe å se filmen :)

Vil ikke at det skal være ferdig, og det blir det heller ikke så lenge jeg ikke har sett noen definitiv avslutning :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har i det siste sett blant annet:

Kandidaten - Helt grei. God underholdning, men hold seg på samme spenningskurve gjennom hele filmen. Har mer potensiale enn dette.

The Wrestler - Har hørt så mye bra om denne, så jeg ble litt skuffet. Litt kjedelig, forutsigbar og ikke særlig nyskapende. Har sett det før. Så utrolig mange ganger.

Angels and Demons - Ikke så bra som jeg forventet at den skulle være. Helt grei film, men jeg føler at jeg har sett dette et par ganger for mye. Antimateriet var ganske usannsynlig også. Men heldigvis elsker jeg symboler og historie.

Requiem for a dream - En film som ikke overraskende påvirket meg mye den dagen. Filmen er mesterlig redigert. Du blir dratt med i karakterenes opplevelser og får føle det de føler. I en surrealistisk verden av rus, svette og tårer. Musikken er også helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Har i det siste sett blant annet:

Kandidaten - Helt grei. God underholdning, men hold seg på samme spenningskurve gjennom hele filmen. Har mer potensiale enn dette.

The Wrestler - Har hørt så mye bra om denne, så jeg ble litt skuffet. Litt kjedelig, forutsigbar og ikke særlig nyskapende. Har sett det før. Så utrolig mange ganger.

Angels and Demons - Ikke så bra som jeg forventet at den skulle være. Helt grei film, men jeg føler at jeg har sett dette et par ganger for mye. Antimateriet var ganske usannsynlig også. Men heldigvis elsker jeg symboler og historie.

Requiem for a dream - En film som ikke overraskende påvirket meg mye den dagen. Filmen er mesterlig redigert. Du blir dratt med i karakterenes opplevelser og får føle det de føler. I en surrealistisk verden av rus, svette og tårer. Musikken er også helt fantastisk.

Siste filmen jeg så nå var Forrest Gump. Veldig god film. Morsom og trist film. Elsker Tom Hanks en av mine favoritt skuespillere

Mini-anmeldelse tråden er en fin bil :)

Lenke til kommentar
Skjul
Oppdatering av liste:

1. Fast & Furious (4)
2. Face/Off
3. Cloverfield
4. The Fast and The Furious
5. ????????

Vet at smaken er som baken, alle har rett til sine meninger og alt det der. Men når du setter en topp 5(4) liste som ser sånn ut, så håper jeg at det er fordi du har sett veldig få filmer, og ikke fordi de filmene der faktisk er de beste du har sett av veldig mange filmer.
Sier ikke at min topp 5-liste er "riktig" heller, men jeg stusset bare noe veldig når jeg så den lista.
Lenke til kommentar

Hadde et lite DVD-raid her om dagen.

1. Manndomsprøven.

2. Little Miss Sunshine.

3. Being John Malkovich.

4. Sicko.

5. Rescue Dawn.

6. Rovdyr.

7. Kikis Budservice.

8. Min Nabo Totoro.

Skal nevnes at dette var et billigsalg, men det var overraskende mange bra filmer som jeg ikke har sett.

Lenke til kommentar
Vet at smaken er som baken, alle har rett til sine meninger og alt det der. Men når du setter en topp 5(4) liste som ser sånn ut, så håper jeg at det er fordi du har sett veldig få filmer, og ikke fordi de filmene der faktisk er de beste du har sett av veldig mange filmer.

Sier ikke at min topp 5-liste er "riktig" heller, men jeg stusset bare noe veldig når jeg så den lista.

Han er 11 år gammel, og jeg må si at han mye mer moden filmsmak enn jeg hadde da jeg var 11.

Lenke til kommentar

Han er 11 år gammel, og jeg må si at han mye mer moden filmsmak enn jeg hadde da jeg var 11.

Lille fot og vennene hans for the win.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...