voidDraw() Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er en ganske fersk wow spiller, og har så godt det lar seg gjøre prøvd å kjønne det meste innen WOW, men det jeg ikke kjønner helt er hvordan man skaffer gull. Per i dag har jeg 380g, noe som jeg synes er en del, men har planer om å skaffe meg 100% speed mount så da har jeg jo ikke nok Så spørsmålet mitt er da, hvordan skaffer man seg gull på wow? Litt om min char: Realm: Burning Steppes (pvp) Nick: Lexeon Rase: Troll Warrior (Fury) Har kun Artisan First Aid som profession. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=317 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Herregud. Nå ble jeg flau At jeg ikke har funnet den tråden er helt rart... Edit: Dumt spm, men hvor kan jeg lære meg herbalism, skinning og mining? Edit2: En z hadde lurt seg inn gitt. Endret 4. mai 2009 av M4rius Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stikk til Orgrimmar og spør en av vaktene, så kommer det opp et flagg på kartet ditt som sier hvor treneren er Så bare vas rundt og skin alle dyr og plukk alle herbs/mine alle veins til du har høyt nok skill til å plukke opp den slags ting og tang rundt der du lvler Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Da har jeg valgt mining og herbalism. Men i tråden nevnt over står det at enchanting og skinning er bra å ha. Usikker her nå Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Enchanting kan nok være lønnsomt, men ikke før man begynner å nærme seg 80. Hvis dette kommer til å bli din første high lvl ville jeg gått for mining/herbalism/skinning. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skinning ville jeg ha gått for om det er relativt mye low lvls på serveren din. Lett å skille opp (noe som er en fordel siden du nå slipper å vase rundt på mounten din på utkikk etter herbs og nodes) og nesten alle beasts kan skinnes. Men siden du nå allerede har valgt mining og herbalism så anbefaler jeg addonen Gatherer. Eventuelt Gathermate, men jeg har ingen personlig erfaring med gathermate. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Etter råd fra en guide jeg fant, så installerte jeg den. Meget bra til sitt formål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå