TST Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vi har tatt en tur gjennom spillhistorien for å finne spillserier vi gjerne vil se mer til. Les hele saken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Kjempebra med slike artikler. Selv om jeg er for ung til å ha spilt flere av disse spillene/seriene er dette gøy å lese! Endret 3. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Police Quest er det eneste av disse spillene jeg har kjennskap til, og makan til moro kan man lete lenge etter. De umulige kjøresekvensene, å gå rundt inne i garderoben til politistasjonen og de herlige animasjonene når figuren bevegde seg.. Det og Larry er i en særklasse når det gjelder "den type" spill. Godt skrevet artikkel, gleder meg til del 2! Lenke til kommentar
HellsHero Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er så enig at vi trenger et nytt monkey island ! Føler forøvrig at jeg savner oppfølgere til dungeon keeper og theme hospital xD.. Fyttirakkern så moro.. Hvor ble du av min kjære bullfrog? </3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Age of Empires! Den serien lever jo i beste velgående. Alle tre i serien er jo mer enn spillbare for å si det mildt, og de er fremdeles i sirkulasjon i mange butikker. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ååh, dette var en artikkel jeg likte svært godt! Spesielt er jeg enig i at vi trenger et nytt Money Island! Et nytt m&m kunne også vært fint, ja... Gleder meg til neste søndag! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kvalitetsartikkel gamer.no, mer av dette! Kvalitetsartikkel gamer.no, mer av dette! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Slår meg på "Paisley" sitt svar: desverre er jeg for ung til å ha spillt disse spillene og har dermed ikke noe forhold til de, men artikkelen er bra Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Artig artikkel. Skulle gjerne sett et nytt Monkey Island selv. Et annet spill jeg gjerne skulle sett reintrodusert, er Commandos. Kanskje ikke så gammel serie, men tror den er lagt på hyllen. Prince of Persia, "old style", kan jo også være en idè? Lykke til med del 2 av artikkelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Flott at du nevner to serier jeg virkelig skulle ønske at ble gjenopplivet: Wing Commander Ultima Ultima I-VI spesielt skulle jeg ønske fikk en liten makeover til f.eks Xbox Live Arcade. Wing Commander IV hadde jo i lang tid rekordet for største budskjett til et spill (US$12 millioner). Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sånne ''artikkel-serier'' er kjempebra, fortsett sånn! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kjempebra med slike artikler. Selv om jeg er for ung til å ha spilt flere av disse spillene/seriene er dette gøy å lese! Samme her. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er nok ikke den eneste som har gode minner fra å cruise rundt i Lyttons gater med den klassiske amerikanske politibilen min. For meg som spiller er det ikke vanskelig å tenke seg en moderne utgave av spillet, i en åpen og tredimensjonal verden. Men for utgivere som er livredde for risikoer er det kanskje vanskeligere. I alle fall hvis man skal forsøke seg på et realistisk spill med fokus på etterforskning, hvor man ikke må drepe skurker rundt hvert gatehjørne. Men likevel: Det er lov å drømme. Nei, har mange gode minner derifra. Ønsker meg et skikkelig politispill idag, men det eneste jeg har så langt er å kjøre rundt i Liberty City med en cruiser og late som. :rolleyes: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noe som kjennetegner nesten alle seriene du snakker om er jo desverre at de holdt på "for lenge" i den forstand at det kom dårlige varianter på slutten av livsløpet til spillserien, før den døde hen. AtW Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Blei nesten litt rørt av artikkelen. Utruleg mange gode seriar. Sierra hadde jo fleire Quest-spel som kunne vore verdt å nemne. Håpar skribenten i fortsettelsen gjev Frontier: Elite-spela sin velfortjente hyllest og bønn om relansering. Lenke til kommentar
Aziraphale_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Er så enig at vi trenger et nytt monkey island ! Føler forøvrig at jeg savner oppfølgere til dungeon keeper og theme hospital xD.. Fyttirakkern så moro.. Hvor ble du av min kjære bullfrog? </3 Second that. I tillegg vil jeg si at av romskipsimulatorer så er "Tachyon: The Fringe" det beste som har blitt laget. Ikke så mange har hørt om det, men det er episk. I tillegg er det selveste "Bruce Campbell" som hadde stemmen til hovedpersonen. Endret 3. mai 2009 av Aziraphale Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Enda en herlig nostalgisk artikkel. Jeg husker kanskje ikke disse spillene, men de er deilig å lese likavel Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Så Transport Tycoon var ikke glemt, det ble bare ikke med i første del? :rolleyes: Jeg vet at alle har minst en spillserie de mener dere har glemt, men Transport Tycoon-serien mener jeg helt objektivt (og veldig subjektivt) at burde være med her. Jeg vet at locomotion kom for "bare" 5 år siden. Jeg tror også at den serien ville ha overlevd om den hadde fortsatt hatt Transport Tycoon-navnet. Locomotion ble på en måte bare utgitt i all stillhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå