ZeTroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei, er det lov å diskutere dette på gamer.no? Har et par spørsmål Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Piratkopiering er ikke lov på Gamer.no, hvis det er du lurer på Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Flashing av xbox er ikke direkte knyttet til piratkopiering, så alle spørsmål som ikke går på piratkopiering kan besvares. Hva er det du lurer på? Lenke til kommentar
ZeTroN Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Har et Msi P7N SLI PLATINUM hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=360342 Og en xbox 360 med phillips benq dvd spiller. Kan jeg flashe denne uten et via sata raid kort? Å bruke nvidia raid controlleren altså? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Så lenge det ikke diskuteres noe om hvordan en kan bruke flashingen til å bedrive ulovlige aktiviteter (deriblant piratkopiering) er det ikke noe i strid med retningslinjene. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvordan opptaterer jeg fra v1.4 (tror jeg) til den nyeste 1.5 (igjen tror jeg)? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg og trenger å oppgradere min 1.4 til 1.51 (nyeste), men jeg klarer faen meg ikke å åpne xboxen uten å brekke noe plastikk tror jeg. Og hvordan får man av det garantibeviset uten at det syns at det er tatt av? Han som flasha 1.4 for meg klarte det =) Lenke til kommentar
ododooo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mener det skal gå hvis man er veldig forsiktig, bare lirke det opp slik at du akkurat får huka tak i kabelen. Men når det er sagt så tror jeg ikke det har noe å si. Dessuten hvis du blir kicket fra live så kommer du ikke online med den boksen igjen, men mindre du henter en adresse fra en annen box da... Link til Unban Xbox-Scene har mange gode tips når det gjelder åpning og hacking av xboxer. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Flashing av xbox er bannlyst hos microsoft. Uansett om du kan bevise at du kun sikkerhetskopierer spill eller ikke. Det er en del spill som faktisk gjør det enkelt for microsoft å se om du har flasha saken eller ikke. Om du søker litt på nettet om det så finner du en link hvor du kan sjekke om spillet er "safe" eller ikke. Saints Row 2 var ikke safe før lenge etter det kom ut eller så er det ikke safe enda. Så jeg mista en xbox pga sikkerhetskopi. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Flashing av xbox er bannlyst hos microsoft. Uansett om du kan bevise at du kun sikkerhetskopierer spill eller ikke. Dermed burde det egentlig ikke være lov å snakke om det her. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da burde vel denne stenges? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Flashing av drev for å spille backups av egne spill er lov å diskutere. Men alle vet at ingen gjør det uansett. alle gjør det for å laste ned spill gratis. Men så lenge man sier at det er til backups, så er det greit liksom Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du innrømmer jo selv at det ikke er til andre formål enn piratkopiering. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Er mulig noen bruker det til backup. Men de backups som folk lager selv er jo også piratkopier da. De har jo ikke lov til å kopiere spillene. Endret 14. mai 2009 av Amaranth Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er mulig noen bruker det til backup. Men de backups som folk lager selv er jo også piratkopier da. De har jo ikke lov til å kopiere spillene. Var det ikke noe snakk om at man kan ha én kopi av hvert spill man eier? Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Om det er lov eller ikke, blir det uansett for dumt om man ikke kan brenne ut én kopi av et spill man har kjøpt. That being said, så tipper jeg 98% av alle som flasher også piratkopierer. Likevel finnes det hederlige unntak. Kjenner blant annet en småbarnsfar, som fikk alt av spill/filmer og lignende terrorisert av ungene. Løsningen ble å kopiere spillene sine og spille med kopiene, samtidig som samlingen lå godt bevart på et trygt sted. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Men spørsmålet er da om man skal lage regler som tillater de resterende 98% å utnytte forumet til lovstridige formål, eller om man skal ofre de to prosentene som da uheldigvis er ærlige brukere. Samme som at det er flere nynorske artikler hos Gamer.no. Det er rundt 20% som misliker de nynorske artiklene ifølge en undersøkelse her på forumet, men man kaster ikke bort noe 80% liker for å blidgjøre de 20 prosentene. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Den ser jeg, og jeg sa vel heller aldri at jeg synes slike tråder har livets rett, jeg opplyste bare om at det finnes unntak. Om disse skal tas hensyn til eller ofres, får nesten være opp til gamer.no. Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Helt skammelig hvordan modifiserings prat blir godtatt her. Folk gjør det KUN for piratkopiering, ikke noe annet. Likevel lar moderatorene det gå. Er så kvalmt som det kan få blitt. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Helt skammelig hvordan modifiserings prat blir godtatt her. Folk gjør det KUN for piratkopiering, ikke noe annet. Likevel lar moderatorene det gå. Er så kvalmt som det kan få blitt. Har en lik følelse om deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg