Gå til innhold

Pokemon Heart Gold & Soul Silver bekreftet!

Din mening her!  

1 stemme

1. 1. Skal du ha Pokémon Heart Gold eller Soul Silver?

• Ja
      29
    • Nei
      11
  2. 2. Hvilket skal du ha?

• Heart Gold
      9
    • Soul Silver
      14
    • Begge
      7
    • Ingen
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan vi bytte på fredags kvelden når jeg er kommet opp igjen til trondheim så skal du få mew'en din også.

Du har ikke tilfeldigvis flere av den Mew'en du er villig til å bytte bort mot et eller annet?

Det har jeg ikke :7 men jeg tror jeg har en celebi til overs om du har lyst på

Sier ikke nei til Celebi heller, er egentlig på jakt etter alle pokemon som ikke normalt sett er mulig å få uten en eller annen spesiell event o.l til HeartGold. Dog spørs hva du vil ha da, har ikke kommet så fryktelig langt i å fange alle pokemonene jeg har kommet over enda.

Og du nevner Growlith mot Vulpix, det betyr vel at du også har HeartGold, så jeg har vel egentlig ikke så mye å tilby mot en Celebi, når jeg tenker meg om, hehe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jepps. Tok ham første gang i HG nå nettopp. En rød Gyarados med Waterfall, Ice Fang, Aqua Tail og Dragon Dance. Start med 3*Dragon Dance, så Ice Fang på Gyarados og Dragonite mens du bruker Aqua Tail på Aerodactyl og Charizard. Var ikke i nærheten av å fainte. ^_^

Edit: var lv48. Ble til 50 i løpet av kampen.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Hvor har du fått tak i disse fra egentlig? Og hvorfor "gir" du de bort? Ikke at jeg har noe imot det såklart, bare nysgjerrig :p Skal sies at jeg også kunne tenkt meg en Darkrai og Arceus, men der spurte @Erik først så, samt skal ikke være grådig, hehe =)

Edit: Du får sende meg en PM eller noe, om du fortsatt vil trade Celebi og evt. når du kan.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

De er skaffet over flere generasjoner av pkmn spill. Jeg var på mew eventer med red og yellow og leverte spill kassettene mine inn til nintendo for lenge siden for celebi. Også har jeg byttet på nett siden diamond/pearl generasjonen. Men jeg vet ikke hvordan de jeg byttet mew mot darkrai fikk tak i sine :l

Lenke til kommentar

Var på en Mew event for mange år siden selv, eller var vel en Nintendo Event nedi byen, med Pokemon Blue, dog, den saven ble overskrevet en gang i tiden husker jeg.

Jau, hadde det samme her i førde på den tida. Drev å ryddet i barndomsminnene og fant ett polaroid bilde av meg som ble skvist inntil veggen av en forvokst pikachu pga at jeg mobbet han som var inni. Good times...

Lenke til kommentar

ser ut som neste generasjons pokemon spillene vil hete black and white. Er sikkert med å bytter 22:00 i kveld, gir sikkert beskjed her på forumet når jeg er komt meg hjem fra byen.

Om du fortsatt har tenkt å gi bort Celebi'en også, så får du sende meg en PM eller noe med friend koden når du kan.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

kom hjem litt tidligere enn forventet, så Erik og Nitrius kan bare sende en PM om de har lyst på sine pokemons. Jeg har forresten 2 master balls og jeg trenger strengt tatt bare den ene (tror jeg) så jeg lurte på om jeg skulle holde av en eller annen turnering her på gamer.no for der man kan vinne en master ball + en arceus om jeg har den. Noen for/imot?

Lenke til kommentar

kom hjem litt tidligere enn forventet, så Erik og Nitrius kan bare sende en PM om de har lyst på sine pokemons. Jeg har forresten 2 master balls og jeg trenger strengt tatt bare den ene (tror jeg) så jeg lurte på om jeg skulle holde av en eller annen turnering her på gamer.no for der man kan vinne en master ball + en arceus om jeg har den. Noen for/imot?

Høres ut som en god ide, dog for øyeblikket har ikke jeg noe team for turneringen, men støtter det for det.

Uansett, sendte deg også PM angående celebi'en, ble litt seint dessverre, så vi får ta det imorgen eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...