Gå til innhold

Filmprat.


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Det var visst ingen filmprat tråd her, here you go.

 

Craxdm har opprettet en tråd om årets film her, der kan man vel diskutere og stemme. Pose og sekk :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å sette opp en slik liste uten Scifi og fantasy er virkelig skuff HCG.

Men uansett ville jeg hatt problemer med å svare på en slik poll, ettersom filmsmaken min følger humøret. Og kan derfor variere veldig fra dag tl dag. Så hvis du setter opp en slik poll Atsjonas, gjør det mulig å velge flere alternativer :)

Lenke til kommentar

Siste filmen jeg så var The Good, the Bad and the Ugly. Super film, likte spesielt hvordan alle meksikanerene var hvite folk med påsmurt farge! Tuco var jo rå, samt Clint Eastwood som Blondie er uslåelig. Må ikke glemme den godeste Angeleyes, herlig stemme!

Så jo også A Clockwork Orange her om dagen, ble svimmel bare av å se på, men svært underholdende. Begge filmene anbefales sterkt til alle som ikke har sett dem.

Lenke til kommentar

Jeg holder en knapp på "The Island" som en av de beste actionfilmene jeg har sett.

 

Jeg trodde den kom til å være en av 1000 andre actionsmørjer, men når jeg endelig bestemte meg for å sette meg ned og se på den ble jeg veldig positivt overrasket.

 

Faktisk veldig god historie, god fotomanipulering og oppsett av scener, dødslekker dame og mye action, uten at det blir for mye B)

Lenke til kommentar

The Island er en kjempe bra film ja, koste meg virkelig da jeg så den første gangen. Det eneste som trekker ned er den fryktelig lange "bil jakt" scenen nesten mot slutten. Vet ikke helt hvorfor det er slik, men jeg kan virkelig ikke fordra slike scener.

Lenke til kommentar
Det å sette opp en slik liste uten Scifi og fantasy er virkelig skuff HCG.

Men uansett ville jeg hatt problemer med å svare på en slik poll, ettersom filmsmaken min følger humøret. Og kan derfor variere veldig fra dag tl dag. Så hvis du setter opp en slik poll Atsjonas, gjør det mulig å velge flere alternativer :)

Manglet Mafia-epos også ^^

Lenke til kommentar
Stemte på alle sjangerne, jeg kan egentlig se på alle typer film. Gi meg en Mumi-film og jeg ser den, bare ikke Hufsa er i den. :D

 

Argh! Aldri mer hufsa. Hun var så skummel at jeg fremdeles drømmer om henne. Hun har vel nesten ødelagt en hel generasjon :mellow:

 

I am trauatized, and its because of Hufsa :mellow:

Lenke til kommentar
The Island er en kjempe bra film ja, koste meg virkelig da jeg så den første gangen. Det eneste som trekker ned er den fryktelig lange "bil jakt" scenen nesten mot slutten. Vet ikke helt hvorfor det er slik, men jeg kan virkelig ikke fordra slike scener.

 

Jeg må si at jeg er helt enig, satt og tenkte på det selv når jeg skrev "ikke for mye action," at det var litt løgn. Det er bra balansert gjennom hele filmen, men akkurat på slutten der blir det litt for mye.

Lenke til kommentar
Stemte på alle sjangerne, jeg kan egentlig se på alle typer film. Gi meg en Mumi-film og jeg ser den, bare ikke Hufsa er i den. :D

 

Argh! Aldri mer hufsa. Hun var så skummel at jeg fremdeles drømmer om henne. Hun har vel nesten ødelagt en hel generasjon :mellow:

 

I am trauatized, and its because of Hufsa :mellow:

Hufsa var for vår generasjon det Pompel og Pilt var for våre foreldre. Kan huske at jeg gjemte meg bak sofaen.

Og hvem kan vel glemme: "Reparere, preparere, departere, osv".

 

Huska plutselig at jeg hadde denne på "favoritter" på Youtube:

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...