mhm._InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Sopranos må du bare slenge deg rundt å få sett ferdig, Villanden. En fantastisk serie som ikke fortjener å blitt forlatt halvsett. Nå som fortsettelsen på historien vil komme i form av filmer er det enda færre grunner til å ikke se den ferdig. Gleder meg utrolig til å se hvordan det går med gjengen. Så da kan jeg se ferdig serien nå da. Bare å droppe å se filmen Vil ikke at det skal være ferdig, og det blir det heller ikke så lenge jeg ikke har sett noen definitiv avslutning Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Oppdatering av liste: 1. Fast & Furious (4) 2. Face/Off 3. Cloverfield 4. The Fast and The Furious 5. ???????? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har i det siste sett blant annet: Kandidaten - Helt grei. God underholdning, men hold seg på samme spenningskurve gjennom hele filmen. Har mer potensiale enn dette. The Wrestler - Har hørt så mye bra om denne, så jeg ble litt skuffet. Litt kjedelig, forutsigbar og ikke særlig nyskapende. Har sett det før. Så utrolig mange ganger. Angels and Demons - Ikke så bra som jeg forventet at den skulle være. Helt grei film, men jeg føler at jeg har sett dette et par ganger for mye. Antimateriet var ganske usannsynlig også. Men heldigvis elsker jeg symboler og historie. Requiem for a dream - En film som ikke overraskende påvirket meg mye den dagen. Filmen er mesterlig redigert. Du blir dratt med i karakterenes opplevelser og får føle det de føler. I en surrealistisk verden av rus, svette og tårer. Musikken er også helt fantastisk. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Siste filmen jeg så nå var Forrest Gump. Veldig god film. Morsom og trist film. Elsker Tom Hanks en av mine favoritt skuespillere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har i det siste sett blant annet: Kandidaten - Helt grei. God underholdning, men hold seg på samme spenningskurve gjennom hele filmen. Har mer potensiale enn dette. The Wrestler - Har hørt så mye bra om denne, så jeg ble litt skuffet. Litt kjedelig, forutsigbar og ikke særlig nyskapende. Har sett det før. Så utrolig mange ganger. Angels and Demons - Ikke så bra som jeg forventet at den skulle være. Helt grei film, men jeg føler at jeg har sett dette et par ganger for mye. Antimateriet var ganske usannsynlig også. Men heldigvis elsker jeg symboler og historie. Requiem for a dream - En film som ikke overraskende påvirket meg mye den dagen. Filmen er mesterlig redigert. Du blir dratt med i karakterenes opplevelser og får føle det de føler. I en surrealistisk verden av rus, svette og tårer. Musikken er også helt fantastisk. Siste filmen jeg så nå var Forrest Gump. Veldig god film. Morsom og trist film. Elsker Tom Hanks en av mine favoritt skuespillere Mini-anmeldelse tråden er en fin bil Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skjul Oppdatering av liste:1. Fast & Furious (4)2. Face/Off3. Cloverfield4. The Fast and The Furious5. ???????? Vet at smaken er som baken, alle har rett til sine meninger og alt det der. Men når du setter en topp 5(4) liste som ser sånn ut, så håper jeg at det er fordi du har sett veldig få filmer, og ikke fordi de filmene der faktisk er de beste du har sett av veldig mange filmer.Sier ikke at min topp 5-liste er "riktig" heller, men jeg stusset bare noe veldig når jeg så den lista. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Han er bare 12 eller noe, jeg hadde sikkert hatt ganske lik liste selv om jeg bare hadde vært 12. Kommer nok til å se ganske annerledes ut om 5 år for å si det sånn Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Husker hvilke filmer jeg digget når jeg var på den alderen. Ååh, hvilke minner Endret 26. mai 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hadde et lite DVD-raid her om dagen. 1. Manndomsprøven. 2. Little Miss Sunshine. 3. Being John Malkovich. 4. Sicko. 5. Rescue Dawn. 6. Rovdyr. 7. Kikis Budservice. 8. Min Nabo Totoro. Skal nevnes at dette var et billigsalg, men det var overraskende mange bra filmer som jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Rovdyr, er den noe bra? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Filmkritikere flest sier nei, noen sier ja, flesteparten av publikum sier ja, noen publikum sier nei. Jeg tror spørs med hvilket øye du ser filmen med. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har den, så da er det vel bare å ta seg tid til å se den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg kjøpte meg The Spirit (Steelbook) og Død Snø i dag Har også lastet ned The Machinist, som ser ut som en utrolig interessant film. Jeg ville kjøpt den om de hadde den på Platekompaniet, men inntil videre får jeg seile min egen sjø (Yar-harr). http://www.imdb.com/title/tt0361862/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har planer om å se Ghostbuster 1 og 2 ikveld, om ikke imorgen. Altfor lenge siden sist. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tror ikke du vil bli skuffet av The Machinist Lakus. Begynner å bli en stund siden jeg så den, men jeg husker at jeg likte den. Christian Bale viser dedikasjon til skuespiller yrket i denne filmen, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vet at smaken er som baken, alle har rett til sine meninger og alt det der. Men når du setter en topp 5(4) liste som ser sånn ut, så håper jeg at det er fordi du har sett veldig få filmer, og ikke fordi de filmene der faktisk er de beste du har sett av veldig mange filmer.Sier ikke at min topp 5-liste er "riktig" heller, men jeg stusset bare noe veldig når jeg så den lista. Han er 11 år gammel, og jeg må si at han mye mer moden filmsmak enn jeg hadde da jeg var 11. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Rovdyr suger så hardt. Ikke se den. Bare legg den vekk og glem den! Edit: Leif Endret 26. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 http://movies.ign.com/articles/986/986019p1.html (inneholder spoilers) Litt om Saw VI. Blir litt for mye melking, selv om jeg liker filmene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg visste det kom en ny Saw film. Saw 5 inneholdt liksom ting jeg ikke fikk svar på. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vet at smaken er som baken, alle har rett til sine meninger og alt det der. Men når du setter en topp 5(4) liste som ser sånn ut, så håper jeg at det er fordi du har sett veldig få filmer, og ikke fordi de filmene der faktisk er de beste du har sett av veldig mange filmer.Sier ikke at min topp 5-liste er "riktig" heller, men jeg stusset bare noe veldig når jeg så den lista. Han er 11 år gammel, og jeg må si at han mye mer moden filmsmak enn jeg hadde da jeg var 11. Lille fot og vennene hans for the win. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå